Úvod

  • Zpráva nezávislého auditora
  • Rozhovor s předsedou představenstva Luisem Antoniem...
  • Vybrané finanční a provozní ukazatele
  • Kalendář klíčových událostí roku 2011

01
O skupině Telefonica

  • O skupině Telefónica - úvod

02
Zpráva představenstva o podnikatelské činnosti

  • Skupina Telefónica Czech Republic
  • Telekomunikační trh v České republice
  • Rezidentní segment
  • Podnikatelé a firmy
  • Korporace a veřejná správa
  • Národní a mezinárodní služby velkoprodeje
  • Platební služby
  • Komentované finanční výsledky

03
Společenská odpovědnost (CSR)

  • Společenská odpovědnost (CSR) – úvod
  • Etické zásady podnikání
  • Působení na trhu a chování k zákazníkům
  • Péče o zaměstnance a pracovní prostředí
  • Péče o životní prostředí
  • Podpora veřejně prospěšných aktivit

04
Správa a řízení společnosti

  • Správa a řízení skupiny Telefónica Czech Republic
  • Dceřiné a přidružené společnosti a další...
  • Organizační struktura společnosti Telefónica CR
  • Správní orgány společnosti
  • Představenstvo společnosti
  • Výkonné řízení společnosti
  • Zpráva dozorčí rady společnosti
  • Dozorčí rada společnosti
  • Výbor pro audit společnosti
  • Principy odměňování osob s řídící pravomocí...
  • Ostatní informace týkající se osob s řídící...
  • Prohlášení společnosti Telefónica CR o míře...
  • Informace týkající se záležitostí podle § 118...

05
Konsolidovaná účetní závěrka

  • Konsolidovaná účetní závěrka – úvod

06
Účetní závěrka

  • Účetní závěrka – úvod

07
Ostatní informace pro akcionáře a investory

  • Ostatní informace pro akcionáře a investory

Péče o životní prostředí

Politika ochrany životního prostředí

Vztah společnosti Telefónica CR k minimalizaci jejího vlivu na životní prostředí byl v roce 2011 definován dlouhodobou strategií a aktualizovanou Politikou ochrany životního prostředí. Ta se dlouhodobě zaměřuje na eliminaci, resp. minimalizaci možných ohrožení či dopadů případného poškození životního prostředí jako celku nebo jeho části, s ohledem na oblast působnosti společnosti a v souladu s úrovní vědeckotechnického poznání. Základní principy péče společnosti o životní prostředí byly součástí koordinovaného přístupu celé skupiny Telefónica a přispěly k naplnění jak skupinových, tak lokálních cílů, ale i zákonných a jiných požadavků.

Program zelená firma

Trvalým zvyšováním environmentálních požadavků kladených na dodavatele přispívá společnost k hlubšímu prosazení myšlenek péče o životní prostředí i ve svém okolí. Sama také v roce 2011 pokračovala v aktivním zapojování svých zaměstnanců prostřednictvím programu Zelená firma a navázala na předešlé období, kdy odevzdala více než 269 tun vysloužilých elektrozařízení, což jí vyneslo prvenství v rámci tohoto projektu.

Snižování negativních dopadů

Nadále se dařilo držet trend snižování negativních dopadů na životní prostředí. Bylo dosaženo úspory pohonných hmot na služebních cestách o 18,1 % oproti roku 2010, meziročně poklesla také spotřeba plynu o 23,84 % a elektrické energie bylo spotřebováno o 2 % méně. Množství odpadu podobného komunálnímu produkovaného společností Telefónica bylo v roce 2011 redukováno o 3,5 % oproti roku 2010. Podařilo se zvýšit množství tříděného odpadu, zejména průmyslových obalů ve skladech. V roce 2011 také došlo k významnému posunu v odstraňování regulovaného chladiva R22 z klimatizačních jednotek, bylo vyměněno 56 jednotek nad 10 kW a 228 jednotek do 10 kW.

Certifikace

Aktivity společnosti v oblasti péče o životní prostředí podléhaly pravidelnému ověřování, a to jak v interních oblastech, tak u činností dodavatelů. Dosahovaná úroveň je pravidelně oceňována certifikací podle mezinárodního standardu ISO 14001, kterou společnost získala jako první telekomunikační operátor v České republice.

Podpora akcí zaměřených na ochranu životního prostředí

Eko koncept Open Air Festivalu

Již druhým rokem se společnost Telefónica CR, jako generální partner Open Air Festivalu v Panenském Týnci, starala i o jeho ekokoncept. Eko Think Big zóna festivalu se tak starala nejen o recyklaci a řízení úklidových jednotek, ale také o osvětu. V jednom Think Big stanů si pak mohli hudební fanoušci vyzkoušet, jakou práci dá vyrobit takovou elektřinu. Pomocí vlastních nohou si mohli jízdou na kole zkusit nabít mobilní telefon.

Díky těmto aktivitám společnost Telefónica CR a pořadatelská agentura i v roce 2011 obhájily s tímto konceptem v rámci mezinárodního žebříčku ekologických festivalů Greener Festival Awards příčku „Commended“ (tedy doporučených festivalů).