Reklamace vyúčtování

Vyúčtování reklamace

Ještě než podáte reklamaci

  1. Zkontrolujte položky ve vyúčtování

    Máte ve vyúčtování nějakou položku navíc?

    Před podáním reklamace se prosím podívejte do našeho průvodce vyúčtovánímkde najdete popis jednotlivých položek.
     

  2. Podívejte se na aktuální Ceníky

    Nesedí vám ceny ve vyúčtování?

    Pokud se vám zdá, že jsou ve vyúčtování některé služby započítané jinak, než jste předpokládali, můžete si je zkontrolovat  v našem Ceníku

  3. Projděte si podrobný výpis hovorů

    Máte ve vyúčtování až moc provolaných minut?

    podrobném výpisu můžete zkontrolovat, kdy jste volali, na jaká čísla a kolik hovor stál. Výpis za poslední tři měsíce máte ke konkrétnímu telefonnímu čislu k dispozici zdarma ve webovém Moje O2 nebo naší aplikaci.

Reklamace služby, částky nebo položky

Jak reklamaci podat
Kde najdete informace o své reklamaci
Reklamace a splatnost faktury
Za jak dlouho reklamaci vyřídíme
Jak reklamaci vyřešíme
Mimosoudní řešení sporů

Vyúčtování a platby vyřešíte v aplikaci Moje O2

Stáhněte si mobilní aplikaci Moje O2 a spravujte své služby online. Jednoduše a pohodlně. Nebo zkuste Moje O2 na webu.
  • snadná a rychlá úhrada přímo v aplikaci
  • všechna vyúčtování máte kdykoliv po ruce
  • plno atraktivních nabídek
Chat Eva
Pomůžeme vám online

Na většinu dotazů vám kdykoliv ráda odpoví naše virtuální asistentka Eva nebo specialista O2 Guru.