Hlasová služba pro mobily i pevné linky se specifickým tarifem umožňující zákazníkům zadat příkaz v bance nebo zaplatit přes telefon za zboží nebo služby.
Platbu přes internet si aktivujete v Moje O2 v sekci Nastavení.
Můžete volat na audiotexová čísla.
Parametry nejde kombinovat (tj., nemůžete vybrat 2 a víc parametrů).
Služba není aktivní a nemůže tak blokovat volání. V tomto případě lze volat na audiotexová čísla.
JEDINÁ VARIANTA, KTERÁ SLUŽBU BLOKUJE, JE STATUS AKTIVNÍ S PARAMETREM „ZAKÁZÁNO VŠE“.
Poskytovatele služby a kontakt na jeho zákaznickou podporu snadno najdete na téhle stránce. Do vyhledávacího okna vpište telefonní číslo (bez předvolby 420), u kterého platby přes SMS proběhly.
Číslo najdete v detailním výpisu vyúčtování. Podívejte se na ukázku - v tomle případě byste do vyhledávání zadali číslo 909460030.
Pokud najdete službu v detailním výpisu, je jednoznačné, že služba prošla naší ústřednou a došlo ke korektnímu naúčtování služby. V případě, že i přesto s využitím služby nesouhlasíte, reklamaci prosím uplatněte přímo u poskytovatele služby (O2 Czech Republic není poskytovatel).
Formát čísel linek pro platby voláním je jednoznačně určen platným Číslovacím plánem Českého telekomunikačního úřadu, který definuje následující devítimístný tvar linky:
90X AB CD ZZ
Zkuste jednu z těchhle stránek: