Jak a kdy zaplatit za vyúčtování

Nejčastější dotazy

Platil jsem a nevím, jestli vám už platba dorazila. Zaplatil jsem pod špatným variabilním symbolem

Připsání platby můžete zkontrolovat v Moje O2 v sekci Vyúčtování, a to buď v záložce Vyúčtování nebo Přijaté platby. Doba připsání úhrady se může lišit dle zvoleného způsobu platby.

Platba za vyúčtování by měla být v Moje O2 zaznamenaná nejpozději do 3 pracovních dnů od odeslání. Pokud tady svou platbu ani po 3 pracovních dnech pořád ještě nevidíte, klikněte v Moje O2 na odkaz Už jste zaplatili?, který najdete ve Vyúčtování. Pak už stačí jen vyplnit požadované údaje a my si platbu dohledáme.

Stejný postup platí i pro situace, kdy při platbě za vyúčtování omylem zadáte špatné údaje, například jiný variabilní symbol.

Již jste zaplatili v Moje O2

Pak už jen stačí vyplnit požadované údaje a odeslat a my si platbu dohledáme.

Platba inkasem neproběhla, co mám dělat?

Jako první zkontrolujte, jestli jste nepřekročili inkasní limit.

Pokud jste v poslední době u svých služeb něco měnili, například zřizovali novou službu, může se stát, že původně nastavený limit vám už nestačí. Kromě výše inkasního limitu si prosím zkontrolujte, jestli máte stejnou výši limitu nastavenou u O2 i v bance.

Víc informací o platbě inkasem najdete na stránce Způsoby platby / Inkaso.

Nevyhovuje mi termín splatnosti
  • Pokud vám dělá vrásky nevhodné datum splatnosti faktury (třeba kvůli termínu výplaty), můžete si změnit zúčtovací období.
  • Změnu ale můžete udělat jen jednou za 12 měsíců.
  • Pro změnu zúčtovacího období nám zavolejte.
  • Fyzické osoby můžou využít naši infolinku 800 02 02 02. Jste-li podnikatel, obraťte se na 800 203 203.
  • Stejně tak nás kontaktujte, pokud nemáte dostatek financí na zaplacení faktury.
Nezaplatil jsem vyúčtování a odpojili jste mi služby. Co mám dělat?

Nejdřív bude potřeba zaplatit dlužnou částku. Nejrychlejší způsob je on-line platba přímo v Moje O2. Vybrat si ale samozřejmě můžete kteroukoliv jinou možnost platby. Až peníze dorazí na náš účet, služby vám do 24 hodin automaticky obnovíme. 

Abyste se podobným situacím vyhnuli a platba tak proběhla vždycky včas, doporučujeme nastavit inkaso.

Splatnost a zúčtovací období

Splatnost vyúčtování závisí na vašem zúčtovacím období. Ve vyúčtování najdete i datum splatnosti, abyste všechno stihli zaplatit včas.

Do kdy je potřeba vyúčtování zaplatit? Jaká je splatnost?

Datum splatnosti je den, kdy musí být peníze připsané na našem účtu. Najdete ho v každém O2 vyúčtování. Při placení je potřeba myslet na to, že u některých způsobů platby trvá i několik dní, než peníze na náš účet dorazí. Ideální je proto zaplatit do data uvedeného v daňovém dokladu v položce Doporučujeme Vám zaplatit do. Tohle datum je záměrně posunuté o několik dní před datum splatnosti, aby platba stihla bez problému dorazit k nám a vy mohli být v klidu.

Kdybyste si chtěli přečíst víc o tom, jak můžete O2 vyúčtování platit, koukněte na body pod tímhle textem.  

Za jaké období vyúčtování dostanete?
  • Období, za které dostáváte vyúčtování, říkáme zúčtovací období.
  • Při zřízení služeb vám ho nastavíme automaticky.
  • Zúčtovací období nemusí odpovídat kalendářnímu měsíci.

 

Konkrétně můžete mít některé z těchto zúčtovacích období:
SEGMENT ZÚČTOVACÍ OBDOBÍ OD–⁠DO SPLATNOST FAKTURY
RES 20.–⁠19. 11.
RES 12.–⁠11. 3.
RES 23.–⁠22. 14.
RES 8.–⁠7. 30.
RES 16.–⁠15. 7.
IČO 1.–⁠31. 23.
  • Faktura je vystavená do 4–⁠5 kalendářních dnů od ukončení zúčtovacího období.
  • Pokud vám dělá vrásky nevhodné datum splatnosti faktury (třeba kvůli termínu výplaty), můžete si změnit zúčtovací období.
  • Změnu ale můžete udělat jen jednou za 12 měsíců.
  • Pro změnu zúčtovacího období nám zavolejte.
  • Fyzické osoby mohou využít naši infolinku 800 02 02 02. Jste-li podnikatel, obraťte se na 800 203 203.

Existují i situace, kdy vyúčtování dostanete za kratší nebo delší období, než je měsíc. Jde hlavně o případy, kdy si pořídíte novou službu nebo naopak některou v průběhu měsíce zrušíte.

Způsoby platby

Za vyúčtování můžete platit několika způsoby. Nejpohodlnější pro vás je inkaso. Stačí si ho jednou nastavit, a platba za fakturu bude odcházet každý měsíc automaticky. Platit můžete i přímo v Moje O2 přes Apple Pay, Google Pay, platební kartu, nebo platební tlačítko vaší banky.

INKASO (automatická a včasná platba)

Úplně nejpohodlnější způsob platby. Pokud je nastavené, platba za O2 služby proběhne automaticky.

Bez vás to nepůjde. Aby vše začalo fungovat, bude třeba vaší bance říct, že O2 může začít platby automaticky strhávat (dáte jim naše číslo účtu a limit). A nám potom, z jakého účtu je můžeme inkasovat.

Máte Air Bank?

S naší sesterskou bankou jsme celý proces zjednodušili. Stačí jediný krok. V aplikaci Moje O2 přejděte do sekce vyúčtování a klikněte na Nastavit inkaso s logem Air Bank. To vás přesměruje do Air Bank přímo na nastavení inkasa. Zvolíte limit a Air Bank nám dá vědět, že je vše hotovo. U nás nemusíte vyplňovat nic. Vše se doplní automaticky.

AirBank

Ještě nemám účet u Air Bank

KROK 1 Nastavte inkaso v bance

To zařídíte ve svém bankovnictví nebo na pobočce či klientské lince banky. Obvykle jej najdete v sekci pravidelné platby.

Budete potřebovat:

Číslo účtu O2: Je vždy uvedeno v Moje O2 u nastaveného inkasa
Frekvence plateb: měsíčně
Limit: 

Ideální je obvyklá částka vyúčtování s určitou rezervou

Pokud bude částka za O2 služby vyšší, banka platbu neprovede.

Co je dobré vědět:

  • Máte u O2 více faktur v jednom měsíci? Pokud je chcete všechny platit inkasem ze stejného bankovního účtu, nastavte limit tak, aby stačil na součet všech. Plus rezerva.
  • Proč přidávat rezervu? Některý měsíc může být vaše vyúčtování vyšší. Pojedete třeba do zahraničí, koupíte si SMS jízdenku nebo zaplatíte ze svého tarifu za parkování. Rezerva slouží na útraty nad rámec tarifu.
  • Co když bude platba za O2 služby vyšší než limit? Pokud by inkaso kvůli limitu
    v bance neproběhlo, informaci najdete ve svém bankovnictví obvykle v sekci neprovedených plateb.  V takovém případě stačí poslat platbu bankovním převodem, nebo zaplatit třeba platební kartou přímo v aplikaci Moje O2
  • Pokud nemusíte, variabilní ani specifický symbol nezadávejte. Některé banky je ale mohou stále vyžadovat. V takovém případě zadejte variabilní symbol uvedený ve vyúčtování. To najdete v Moje O2 v sekci Vyúčtování.

KROK 2 - Aktivujte v Moje O2

Přihlaste se do internetového Moje O2. Klikněte na sekci Vyúčtování a dále na Nastavit vyúčtování.

Moje O2 vyuctovani

Pokud máte více zákaznických účtů (máte O2 služby rozdělené do více faktur), vyberte ten, u kterého chcete inkaso nastavit. Případně postupně nastavte u všech.

Tím se dostanete do Nastavení zákaznického účtu. Posuňte se na sekci Vyúčtování
a klikněte změnit.

Moje O2 vyuctovani 2

Vyberte Inkasem a vyplňte číslo účtu, ke kterému jste nastavili inkaso v bance.

o2 vyuctovani 3

Na konci stránky potvrďte. Inkaso začne fungovat od příštího vystaveného vyúčtování.

Co je dobré vědět:

  • Změna platební metody může v našich systémech pár dní trvat. Pokud zbývá
    do vystavení příštího vyúčtování méně než 7 dní, raději zkontrolujte, zda jsme to stihli. Poznáte to snadno na vystaveném vyúčtování. Pokud je v položce Jak zaplatíte platba Inkasem, je všechno v pořádku.

Platby pod kontrolou

O tom, že vyúčtování platíte inkasem, se můžete přesvědčit ve faktuře v části Údaje pro platbu (Jak zaplatíte). V položce Celkem zaplatíte najdete i upozornění Neplaťte - placeno inkasem!. To znamená, že nemusíte dělat vůbec nic, protože o částku požádáme sami.

Když ve vyúčtování informaci o inkasu nenajdete, nebylo možné zajistit vyinkasování částky. Pokud ale máte nastavení v pořádku, znamená to jen, že inkasem budete nejspíš platit až od následující faktury. To se může stát, pokud jste inkasní platbu nastavovali např. těsně před koncem zúčtovacího období.

Pokud by něco nesedělo, zaplacenou částku můžete reklamovat. Jen mějte na paměti, že reklamaci je potřeba podat do 2 měsíců ode dne doručení vyúčtování. Při pozdějším podání reklamaci bohužel nemůžeme uznat. Pozor na to, že i při reklamaci je potřeba vyúčtování zaplatit v termínu splatnosti.

Platba v Moje O2 přes Google Pay / Apple Pay (hned)

Vyúčtování můžete snadno zaplatit i on-line přes Google Pay / Apple Pay přímo v Moje O2. To je nejrychlejší způsob platby. Potřebujete k němu jen kartu uloženou v jedné ze jmenovaných služeb.

Můžete tak platit i objednané zboží / službu (objednávku) z e-shopu O2.cz.

Víc informací pro jednotlivé způsoby platby:

On-line platba v Moje O2 (hned)

Vyúčtování můžete platit on-line platební kartou přímo v Moje O2. Je to nejrychlejší způsob platby. Potřebujete k němu jen platební kartu, u které máte povolené internetové platby. 

Platba on-line v Moje O2

Pro platby kartou v Moje O2 používáme GoPay, což je tzv. třetí strana. To znamená, že jsme závislí na tom, které karty akceptuje právě brána GoPay. Zkontrolujte si prosím, jestli je vaše karta mezi podporovanými. A ještě něco: platební karta musí být vydaná v EU.

Bankovní převod (2 pracovní dny)

Příkaz k platbě zadáte osobně v bance nebo v internetovém bankovnictví. Abyste ušetřili za poplatky, máme účty u několika bank. Vyúčtování můžete platit z ČR i ze zahraničí. 

Co budete potřebovat

Pro převod budete potřebovat přesnou částku (nezaokrouhlenou - to znamená včetně haléřů), variabilní symbol a číslo účtu. Všechny tyhle údaje najdete ve faktuře. Při zadávání platebního příkazu nezapomeňte hlídat splatnost vyúčtování a správně zadat číslo účtu O2 i variabilní symbol. Jinak by se mohlo stát, že peníze pošlete na cizí účet nebo platbu u nás nepoznáme. Pod textem najdete ilustrační fakturu. Vaše údaje budou na vyúčtování jiné!

Údaje k platbě pro bankovní převod

Účty pro platbu převodem

Vyberte si účet, který vám nejvíc vyhovuje. Použít ho můžete pro platbu za mobilní služby i služby pevné sítě.

Komerční banka1 27-4908440207/0100
UniCredit bank 500114004/2700
ČSOB 6007-0700103393/0300
Citibank 2003521409/2600
Česká spořitelna 55566642/0800

Ve vyúčtování O2 služeb vždycky uvidíte námi doporučené číslo účtu pro platby vyúčtování. To vybíráme podle toho, ze které banky nám od vás chodí peníze. Když nám např. poslední tři vyúčtování zaplatíte z účtu u UniCredit bank, změníme vám doporučený bankovní účet z původního (např. u Komerční banky) na UniCredit bank. Tak, aby byl převod peněz co nejrychlejší a vy jste ušetřili poplatky za převody do cizích bank.

Vždycky ale samozřejmě platí i ostatní naše uvedené účty. Můžete si vybrat. I když tedy zaplatíte na jakýkoliv z našich účtů, platba k nám v pořádku dorazí.

V Moje O2 se vám automaticky zobrazí číslo účtu, na který fakturu zaplatíte a variabilní symbol. 

Informace k bankovnímu převodu

1  Primární účet pro úhradu. Tenhle účet vám doporučí náš systém. 

Platba ze zahraničí

Vyúčtování za služby můžete platit i bankovním převodem ze zahraničí. V tom případě bude potřeba uvést dodatečné údaje používané v mezinárodním platebním styku.

Měna CZK  CZK
Číslo účtu 500114004 27-4908440207
Kód banky 2700 0100
IBAN CZ13 2700 0000 0005 0011 4004 CZ04 0100 0000 2749 0844 0207
SWIFT BACX CZPP KOMB CZPP
Název banky UniCredit Bank. a.s., Na Příkopě 858/20, Praha Komerční banka, a.s. , Na Příkopě 33, Praha
Název účtu O2 Czech Republic a.s., Za Brumlovkou 266/2, Praha O2 Czech Republic a.s., Za Brumlovkou 266/2, Praha
QR Platba (2 pracovní dny)

Stačí načíst QR kód a v platebním příkazu se okamžitě vyplní všechny potřebné údaje. Stačí mít chytrý telefon a mobilní aplikaci banky.

Kde QR kód najdete

  • e-mailu (součást vyúčtování, které si necháváte posílat e-mailem)
  • Moje O2 (po kliknutí na tlačítko Zaplatit se dostanete na stránku, kde si můžete QR kód pro platbu naskenovat)

QR kód v Moje O2

  • Moje O2 (po kliknutí na detail vyúčtování, kde si můžete QR kód pro platbu naskenovat)

QR kód u detailu vyúčtování v Moje O2

  • Moje O2 (po kliknutí na tlačítko Zaplatit se dostanete na stránku, kde si můžete QR kód pro platbu vygenerovat)

Vygenerování QR kódu

Mobilní aplikace

Aplikaci, která umí QR kódy, nabízí třeba Česká spořitelna, Komerční banka, ČSOB, Raiffeisenbank, ZUNO BANK, FIO bank, Air Bank nebo ERA.

 

Jak na to
  1. V menu své bankovní aplikace vyberte Platbu pomocí QR kódu.
  2. Namiřte na QR kód fotoaparát smartphonu a počkejte, až se načte.
  3. Aplikace vám přímo v telefonu vytvoří předvyplněný platební příkaz pro platbu vyúčtování za služby O2.
  4. Zkontrolujte údaje, které se v platebním příkazu objevily. Variabilní symbol, částka a číslo účtu by měly odpovídat údajům ve faktuře.
  5. Platební příkaz potvrďte, a máte hotovo.
Bankomat České spořitelny (2 pracovní dny)

Pokud máte účet u České spořitelny, můžete vyúčtování zaplatit přímo z bankomatu.

Jak zaplatit přes bankomat?

  1. V bankomatu po zadání PIN zvolte možnost Příkazy k úhradě.
  2. V dalším kroku zvolíte Telekomunikace.
  3. Zadáte přesnou částku (včetně haléřů) a variabilní symbol.
  4. Transakci potvrdíte.

O tom, že bylo zadání příkazu úspěšné, se přesvědčíte na stvrzence z bankomatu. Dokladem o platbě je výpis z účtu. Peníze obvykle na účet O2 dorazí do 2 pracovních dnů.

Hotovostní vklad v bance (2 pracovní dny)

Na pobočce vložíte peníze přímo na některý z našich účtů. Jen pozor na to, že některé banky si za vklad účtují poplatek podle svého aktuálního ceníku.

Přehled účtů pro platbu

Čísla účtů O2 jsou stejná jako pro bankovní převod. Vyberte si účet, který vám nejvíc vyhovuje. Lhůta pro připsání platby může být až 2 pracovní dny.

Komerční banka 27-4908440207/0100
UniCredit bank 500114004/2700
ČSOB 6007-0700103393/0300
Citibank 2003521409/2600
Česká spořitelna 55566642/0800
Složenka (3 pracovní dny)

Platba složenkou je možná jen u vyúčtování, které už má tenhle způsob platby nastavený. Nová aktivace není možná.

Pokud vám chodí papírové vyúčtování s poštovní poukázkou typu A, stačí se stavit na kterékoli pobočce České pošty a zaplatit v hotovosti. Na poště je možné platit fakturu jen klasickou růžovou složenkou. Jak vypadá, vidíte na obrázku:  

Složenka

TIP: Pro platbu složenkou je nutné mít aktivní posílání vyúčtování poštou a zároveň zvolenou platbu složenkou. Ve všech ostatních případech vám dorazí jen předpis pro platbu, kterým na poště nezaplatíte. Pokud máte nastavenou platbu složenkou, ale ne papírové vyúčtování, složenka vám nedorazí, a bude potřeba změnit platební metodu.

Co budete potřebovat

Kromě částky, variabilního symbolu a čísla účtu budete navíc potřebovat adresu: O2 Czech Republic a.s., Za Brumlovkou 266/2, 140 22, Praha 4 – Michle. Na složence ale všechny potřebné údaje najdete.

Za složenky se platí

Za platbu složenkou si Česká pošta účtuje poplatek (pro podrobnosti se podívejte na aktuální ceník České pošty). Zároveň je tištěné vyúčtování zpoplatněné i u O2. Navíc je potřeba myslet na to, že peníze dorazí s určitým zpožděním (až 3 pracovní dny). Proto můžete zkusit i jiné metody platby. Stačí údaje ze složenky použít třeba pro bankovní převod.

Účet pro platbu poštovní poukázkou

UniCredit bank 500114004/2700
V hotovosti v O2 Prodejně (hned)

Můžete zaplatit i hotově v některé O2 Prodejně. Jen prosím počítejte s tím, že za službu se platí manipulační poplatek podle ceníku. 

Co můžete zaplatit on‑line

Vyúčtování
O2 TV
Předplacené karty
Telefony
  1. Platební brána nabízí několik možností platebních metod. Platební kartu, ApplePay (platební metoda možná jen na kompatibilních zařízeních) nebo GooglePay.

  2. Pro platbu platební kartou vás přesměrujeme na zabezpečenou stránku poskytovatele platební brány. Tady vyplníte další požadované informace ke své kartě (číslo účtu, CVV kód) nebo osobní údaje (jméno, příjmení, e‑mail) vyžadované vydavatelem platební karty (bankou).

  3. Vzor platební brány

    Platební brána

  4. Platbu po vyplnění vašich údajů zkontroluje tzv. 3D secure ověření, které předchází případným podvodům. Ověření proběhne přes bankovní aplikaci („klíč“ – KB klíč, George klíč, internetové bankovnictví apod.) nebo off‑line bankovní ověření. ApplePay, GooglePay nebo opakované platby ověření nevyžadují.

  5. Po zaplacení vás přesměrujeme zpět na stránky O2, kde bude čekat potvrzení o úspěšné nebo neúspěšné platbě. Poskytovatel platební brány vám na e-mail, který jste uvedli, pošle potvrzení o platbě: V některých případech dostanete potvrzení i formou SMS.

Mám potíže s platbou

Ať už jste omylem zaplatili dvakrát nebo třeba prošvihli datum platby a máte fakturu po splatnosti.

Zaplatil jsem fakturu omylem dvakrát

Nadbytečná platba se vám objeví ve formě přeplatku. Přeplatek můžete využít pro úhradu následující faktury (pokud nemáte inkaso), nebo si o jeho vrácení požádat v Moje O2.

Vrácení přeplatku

Platil jsem a nevím, jestli vám už platba dorazila. Zaplatil jsem pod špatným variabilním symbolem

Připsání platby můžete zkontrolovat v Moje O2 v sekci Vyúčtování, a to buď v záložce Vyúčtování nebo Přijaté platby. Doba připsání úhrady se může lišit dle zvoleného způsobu platby.

Platba za vyúčtování by měla být v Moje O2 zaznamenaná nejpozději do 3 pracovních dnů od odeslání. Pokud tady svou platbu ani po 3 pracovních dnech pořád ještě nevidíte, klikněte v Moje O2 na odkaz Už jste zaplatili?, který najdete ve Vyúčtování. Pak už stačí jen vyplnit požadované údaje a my si platbu dohledáme.

Stejný postup platí i pro situace, kdy při platbě za vyúčtování omylem zadáte špatné údaje, například jiný variabilní symbol.

Již jste zaplatili v Moje O2

Pak už jen stačí vyplnit požadované údaje a odeslat a my si platbu dohledáme.

Zaplatil jsem depozit, který mám uvedený ve vyúčtování. Kdy a jak ho dostanu zpátky?

Po splnění podmínek pro vypořádání depozitů vám depozit vrátíme jako přeplatek v následujícím vyúčtování. O jeho hodnotu se vám sníží částka, kterou budete platit. Mimořádné depozity vracíme po splnění podmínek na žádost zákazníka. Víc najdete tady: Ceník základních služeb pod slovem depozit. 

Ve výpovědní lhůtě (při rušení služby z důvodu neplacení) jsem všechny pohledávky zaplatil, ale přesto chci číslo zrušit. Jak mám postupovat?

Pokud jste všechny pohledávky zaplatili do data splatnosti výpovědi (včetně data splatnosti), všechny služby se automaticky znova zapojí. Pokud ale chcete služby i přesto zrušit, je potřeba podat standardní výpověď.

V případě, že pohledávky zaplatíte po datu splatnosti výpovědi, všechny služby vám zrušíme ke konci výpovědní lhůty. 

Platba inkasem za služby O2 neproběhla. Co mám dělat?

Jako první zkontrolujte, jestli jste nepřekročili inkasní limit.

Pokud jste v poslední době u svých služeb něco měnili, například zřizovali novou službu, může se stát, že původně nastavený limit vám už nestačí. Kromě výše inkasního limitu si prosím zkontrolujte, jestli máte stejnou výši limitu nastavenou u O2 i v bance.

Víc informací o platbě inkasem najdete na stránce Způsoby platby / Inkaso.

Nestihl jsem zaplatit fakturu před splatností. Co mám dělat?

Nejdřív bude potřeba zaplatit dlužnou částku. Nejrychlejší způsob je on-line platba přímo v Moje O2. Vybrat si ale samozřejmě můžete kteroukoliv jinou možnost platby, které najdete v sekci Jak platit za služby O2. Pokud už došlo k odpojení služeb, tak vám je do 24 hodin od připsání částky na náš účet automaticky obnovíme. Pro zapojení není potřeba volat, k obnovení služeb dojde automaticky.

Pokud budete mít u nás nezaplacená vyúčtování po datu splatnosti, upozorníme vás na to. V tom případě je vhodné zaplatit co nejdřív – vyhnete se tak možnému omezení služeb, které může vést až k jejich odpojení, případně zrušení. Znovuzapojení služeb vám budeme případně účtovat podle aktuálního Ceníku. Údaje k platbě najdete ve vyúčtování. Zaplatit můžete například online kartou přímo v Moje O2 , to je nejrychlejší způsob úhrady. Ale využít můžete i jiné způsoby platby.

Abyste se podobným situacím vyhnuli a platba tak proběhla vždycky včas, doporučujeme nastavit inkaso.

Nezaplatil jsem vyúčtování a odpojili jste mi služby. Co mám dělat?

Nejdřív bude potřeba zaplatit dlužnou částku. Nejrychlejší způsob je on-line platba přímo v Moje O2. Vybrat si ale samozřejmě můžete kteroukoliv jinou možnost platby. Až peníze dorazí na náš účet, služby vám do 24 hodin automaticky obnovíme. 

Abyste se podobným situacím vyhnuli a platba tak proběhla vždycky včas, doporučujeme nastavit inkaso.

Nevyhovuje mi termín splatnosti
  • Pokud vám dělá vrásky nevhodné datum splatnosti faktury (třeba kvůli termínu výplaty), můžete si změnit zúčtovací období.
  • Změnu ale můžete udělat jen jednou za 12 měsíců.
  • Pro změnu zúčtovacího období nám zavolejte.
  • Fyzické osoby můžou využít naši infolinku 800 02 02 02. Jste-li podnikatel, obraťte se na 800 203 203.
  • Stejně tak nás kontaktujte, pokud nemáte dostatek financí na zaplacení faktury.
Neznám údaje pro zaplacení vyúčtování

Veškeré údaje pro úhradu vyúčtování naleznete v Moje O2 v sekci Vyúčtování. Nejrychlejším způsobem, jak vyúčtování uhradit je pak přímo z aplikace prostřednictvím platební karty. Vyberte si sami, jaký způsob úhrady vám vyhovuje

Jak můžu zaplatit přes ApplePay a GooglePay?

Volba ApplePay a GooglePay je dostupná jen pokud jste přihlášení ze zařízení, které tuhle platební metodu podporuje, ve kterém máte uloženou platební kartu a tuhle metodu povolenou.

Výběr platby pomocí ApplePay

ApplePay platební brána

Potvrzení platby pomocí ApplePay

Dobil jsem špatné telefonní číslo

Pokud při dobíjení omylem pošlete kredit na špatné telefonní číslo, zavolejte na zákaznickou linku *11. Pro kontrolu nám nahlaste nesprávně dobité telefonní číslo, datum a čas dobití, částku dobití, způsob dobití a telefonní číslo, které jste původně chtěli dobít. My všechny údaje vyhodnotíme a pokud bude všechno v pořádku, kredit upravíme.

Nepodařilo se mi kredit platební kartou dobít. Kde může být chyba?
  1. Zkontrolujte, jestli jste správně zadali číslo karty (bez mezer mezi jednotlivými čtyřčíslími) a datum platnosti karty
  2. Ověřte u své banky, jestli vaše karta má povolené internetové platby
  3. Důležité je i mít na účtu dostatek prostředků. Zkontrolujte, jestli jste nepřekročili limit stanovený pro transakce vaší platební kartou
Zaplatil jsem a balíček O2 TV, ale na televizi mi nefunguje?

Ujistěte se, že vyplňujete správné přihlašovací údaje.

Kde se dozvím, jak probíhá zpracování objednávky z eShopu?

Stav vaší objednávky vám budeme průběžně hlásit v e-mailech nebo SMS. Pokud vám zboží veze kurýr nebo Česká pošta, dáme vám vědět hned, jak předáme balíček dopravci. Všechny informace najdete na stránce o dopravě a způsobu doručení.

Na aktuální stav své objednávky se můžete kdykoliv podívat i do přehledu objednávek v internetové samoobsluze Moje O2.

Ochrana osobních údajů v systému on-line dobíjení

O bezpečí dat při přenosu je postaráno zabezpečeným spojením. To platí vždycky. I tehdy, když do portálu vstupujete opakovaně. Data platební karty navíc zadáváte přímo až v platební bráně a pokud se údaje o platební kartě ukládají (pouze v případě automatického dobíjení), pak se ukládají zabezpečeně na straně platební brány ve spolupráci s vaší bankou. Samotný dobíjecí portál vám dá jen vědět, jestli se dobití povedlo, aniž by měl přístup k číslu vaší platební karty.

Poskytovatel platební brány

Pro platby bankovní kartou nebo prostřednictvím služeb ApplePay či GooglePay používáme platební brány společností Barion a GoPay. Na úspěšné dokončení platby tak může mít i vliv to, jestli brány vaši kartu akceptují. Platební karta by měla být vydaná v EU a musí podporovat ověření přes 3D Secure.

Otazník

Vyřešte, co nesedí

Nesouhlasí vám něco ve vyúčtování? Na této stránce najdete praktické informace, co v takovém případě dělat.

Nebo vám pomůžeme přes chat každý den od 8:00 do 19:00.
Mobilní aplikace Moje O2

Všechno snadno vyřídíte v aplikaci Moje O2

Stáhněte si mobilní aplikaci Moje O2 a spravujte své služby online. Jednoduše a pohodlně.
  • Důležité informace vždycky po ruce
  • Autodiagnostika a nastavení služeb
  • O2 Radosti plné atraktivních nabídek