Stačí si v našem eshopu vybrat, co právě potřebujete. V detailu každého zboží uvidíte, jestli ho máme skladem přímo v eshopu, ve vybraných O2 Prodejnách nebo obojí. Pokud je skladem, hurá, můžete objednávat!
Pak už jen vyplníte pár údajů, které budeme k vyřízení objednávky (nebo rezervace) potřebovat. Jakmile objednávku odešlete, dostanete e-mail a SMS s potvrzením, že všechno proběhlo hladce a na vyřízení už pracujeme.
Máte slevový kód? Uplatníte ho při nákupu v kterékoli O2 Prodejně nebo v košíku. Zboží si můžete v eshopu předem rezervovat přes tlačítko "Zjistit dostupnost v prodejně", které najdete v detailu zboží.
Pokud už jste objednávku nebo rezervaci odeslali a chcete se k ní ještě na něco zeptat, dejte nám vědět nebo si objednávku překontrolujte v Moje O2. Na vaše otázky odpovíme v našem O2 chatu.
Podrobné podmínky nákupu v eshopu najdete v Nákupním řádu.
Název | Velikost |
---|---|
Nákupní řád O2 eShopu |
80 kB
Stáhnout
|
V eshopu si můžete objednat, nebo jen rezervovat v O2 Prodejně. Pokud si zboží rovnou objednáte, přiveze vám ho některý z našich přepravců, nebo si ho můžete vyzvednout na výdejním místě. Když stihnete objednávku odeslat ve všední den do 15:00, předáme balíček dopravci ještě ten samý den. A další pracovní den ho máte doma.
Všechny podrobnosti o způsobech dopravy jsme pro vás sepsali na samostatnou stránku.
Za objednávku zaplatíte v hotovosti přímo dopravci při převzetí. Nebo si vyberte některou z dalších platebních metod, například online platbu platební kartou.
Při převzetí si balíček pečlivě zkontrolujte. Pokud bude jakkoliv poškozený, hned to dejte dopravci vědět. A pokud byste měli podezření, že se do balíčku při přepravě už někdo podíval, vůbec ho od dopravce nepřebírejte.
Chcete si zboží vybrat osobně v O2 Prodejně a zároveň mít jistotu, že třeba zrovna nebude vyprodané? Můžete si ho předem rezervovat. Informace o rezervaci zboží v prodejně najdete na stránce o způsobech dopravy.
Kdyby se na vašem novém kousku něco pokazilo, stavte se za námi v kterékoliv O2 Prodejně. Sepíšeme s vámi reklamaci. S sebou budete potřebovat porouchané zařízení a záruční list, dodací list nebo stvrzenku o nákupu. Reklamaci vyřídíme do 30 dní.
Zkuste jednu z těchhle stránek: