Okamžitá výměna vybraného příslušenství

Obchodní podmínky služby

  1. Tyto Obchodní podmínky pro poskytování služby Okamžitá výměna vybraného příslušenství („OP“) upravují podmínky, za kterých společnost O2 Czech Republic a.s., IČ 60193336, DIČ CZ60193336, se sídlem Za Brumlovkou 266/2, 140 22 Praha 4 – Michle, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze oddíl B, vložka 2322 („O2“) poskytuje zákazníkovi službu Okamžitá výměna vybraného příslušenství („Služba“).
  2. Zákazníkovi, který si koupí vybrané příslušenství i) ve značkové prodejně O2, ii) v e-shopu O2 na o2.cz nebo iii) na O2 zákaznické lince, může O2 nabídnout k tomuto příslušenství („Související produkt“) Službu. Konkrétní výše ceny Služby je obsahem nabídky O2 sdělené zákazníkovi při nákupu Souvisejícího produktu. Služba může být sjednána pouze ve vztahu k Souvisejícímu produktu současně s jeho nákupem; Službu nelze sjednat dodatečně.
  3. Službu může čerpat pouze zákazník, který ji sjednal, a to na kterékoli značkové prodejně O2. Zákazník je povinen při čerpání Služby prokázat jeho oprávněnost prodejním dokladem o zakoupení Souvisejícího produktu se Službou.
  4. Služba spočívá v tom, že O2 na žádost zákazníka, podanou v O2 Prodejně do 24 měsíců od sjednání Služby, jedenkrát vymění Související produkt, který i) nelze užívat kvůli vadě, za kterou odpovídá O2 jako prodávající podle zákona, ii) je opotřebený obvyklým používáním, nebo iii) je poškozený za nový, a to na místě a bez zkoumání stavu Souvisejícího produktu a jeho příčin. Pokud zákazník řádně a včas požádá o čerpání Služby, dostane místo původního Souvisejícího produktu shodné nové příslušenství. Pokud není skladem na prodejně O2, kde zákazník o čerpání Služby požádal, nebo již není v nabídce, je zákazník oprávněn získat příslušenství obdobného typu nebo jiné příslušenství, která jsou na prodejně O2 skladem, nejvýše však v konečné ceně původního Souvisejícího produktu zaplacené zákazníkem. Pokud si zákazník vybere nové příslušenství v nižší ceně, než byla cena původního Souvisejícího produktu zaplacená zákazníkem, nemá nárok na vrácení rozdílu ceny.
  5. Pokud zákazník do 24 měsíců od sjednání Služby nepožádá o čerpání Služby nebo požádá o čerpání Služby, ale nevybere si současně nové příslušenství, jeho nárok na čerpání Služby zaniká bez nároku na vrácení zaplacené ceny Služby nebo jiné finanční náhrady.
  6. Tyto OP jsou platné a účinné od 28. 2. 2024.
Archiv

Všechno snadno vyřídíte v aplikaci Moje O2

Stáhněte si mobilní aplikaci Moje O2 a spravujte své služby online. Jednoduše a pohodlně.
  • důležité informace vždy po ruce
  • autodiagnostika a nastavení služeb
  • plno atraktivních nabídek