Všechny mobilní objednávky z O2 eshopu zpracujeme do 5 pracovních dnů. O tom, co se vaší objednávkou děje, vám budeme dávat průběžně vědět e-mailem nebo SMS.
Když si objednáte např. pevnou linku, O2 TV nebo internet na doma, může vyřízení trvat o něco delší dobu kvůli zajištění technických záležitostí (Musí k vám přijet technik).
Podrobnosti ke svým objednávkám najdete v Moje O2.
O stavu objednávky vám budeme průběžně dávat vědět e-maily nebo v SMS. Pokud vám zboží poveze kurýr nebo Česká pošta, napíšeme vám, jakmile předáme balíček dopravci. Podrobnosti o tom, jak to probíhá, najdete na stránce o dopravě a způsobu doručení.
Na aktuální stav své objednávky se můžete kdykoliv podívat i do přehledu objednávek v Moje O2.
Pokud jste svou objednávku ještě nepotvrdili, můžete ji jednoduše stornovat přímo v košíku. Pokud už jste ale objednávku odeslali, je pro její storno potřeba zavolat na zákaznickou linku 800 02 02 02.
Ke stornování objednávky může v některých případech dojít i z naší strany. Stane se to např. když si objednáte telefon, který už je trvale vyprodaný. Nebo pokud je u objednávky nastavená platba předem, a ta od vás nedorazí. V každém případě - kdykoliv vaši objednávku stornujeme, dáme vám o tom samozřejmě vědět.
Rozpracovanou objednávku si můžete kdykoliv uložit, abyste se k ní mohli později vrátit. Uložená na vás počká 3 dny.
Po uložení vám pošleme e-mail s odkazem. Stačí na něj kliknout a dostanete se zpátky do košíku. Odkaz na rozpracovanou najdete i v Moje O2.
Když odejdete od rozpracované objednávky nebo vám třeba během objednávání dojde baterie v notebooku, objednávku vám automaticky uložíme na 24 hodin, abyste se k ní mohli později vrátit.
K tomu stačí jednoduše kliknout na ikonu košíku na www.o2.cz. Košík se vám otevře se vším, co jste do něj vložili. Rozpracovanou objednávku najdete i v seznamu svých objednávek v Moje O2.
Zkuste jednu z těchhle stránek: