Pokud si pořídíte zařízení ke službě, můžete ho platit i ve splátkách v rámci vyúčtování za službu bez jakéhokoliv navýšení kupní ceny.
Zařízení, které si od nás koupíte, je vždycky vaše. Pokud jste si objednali zařízení s placením ve vyúčtování, jde vlastně o rozložení kupní ceny do příslušného počtu měsíců.
Ano. Pokud jste zařízení koupili na dálku, máte samozřejmě možnost od kupní smlouvy do 14 dnů odstoupit. 14 dnů se počítá ode dne dokončení objednávky na zřízení služby.
Pokud se jedná o odstoupení od smlouvy do 14 dnů, můžete nám vrátit i zařízení a odstoupit od kupní smlouvy s ním spojené, a my vám vrátíme peníze.
Pokud už doba pro odstoupení od smlouvy uplynula, zařízení vám zůstává i po zrušení služby. Do vašeho vyúčtování pak po zpracování všech požadavků přidáme doplatek kupní ceny zařízení v souladu s podmínkami, které jsou uvedené i ve smlouvě. Tu najdete přímo v sekci Dokumenty v Moje O2.
Nemůžete. Dohodu o splátkách, kterou formálně smlouva k objednávce zařízení je, jsme uzavřeli s vámi.
Zařízení je ale vaše, takže ho samozřejmě můžete tomu, na koho své služby převádíte, prodat za zůstatkovou cenu. Závazek doplatit zařízení je ale váš.
Splátky je teď možné zřídit přímo přes O2 s postupnou platbou ve vyúčtování služeb O2. Víc o placení v měsíčním vyúčtování.
Zaplatit za telefon ale můžete i platební kartou včetně O2 RB karty, se kterou navíc ušetříte až 40 % z O2 vyúčtování. Náš partner Home Credit nabízí i další výhodné revolvingové úvěry.
Mám splátky od společnosti Home Credit na mobil nebo tablet koupený u O2 a potřebuju je upravit nebo zrušit. Jak mám postupovat?
Všechny informace k úvěrové smlouvě najdete v praktické příručce.
Zkuste jednu z těchhle stránek: