Způsoby dopravy

Základní informace

Všechno zboží, které si objednáte, vám dovezeme, kam si řeknete. Nebo si ho můžete rezervovat v některé O2 Prodejně a koupit přímo tam.

  • Zboží vám doručí kurýři, Česká pošta nebo si ho vyzvednete na výdejních místech. Který dopravce vám balíček doveze, záleží na tom, jaké zboží si objednáte. Hned, jak zboží dopravci předáme, pošleme vám SMS. Další pracovní den se vám dopravce ozve ještě sám – telefonicky nebo přes SMS, takže budete vědět, kdy máte zásilku čekat.
  • Pro převzetí balíčků budete potřebovat až dva doklady totožnosti.
  • Až vám kurýr nebo pošťák zboží přiveze, pečlivě ho zkontrolujte. Pokud bude balíček jakkoliv poškozený, hned to dejte dopravci vědět. A pokud budete mít podezření, že se do balíčku při přepravě už někdo podíval, balík od dopravce vůbec nepřebírejte.

Můžete si vybrat tyhle způsoby doručení

Rezervace v O2 Prodejně

Rezervace v O2 Prodejně je nejrychlejší varianta vyzvednutí zásilky. Zboží si objednáváte přímo ze skladových zásob konkrétní O2 Prodejny. K vyzvednutí je proto prakticky ihned.

Jakmile pro vás zásilku připravíme, pošleme vám SMS nebo e-mail. Zboží na vás v prodejně počká dva dny.

Protože rezervace v prodejně slouží opravdu jen k tomu, aby vám vybraný telefon z prodejny nikdo nevykoupil, probíhá prodej až v prodejně. Rezervace není klasický nákup přes internet. Není proto možné na ni uplatnit 14denní lhůtu pro vrácení zboží. Věříme ale, že to nebude třeba. Naši kolegové v prodejně vám telefon rádi ukážou, předvedou a odpoví na všechny vaše dotazy.

Prodloužení rezervace

Rezervace na prodejně trvá 48 hodin od objednání. Bohužel ji nejde prodloužit a po uplynutí stanovené doby se automaticky zruší.

Uplatnění slevy v prodejně

Je nutné, aby byl slevový kód uplatněn již při online objednávce. V prodejně je možný pouze výdej a platba za objednané zboží. Změny v objednávce již nejsou na prodejně možné.

Doručení do O2 Prodejny

Při doručení do O2 Prodejny si objednáváte zboží z našeho skladu. Když objednávku stihnete udělat do 16:00, zásilku pro vás k osobnímu odběru připravíme do následujícího pracovního dne a zpravidla doručíme do 2 pracovních dní.

Až pro vás bude zásilka připravená k vyzvednutí, pošleme vám SMS nebo e-mail. Zboží na vás v prodejně počká sedm kalendářních dní. Je možné zaplatit předem, nebo přímo v prodejně. Doprava je zdarma.

Rozdíl mezi rezervací a doručením do O2 Prodejny

Rezervace v O2 Prodejně

Rezervace v O2 Prodejně je nejrychlejší varianta vyzvednutí zásilky. Zboží si objednáváte přímo ze skladových zásob konkrétní O2 Prodejny. K vyzvednutí je proto prakticky ihned.

Jakmile pro vás zásilku připravíme, pošleme vám SMS nebo e-mail. Zboží na vás v prodejně počká dva dny. Pokud víte, že si ho nestihnete v dané lhůtě vyzvednout, ozvěte se přímo konkrétní O2 Prodejně a na prodloužení lhůty se s nimi domluvte.

Pokud je ve vaší objednávce SIM karta, aktivujeme vám ji ještě během předání zásilky.

Doručení do O2 Prodejny

Při doručení do O2 Prodejny si objednáváte zboží z našeho skladu. Když objednávku stihnete udělat do 16:00, zásilku pro vás k osobnímu odběru připravíme do následujícího pracovního dne a zpravidla doručíme do 2 pracovních dní.

Až pro vás bude zásilka připravená k vyzvednutí, pošleme vám SMS nebo mail. Zboží na vás v prodejně počká sedm kalendářních dní.

Kurýr

Nechte výběr kurýra na nás a my zajistíme, aby se k vám balíček dostal co nejdřív. Zpracujeme vaši objednávku a předáme zásilku kurýrovi s důrazem na kvalitu a rychlost dodání. Kurýr se vám ozve. 

Kurýrní služba WE|DO

Kurýrní služba WE|DO přiveze balíček do dvou pracovních dní od objednávky.

Cestu své objednávky můžete sledovat on-line. Jestli se vám nehodí termín doručení nebo třeba chcete změnit způsob předání na bezkontaktní, jednoduše to zvládnete na www.wedo.cz. Pro ověření stavu zásilky a další dotazy k doručení můžete s důvěrou kontaktovat zákaznickou linku WE|DO na čísle 246092912, kam se dovoláte v pracovní dny od 8:00 do 18:00.

Česká pošta

Česká pošta vám objednávku doručí do dvou pracovních dnů od objednávky, a to buď na vaši adresu, nebo k vyzvednutí na zvolené pobočce České pošty. 

Cestu své objednávky můžete sledovat on-line. Jestli se vám nehodí termín doručení nebo třeba chcete změnit adresu doručení, stačí vyplnit on-line formulář. Pro všechny případy je tu pro vás i informační linka České pošty 800 177 889.

Kurýr PJ Expedis

Kurýr PJ Expedis doručí zásilku do dvou pracovních dní od odeslání objednávky. Informace o doručení můžete sledovat online. Kdyby cokoliv, stačí se ozvat na zákaznickou linku PJ Expedis +420 234 253 500. Kontaktní email: dispecink@expedis.cz.

Kurýrní služba PPL

Kurýrní služba PPL přiveze balíček do dvou pracovních dní od objednávky. Pohyb zásilky můžete sledovat on-line.

Kurýrní služba DPD

Pohyb zásilky můžete sledovat on-line.

Expresní kurýr

Máme pro vás připravenou rychlou metodu přepravy, a to pomocí expresního kurýra. Zboží doručíme již do 4 hodin od jeho předání dopravci, pokud k objednání došlo v pracovních dnech mezi 7 a 16 hod.

Výdejní místo WE|DO / PPL ParcelShop / DPD PickUp Point / Geis point

Máte také možnost si balíček vyzvednout na výdejních místech našich partnerů. Balíček bude na výdejním místě připraven k vyzvednutí nejpozději do dvou pracovních dní od objednávky. V případě, že zvolíte WE|DO doporučujeme využít automatických výdejních boxů, které fungují v režimu 24/7.  

O možnosti vyzvednutí  vaší zásilky budete informováni pomocí SMS.

Doručení a instalace technikem

Jestli je objednané zařízení součástí služby, může vám ho přivézt náš technik, až k vám přijede službu zprovoznit. Služba O2 Pohodlná instalace bude účtována dle aktuálního ceníku.

Všechno snadno vyřídíte v aplikaci Moje O2

Stáhněte si mobilní aplikaci Moje O2 a spravujte své služby online. Jednoduše a pohodlně.
  • Důležité informace vždycky po ruce
  • Autodiagnostika a nastavení služeb
  • O2 Radosti plné atraktivních nabídek