Zařízení na splátky

Platba za zařízení v měsíčním vyúčtování

Můžu platit za zařízení k O2 službám v měsíčním vyúčtování?
Když platím za zařízení ve vyúčtování, patří zařízení mně, nebo O2?
Můžu zařízení placené ve splátkách ke službě vrátit, když mi nebude vyhovovat?
Co se stane, když zruším službu, ke které jsem si vzal zařízení?
Můžu splátky za zařízení převést na někoho jiného?

O2 Mobil – splátky Home Credit

Chci si vzít mobil na splátky bez navýšení, jde to?
Jak postupovat při úpravě smlouvy

Všechno snadno vyřídíte v aplikaci Moje O2

Stáhněte si mobilní aplikaci Moje O2 a spravujte své služby online. Jednoduše a pohodlně.
  • důležité informace vždy po ruce
  • autodiagnostika a nastavení služeb
  • plno atraktivních nabídek