Položky ve vyúčtování

Jak vypadá vyúčtování?

Smlouvu u nás můžete mít jako běžný uživatel na rodné číslo nebo jako podnikatel na IČO.

Mám smlouvu na rodné číslo
Mám smlouvu na IČO
Vyúčtování – daňový doklad/faktura (1. a 2. strana vyúčtování)
Rozpis vyúčtování (3. strana vyúčtování a dále)
Rychlý přehled za období

Položky ve vyúčtování O2

Máte ve vyúčtování neznámou položku? Podívejte se na náš podrobný popis položek.

Mám ve vyúčtování víc položek než obvykle (vyúčtování poměrnou částí)
Jednorázové poplatky za aktivaci, doručení nebo upomínku
Obnovení objemu dat / jednorázové navýšení objemu dat
Roaming a mezinárodní volání
Cestovní pojištění
Volání na barevné linky
Platby pomocí služeb třetích stran
Splátky
O2 Knihovna
Zpoplatněné SMS a nevím, o co se jedná (nová SIM nebo služby)
Mám ve vyúčtování položky, které mi nesedí (volání, SMS, MMS, data atd.)

Vyúčtování a platby vyřešíte v aplikaci Moje O2

Stáhněte si mobilní aplikaci Moje O2 a spravujte své služby online. Jednoduše a pohodlně. Nebo zkuste Moje O2 na webu.
  • snadná a rychlá úhrada přímo v aplikaci
  • všechna vyúčtování máte kdykoliv po ruce
  • plno atraktivních nabídek
Chat Eva
Pomůžeme vám online

Na většinu dotazů vám kdykoliv ráda odpoví naše virtuální asistentka Eva nebo specialista O2 Guru.