Úvod

  • Zpráva nezávislého auditora
  • Rozhovor s předsedou představenstva Luisem Antoniem...
  • Vybrané finanční a provozní ukazatele
  • Kalendář klíčových událostí roku 2011

01
O skupině Telefonica

  • O skupině Telefónica - úvod

02
Zpráva představenstva o podnikatelské činnosti

  • Skupina Telefónica Czech Republic
  • Telekomunikační trh v České republice
  • Rezidentní segment
  • Podnikatelé a firmy
  • Korporace a veřejná správa
  • Národní a mezinárodní služby velkoprodeje
  • Platební služby
  • Komentované finanční výsledky

03
Společenská odpovědnost (CSR)

  • Společenská odpovědnost (CSR) – úvod
  • Etické zásady podnikání
  • Působení na trhu a chování k zákazníkům
  • Péče o zaměstnance a pracovní prostředí
  • Péče o životní prostředí
  • Podpora veřejně prospěšných aktivit

04
Správa a řízení společnosti

  • Správa a řízení skupiny Telefónica Czech Republic
  • Dceřiné a přidružené společnosti a další...
  • Organizační struktura společnosti Telefónica CR
  • Správní orgány společnosti
  • Představenstvo společnosti
  • Výkonné řízení společnosti
  • Zpráva dozorčí rady společnosti
  • Dozorčí rada společnosti
  • Výbor pro audit společnosti
  • Principy odměňování osob s řídící pravomocí...
  • Ostatní informace týkající se osob s řídící...
  • Prohlášení společnosti Telefónica CR o míře...
  • Informace týkající se záležitostí podle § 118...

05
Konsolidovaná účetní závěrka

  • Konsolidovaná účetní závěrka – úvod

06
Účetní závěrka

  • Účetní závěrka – úvod

07
Ostatní informace pro akcionáře a investory

  • Ostatní informace pro akcionáře a investory

Úvod

Telefónica CR vnímá společenskou odpovědnost jako způsob řízení svého podnikání v souladu se zájmovými skupinami. Teprve bude – li firma pozitivně ovlivňovat ekonomický, technologický a společenský pokrok prostřednictvím svých aktivit, bude sama úspěšnou společností.

Řečeno jinými slovy – způsob, jakým je dosahováno ekonomicko-finančních výsledků, je stejně důležitý jako samotné výsledky. Strategie trvalé udržitelnosti, kterou Telefónica CR přijala, se nyní implementuje napříč všemi aktivitami prostřednictvím řízení rizik podnikání, vyhledávání příležitostí, které mohou znásobit pozitivní dopady našich služeb na společnost, a proaktivního zapojování zainteresovaných stran a partnerů.

V roce 2011 se Telefónica CR umístila mezi pěti nejlépe hodnocenými telekomunikačními společnostmi z hlediska společenské odpovědnosti na indexu Dow Jones Sustainability Index (DJSI). Tento index je nejdůležitějším měřítkem investic do společenské odpovědnosti v rámci telekomunikačního odvětví, který hodnotí jak operátory pevných, tak i mobilních sítí.

Aktivity a výsledky Telefónica CR v oblasti trvalé udržitelnosti procházejí nezávislým posouzením firmou Ernst & Young v rámci každoročního auditu; jsou také monitorovány po interní linii Výborem pro správní záležitosti společnosti Telefónica.

V oblasti společenské odpovědnosti dosáhla Telefónica CR v roce 2011 řady úspěchů : spuštění sociálního programu Think Big, který podporuje mladé lidi v jejich úsilí zlepšit kvalitu života v jejich komunitě; úspěchy strategie zapojení zaměstnanců; vyšší energetická účinnost; řešení výzev, kterým společnost čelí v souvislosti s příležitostmi digitálního světa; zlepšení v oblasti etického chování všech zaměstnanců a k životnímu prostředí šetrnější dodavatelský řetězec.

Více informací ke konkrétním okruhům se dozvíte v následujících kapitolách: