Podnikatelé a firmy
V segmentu malých a středních firem byl v roce 2011 zaveden nový obslužný model založený na diferencované péči podle velikosti zákazníka.
Rovněž vznikl nový prodejní kanál se zaměřením na péči a retenci, díky kterému se podařilo zastavit odliv zákazníků ke konkurenci. Zákazník se nyní spojí přímo s operátorem, ve vybraných prodejnách byla zřízena speciální prodejní místa s vyškolenými specialisty pro firemní klientelu.
Tyto změny jsou dle výsledků průzkumů, které společnost pravidelné provádí, pozitivně vnímány a vedly ke zvýšení zákaznické spokojenosti s péčí.
Internet
V roce 2011 byla spuštěna technologie VDSL umožňující rychlejší datový přenos (Very High Speed DSL). Kampaň s motivem běžce probíhala pouze na lokální úrovni (tzn. v GEO lokalitách), díky čemuž je možné lépe cílit na potenciální zákazníky a komunikovat nabízené produkty. GEO lokality pro segment malých a středních firem jsou odlišné pro field force kanály, zatímco pro prodejny a franšízy jsou stejné jako v rezidentním segmentu.
Pevné linky
V oblasti pevných linek probíhaly stejné aktivity jako v segmentu rezidentních zákazníků. Tradiční fixní linky HTS a ISDN nebyly komunikací příliš podporovány. Pouze internetová telefonie (tzv. VoIP) byla společně s technologií VDSL v rámci balíčku Neomezená linka a xDSL komunikována za zvýhodněnou cenu. V prosinci 2011 byla spuštěna testovací pilotní kampaň na samoinstalační balíček pro variantu služby O2 Neomezená linka bez virtuální ústředny.
Mobilní služby
V průběhu celého roku 2011 probíhala kampaň k tarifní řadě O2 Podnikání, ve které se objevila dvojice postav Lucka a Martin. Lucka jako zástupce Telefónica CR a Martin jako podnikatel využívající služby společnosti. Kampaň byla úspěšná a počet zákazníků této tarifní řady stoupl v průběhu roku dvojnásobně – na více než 20 000.
Většinu nabídek rezidentního segmentu mohli využít i zákazníci spadající do malých a středních firem, ať už to byly zvýhodněné chytré telefony v kombinaci s internetem v mobilu, nebo vánoční kampaň 2x více volných minut. Obě výše zmíněné tarifní výhody byly platné nejen pro tarify z řady O2 Neon, ale i pro tarify O2 Podnikání.