Prostřednictvím O2 můžete platit za služby, které poskytují jiní dodavatelé. Tyto platby najdete na O2 vyúčtování jako služby třetích stran. Pokud máte předplacenou kartu, částka za tyto služby nebo zboží se vám strhne přímo z kreditu.
Pokud vám zboží nebo služba nebyla doručena nebo poskytnuta řádně dle smlouvy, kterou jste uzavřeli s jejím poskytovatelem, obraťte se přímo na poskytovatele konkrétní služby. Návod, jak poskytovatele služby zjistíte, najdete v odkazech u jednotlivých způsobů platby v boxech výše.
Pokud reklamujete špatně naúčtovanou částku ze strany O2, rádi se na to podíváme.
Platby můžete mít blokované z několika důvodů:
Tyto platby řadíme do oddílu „Služby třetích stran“. V souhrnu měsíčního vyúčtování můžete vidět součty za všechny transakce v zúčtovacím období podle jednotlivých platebních metod. V podrobném výpisu vyúčtování pak najdete rozpis po jednotlivých transakcích.
Prošli jste si průvodce Platbami přes O2, detailní výpis i podmínky a pořád se vám ve vyúčtování něco nezdá? Dejte nám o tom vědět reklamací a my prověříme, jak se věci mají.
Na výběr máte několik možností, jak reklamaci podat:
Mějte na paměti, že reklamaci vyúčtování je potřeba podat do 2 měsíců ode dne doručení vyúčtování a reklamaci služby do 2 měsíců ode dne jejího vadného poskytnutí. Při pozdějším podání reklamace vám ji bohužel nebudeme moct uznat.
Na vyřízení reklamace máme kalendářní měsíc. Až se k nám reklamace dostane, ozveme se vám zpět.
U jednotlivých platebních metod (Platba přes internet, Platba přes SMS, Platba voláním) si můžete službu buď plně povolovat, nebo blokovat, případně blokovat pouze některé typy placených služeb, třeba služby pro dospělé. U Dárcovských SMS je pak možnost nastavit maximální denní limit pro příspěvky na charitu.
Pro platby přes internet jsou nastavené tyto limity:
Další nastavení transakčního, denního a měsíčního limitu u konkrétních partnerů si můžete upravit v internetové samoobsluze Moje O2 Platba.
Kolik vám zbývá do vyčerpání vašeho měsíčního a ročního limitu, si můžete sami snadno ověřit vytočením kódu *123*# na svém mobilním telefonu.
Od 26. 2. už nepůjde za Spotify Premium platit prostřednictvím O2 vyúčtování. Až vám doběhne poslední měsíc předplacený přes O2 vyúčtování, přejde vaše Spotify na bezplatnou verzi Spotify Free.
Účet vám zůstane, nemusíte se o něj bát. Všechny vaše playlisty a oblíbené písničky zůstanou na svém místě, pouze přejdete na Free verzi, která obsahuje reklamy a nejde využívat offline.
O svůj účet se nemusíte bát, i po tomto datu zůstane na svém místě. Abyste nemuseli poslouchat reklamy, můžete si obnovit verzi Premium:
Pokud chcete vyzkoušet něco nového, rozhodně neváhejte a omrkněte Apple Music či YouTube Music. Obě mají své prémiové služby na zkoušku zdarma a obě můžete následně platit přes O2 vyúčtování.
Návod, jak u těchto i spousty dalších služeb a aplikací aktivovat platbu přes O2 vyúčtování, najdete tady.
Zkontrolujte si, že máte aktivovanou platbu přes internet / mplatbu
Zkontrolujte si, že nemáte snížené nebo vyčerpané limity v portále https://moje.o2platba.cz/
Tidal
Busuu
Tidal
Busuu
Tidal
Busuu
Tidal
Busuu
Jsou to služby poskytovatelů, které O2 přímo neposkytuje, ale jen zprostředkovává. Jde například o platby za Premium SMS (SMS jízdenky apod.), dárcovské SMS a další.
Zkuste jednu z těchhle stránek: