Všechno zboží, které si objednáte, vám dovezeme, kam si řeknete. Nebo si ho můžete rezervovat v některé O2 Prodejně a koupit přímo tam.
Rezervace v O2 Prodejně je nejrychlejší varianta vyzvednutí zásilky. Zboží si objednáváte přímo ze skladových zásob konkrétní O2 Prodejny. K vyzvednutí je proto prakticky ihned.
Jakmile pro vás zásilku připravíme, pošleme vám SMS nebo e-mail. Zboží na vás v prodejně počká dva dny.
Protože rezervace v prodejně slouží opravdu jen k tomu, aby vám vybraný telefon z prodejny nikdo nevykoupil, probíhá prodej až v prodejně. Rezervace není klasický nákup přes internet. Není proto možné na ni uplatnit 14denní lhůtu pro vrácení zboží. Věříme ale, že to nebude třeba. Naši kolegové v prodejně vám telefon rádi ukážou, předvedou a odpoví na všechny vaše dotazy.
Rezervace na prodejně trvá 48 hodin od objednání. Bohužel ji nejde prodloužit a po uplynutí stanovené doby se automaticky zruší.
Je nutné, aby byl slevový kód uplatněn již při online objednávce. V prodejně je možný pouze výdej a platba za objednané zboží. Změny v objednávce již nejsou na prodejně možné.
Při doručení do O2 Prodejny si objednáváte zboží z našeho skladu. Když objednávku stihnete udělat do 16:00, zásilku pro vás k osobnímu odběru připravíme do následujícího pracovního dne a zpravidla doručíme do 2 pracovních dní.
Až pro vás bude zásilka připravená k vyzvednutí, pošleme vám SMS nebo e-mail. Zboží na vás v prodejně počká sedm kalendářních dní. Je možné zaplatit předem, nebo přímo v prodejně. Doprava je zdarma.
Rezervace v O2 Prodejně je nejrychlejší varianta vyzvednutí zásilky. Zboží si objednáváte přímo ze skladových zásob konkrétní O2 Prodejny. K vyzvednutí je proto prakticky ihned.
Jakmile pro vás zásilku připravíme, pošleme vám SMS nebo e-mail. Zboží na vás v prodejně počká dva dny. Pokud víte, že si ho nestihnete v dané lhůtě vyzvednout, ozvěte se přímo konkrétní O2 Prodejně a na prodloužení lhůty se s nimi domluvte.
Pokud je ve vaší objednávce SIM karta, aktivujeme vám ji ještě během předání zásilky.
Při doručení do O2 Prodejny si objednáváte zboží z našeho skladu. Když objednávku stihnete udělat do 16:00, zásilku pro vás k osobnímu odběru připravíme do následujícího pracovního dne a zpravidla doručíme do 2 pracovních dní.
Až pro vás bude zásilka připravená k vyzvednutí, pošleme vám SMS nebo mail. Zboží na vás v prodejně počká sedm kalendářních dní.
Nechte výběr kurýra na nás a my zajistíme, aby se k vám balíček dostal co nejdřív. Zpracujeme vaši objednávku a předáme zásilku kurýrovi s důrazem na kvalitu a rychlost dodání. Kurýr se vám ozve.
Kurýrní služba WE|DO přiveze balíček do dvou pracovních dní od objednávky.
Cestu své objednávky můžete sledovat on-line. Jestli se vám nehodí termín doručení nebo třeba chcete změnit způsob předání na bezkontaktní, jednoduše to zvládnete na www.wedo.cz. Pro ověření stavu zásilky a další dotazy k doručení můžete s důvěrou kontaktovat zákaznickou linku WE|DO na čísle 246092912, kam se dovoláte v pracovní dny od 8:00 do 18:00.
Česká pošta vám objednávku doručí do dvou pracovních dnů od objednávky, a to buď na vaši adresu, nebo k vyzvednutí na zvolené pobočce České pošty.
Cestu své objednávky můžete sledovat on-line. Jestli se vám nehodí termín doručení nebo třeba chcete změnit adresu doručení, stačí vyplnit on-line formulář. Pro všechny případy je tu pro vás i informační linka České pošty 800 177 889.
Kurýr PJ Expedis doručí zásilku do dvou pracovních dní od odeslání objednávky. Informace o doručení můžete sledovat online. Kdyby cokoliv, stačí se ozvat na zákaznickou linku PJ Expedis +420 234 253 500. Kontaktní email: dispecink@expedis.cz.
Kurýrní služba PPL přiveze balíček do dvou pracovních dní od objednávky. Pohyb zásilky můžete sledovat on-line.
Pohyb zásilky můžete sledovat on-line.
Máme pro vás připravenou rychlou metodu přepravy, a to pomocí expresního kurýra. Zboží doručíme již do 4 hodin od jeho předání dopravci, pokud k objednání došlo v pracovních dnech mezi 7 a 16 hod.
Máte také možnost si balíček vyzvednout na výdejních místech našich partnerů. Balíček bude na výdejním místě připraven k vyzvednutí nejpozději do dvou pracovních dní od objednávky. V případě, že zvolíte WE|DO doporučujeme využít automatických výdejních boxů, které fungují v režimu 24/7.
O možnosti vyzvednutí vaší zásilky budete informováni pomocí SMS.
Jestli je objednané zařízení součástí služby, může vám ho přivézt náš technik, až k vám přijede službu zprovoznit. Služba O2 Pohodlná instalace bude účtována dle aktuálního ceníku.
Zkuste jednu z těchhle stránek: