Společenská odpovědnost (CSR)
Společenská odpovědnost a trvalá udržitelnost byly i v roce 2010 součástí firemní kultury a strategie společnosti Telefónica O2. V průběhu celého roku 2010 brala společnost ohled nejen na dopady svého působení na okolí, ale také usilovala o zapojení všech zainteresovaných stran a snažila se uspokojit veškeré potřeby společnosti vyplývající z aktuální situace na trhu. Jako společnost, která je vedoucím poskytovatelem telekomunikačních služeb v České republice, se Telefónica O2 snažila využít svého postavení k prospěchu potřebným. Klíčovými pilíři veškerých aktivit zůstávalo budování důvěry, partnerství a otevřený dialog se všemi zainteresovanými stranami. Spojením všech těchto pilířů se společnost snažila docílit maximální efektivity, pomoci a podpory.
Společnost Ernst & Young provedla v rámci celé skupiny Telefónica audit, zaměřený na klíčové oblasti CSR (ekologii, etiku, vztah k zaměstnancům, zákazníkům, dodavatelům a ke komunitě). Jeho vyhodnocení bylo využito pro plánování cílů CSR a akčních kroků pro nastávající rok. Cíle CSR byly předloženy ke schválení představenstvu společnosti a výboru pro etiku a společenskou odpovědnost, který dohlíží na realizaci CSR aktivit.
V průběhu roku 2010 probíhal celoskupinový výzkum zaměřený na důvěru a vnímání společnosti Telefónica O2 v očích veřejnosti, tzv. RepTrak. I tento výzkum pomohl definovat priority CSR a řídit reputaci společnosti.