Jak objednat pevnou linku, internet nebo Oneplay

Objednávka služby krok za krokem

  1. Do objednávky zadejte adresu, na které budete službu využívat

    Buď tu, kde už nějakou službu máte, nebo novou adresu.

  2. Do košíku dejte tarif, o který máte zájem
  3. Pokud si objednáváte internet na doma nebo do kanceláře, systém vybere pro danou službu na zvolené adrese nejvhodnější technologii a zařízení.
  4. Vyberte si, jak vám zařízení doručíme
    • Doporučujeme variantu „Doručení a instalace technikem“ (pokud je k dispozici). Technik vám zprovozní přípojku i případný modem najednou, takže se nebudete muset o nic starat.
    • Pokud si vyberete doručení zařízení přepravcem, dostanete ho až po návštěvě technika, který vám zřídí přípojku. 
    • bezdrátového internetu zvládnete instalaci hravě sami – jenom zapojíte modem do elektrické sítě a dáte ho tam, kde budete mít nejlepší signál, ideálně na okno.
  5. Vyplňte potřebné kontakty a informace
    • Kde budeme přípojku zřizovat a kam máme poslat zařízení. 
    • Pokud od nás ještě pevnou linku, internet nebo Oneplay nemáte, bude potřeba zřídit novou přípojku.
    • Kdy se vám hodí, aby přijel technik. Vyplňte prosím víc možných termínů. Čím víc jich bude, tím snáz najdeme nějaký společný. Termíny, které uvedete, nejsou závazné, jsou to jen návrhy.
    • V  oddílu Instalační otázky můžete nechat vzkaz technikovi - třeba s jakým předstihem máme o příjezdu informovat, abychom vás zastihli, jestli a jak máte označený zvonek apod.
  6. Projděte si rekapitulaci objednávky. Všechno sedí? Dokončete ji tlačítkem „Pokračovat“
  7. Brzo se vám ozveme

    Co nejdřív se vám ozveme. Buď pošleme SMS nebo e-mail, kde vám dáme vědět, kdy máte čekat kurýra nebo technika. 

    • Někdy se nám nepovede vybrat termín příjezdu technika podle těch, které jste v rámci objednávky zadali jako návrhy. V tom případě vám zavoláme a společně domluvíme čas, kdy se vám příjezd technika bude hodit.
    • Pokud už máte termín potvrzený, ale potřebujete ho změnit, zavolejte nám. Vybereme nový termín.

    Službu můžete začít používat hned, jak vám technik zřídí přípojku a přijde vám objednané zařízení.

Co když chci službu zavést do domu, který není (jenom) můj?
Co když ještě nemáme přidělené číslo popisné?

Všechno snadno vyřídíte v aplikaci Moje O2

Stáhněte si mobilní aplikaci Moje O2 a spravujte své služby online. Jednoduše a pohodlně.
  • důležité informace vždy po ruce
  • autodiagnostika a nastavení služeb
  • plno atraktivních nabídek