Zařízení na splátky

Platba za zařízení v měsíčním vyúčtování

Můžu platit za zařízení k O2 službám v měsíčním vyúčtování?

Pokud si pořídíte zařízení ke službě, můžete ho platit i ve splátkách v rámci vyúčtování za službu bez jakéhokoliv navýšení kupní ceny.

Když platím za zařízení ve vyúčtování, patří zařízení mně, nebo O2?

Zařízení, které si od nás koupíte, je vždycky vaše. Pokud jste si objednali zařízení s placením ve vyúčtování, jde vlastně o rozložení kupní ceny do příslušného počtu měsíců. 

Můžu zařízení placené ve splátkách ke službě vrátit, když mi nebude vyhovovat?

Ano. Pokud jste zařízení koupili na dálku, máte samozřejmě možnost od kupní smlouvy do 14 dnů odstoupit. 14 dnů se počítá ode dne dokončení objednávky na zřízení služby.

Co se stane, když zruším službu, ke které jsem si vzal zařízení?

Pokud se jedná o odstoupení od smlouvy do 14 dnů, můžete nám vrátit i zařízení a odstoupit od kupní smlouvy s ním spojené, a my vám vrátíme peníze.

Pokud už doba pro odstoupení od smlouvy uplynula, zařízení vám zůstává i po zrušení služby. Do vašeho vyúčtování pak po zpracování všech požadavků přidáme doplatek kupní ceny zařízení v souladu s podmínkami, které jsou uvedené i ve smlouvě. Tu najdete přímo v sekci Dokumenty Moje O2.

Můžu splátky za zařízení převést na někoho jiného?

Nemůžete. Dohodu o splátkách, kterou formálně smlouva k objednávce zařízení je, jsme uzavřeli s vámi.

Zařízení je ale vaše, takže ho samozřejmě můžete tomu, na koho své služby převádíte, prodat za zůstatkovou cenu. Závazek doplatit zařízení je ale váš.

O2 Mobil – splátky Home Credit

Chci si vzít mobil na splátky bez navýšení, jde to?

Splátky je teď možné zřídit přímo přes O2 s postupnou platbou ve vyúčtování služeb O2. Víc o placení v měsíčním vyúčtování.

Zaplatit za telefon ale můžete i platební kartou včetně O2 RB karty, se kterou navíc ušetříte až 40 % z O2 vyúčtování. Náš partner Home Credit nabízí i další výhodné revolvingové úvěry.

Jak postupovat při úpravě smlouvy

Mám splátky od společnosti Home Credit na mobil nebo tablet koupený u O2 a potřebuju je upravit nebo zrušit. Jak mám postupovat?

Všechny informace k úvěrové smlouvě najdete v praktické příručce.

Všechno snadno vyřídíte v aplikaci Moje O2

Stáhněte si mobilní aplikaci Moje O2 a spravujte své služby online. Jednoduše a pohodlně.
  • Důležité informace vždycky po ruce
  • Autodiagnostika a nastavení služeb
  • O2 Radosti plné atraktivních nabídek