Ještě nemáte aplikaci Moje O2? Stáhněte si ji a vyřešte v ní vyúčtování snadno a rychle.
Všechna vyúčtování za posledních 18 měsíců najdete v Moje O2. Jsou k dispozici v PDF formátu i v on-line podobě. Tyto dokumenty si můžete následně vytisknout nebo uložit do počítače. Také si zde ověříte, jestli některá z vašich faktur není po splatnosti.
Tip: Pokud jste zapomněli heslo nebo nemáte registraci do Moje O2, připravili jsme pro vás jednoduchý návod.
Chcete mít přehled o tom, kdy jste volali, na jaká čísla a za kolik? Všechny tyto informace najdete v podrobném výpisu odchozích hovorů.
Podrobný výpis odchozích hovorů máte k dispozici zdarma ve webovém Moje O2 ve formátu PDF i v interaktivní podobě. Stačí si zvolit konkrétní vyúčtování a kliknout vpravo na Podrobný výpis.
Tip: Na to, jestli vám půjde podrobný výpis zobrazit, může mít vliv i role oprávnění uživatele.
V Moje O2 najdete podrobné vyúčtování za poslední 3 měsíce. Zobrazíte si ho následovně: Vyúčtování → vyberete konkrétní vyúčtování → Podrobný výpis. Služba je zapnutá automaticky a je zdarma.
Pokud potřebujete detailní tištěný výpis, můžete si ho jednoduše stáhnout v Moje O2 jako PDF soubor. V případě, že potřebujete mít detailní tištěný výpis i v papírové podobě, můžete si tuto možnost nastavit v Moje O2 přímo u služby nebo čísla, ke kterým chcete výpis v této podobě posílat (Najdete ho v záložce Doplňkové služby).
Pokud máte balíček O2 Spolu, je potřeba se prokliknout až na detail konkrétního telefonního čísla, ke kterému podrobný výpis chcete. Detailní tištěný výpis se posílá pouze jako součást vyúčtování a to jen v případě, že máte nastaveno zasílání vyúčtování poštou. Výpis bude chodit na vaši fakturační adresu vždycky po skončení zúčtovacího období. Tištěný podrobný výpis je zpoplatněný podle aktuálního ceníku.
V Moje O2 klikněte na Vyúčtování, Nastavit vyúčtování. Tady vyberte Zasílání e-mailem, klikněte na Aktivovat a zadejte svou e-mailovou adresu.
V Moje O2 klikněte na Vyúčtování → Nastavit vyúčtování → Zasílání emailem → Změnit e-mailovou adresu a adresu upravte.
V Moje O2 jděte na konkrétní produkt, klikněte na Pomoc a podpora v levém sloupci a pak na Přesunout službu na jiný zákaznický účet/jiného zákazníka.
Nastavení vašeho vyúčtování najdete v Moje O2 volbou Vyúčtování → Nastavení vyúčtování → Zasílání vyúčtování.
Vyúčtování můžete dostávat buď v elektronické podobě e‑mailem nebo tištěné poštou. Jako doplněk si také můžete nastavit i SMS upozornění.
Zapomenuté heslo do Moje O2 snadno obnovíte kliknutím na „Nedaří se vám přihlásit?“ umístěné pod přihlašovacím oknem.
Tip: Případně se zkuste také podívat na náš návod, jak obnovit zapomenuté heslo.
Pokud nemáte Moje O2 propojené s mailem, zkuste využít podrobný návod jak se registrovat do Moje O2. Bez zadání e-mailu se do Moje O2 nepřihlásíte.
Jestli se vám online registrace nepodaří, stavte se v jakékoliv O2 Prodejně, kde vám rádi pomůžeme. V případě, že mailovou schránku nemáte, budeme vám posílat tištěné vyúčtování zpoplatněné podle aktuálního ceníku. Jste podnikatel? Pokud nemáte Moje O2 propojené s e-mailem a jste zároveň primární správce (kontaktní osoba) firmy, je potřeba navštívit O2 Prodejnu nebo požádat obchodního zástupce a propojení aktivovat. Všechny ostatní kontaktní osoby se obracejí na primárního správce firmy.
O2 ID je většinou mailová adresa, kterou jste použili při aktivaci služeb od O2.
Ano. Všechna svá vyúčtování najdete v Moje O2. Tam si taky můžete nastavit, abychom vám vyúčtování posílali e-mailem.
Tuto variantu nastavíte volbou Vyúčtování → Nastavit vyúčtování → Zasílání vyúčtování → Zasílání e-mailem. Elektronické vyúčtování i jeho posílání na e-mail je zdarma. V Moje O2 máte navíc zdarma k dispozici detailní výpis, který najdete v sekci vyúčtování.
Abyste mohli za všechny služby dostávat pouze jedno souhrnné vyúčtování, je potřeba v Moje O2 spojit všechny své zákaznické účty do jednoho.
Účty spojíte tak, že služby, u kterých nemáte pronajaté zařízení / zařízení na splátky, převedete na zákaznický účet (fakturu) obsahující pronajaté nebo splácené zařízení. Obráceně to možné není.
Při změně tarifu si můžete vybrat, jestli chcete změnu provést hned, nebo až v novém zúčtovacím období. Podle toho bude vypadat i vyúčtování.
Při okamžité změně tarifu, zaplatíte za původní tarif jen za dny, kdy jste ho používali. Z původního tarifu můžete využít jen poměrnou část volných jednotek (minuty, SMS, data). To samé platí i pro nově nastavený tarif. Paušální poplatek se započítá jen za dny, ve kterých jste měli nový tarif nastavený. K dispozici budete mít poměrnou část volných minut a poměrnou část mobilních dat z Vašeho měsíčního balíčku.
Jak to může vypadat?
Na příkladu níže vidíte, že u čísla 602 XXX XXX došlo 7. června ke změně tarifu z NEO+ Modrý na NEO+ Stříbrný.
Své vyúčtování najdete v Moje O2, odkud si ho můžete také vytisknout.
Pokud byste potřebovali poslat opis poštou, počítejte s tím, že jde o službu zpoplatněnou podle ceníku. Objednat si ji můžete:
Ve vyúčtování nejdřív sečteme všechny částky bez DPH a teprve k jejich součtu připočítáme DPH příslušné výše. Protože ve vyúčtování můžou být položky s různou výší DPH, je celková částka vždycky součtem jednotlivých položek se shodnou sazbou DPH. Tyto položky v součtu najdete jako „Celkem zaplatíte“.
Program WINPEU umožňuje zpracovávat data o telefonních hovorech v síti O2 pro podnikatele a firmy.
Je určený všem, kdo potřebují podrobnou analýzu velkého objemu dat. Program využívá data o hovorech ze služby Moje O2.
Pro zákazníky O2 je zdarma. Stačí mít aktivní elektronické vyúčtování s podrobným výpisem hovorů, které si můžete aktivovat v Moje O2 pro firmy.
Samotný program, upgrade nebo potřebné registrační číslo získáte vyplněním krátkého formuláře.
Program si taky můžete stáhnout na stránkách našeho partnera ATECO spol. s r.o.
Stáhnout WinPEU ze stránek ATECO
V případě zájmu si můžete pořídit nadstavbový modul, který zohlední ceny podle vaší platné Rámcové dohody nebo umožní individualizovat nastavení.
WINPEU/SLV
Slevový modul umožňující rozpočítat slevy hovorného až na úroveň jednotlivých hovorů. Vhodné pro rozpočítání individuálních roamingových slev.
WINPEU/WEB
Webová nadstavba, zpřístupňující data uživatelům přes internetový prohlížeč (cloudové řešení). Oprávnění přístupu k datům se řídí zařazením uživatele v organizační struktuře.
Potřebujete víc informací? Volejte na 266 090 043 nebo nám napište na info@ateco.cz (případně na servis@ateco.cz).
Reverse charge neboli přenesená daňová povinnost k DPH je režim, při kterém neodvádí DPH z fakturovaných částek poskytovatel služby. Ve faktuře se uvádí pouze základ daně a text stanovený zákonem. DPH platí odběratel, který si musí DPH tzv. samovyměřit. V přiznání musí odvést DPH z částky fakturované poskytovatelem a současně uplatnit nárok na odpočet DPH na vstupu.
Reverse charge by se měl uplatnit na české ekonomicky aktivní plátce DPH vykonávající ekonomickou činnost, a to na transakce, jejichž předmětem je:
Podrobnější informace o rozsahu služeb, na které se režim přenesené daňové povinnosti k DPH vztahuje, najdete na stránkách finanční správy.
Díky formátu XML / CSV zvládnou vaši fakturu přečíst a zpracovat počítače, resp. účetní systémy. Navíc je to oficiální formát, který přijímají datové schránky a splňuje požadavky českých i zahraničních zákonů. Víc se o XML / CSV dovíte na stránkách ISDOC.
Systémy nastavíte pomocí formátovacího souboru XSD. Ten obsahuje ukázku struktury dat, podle které se systém přenastaví a bude soubory číst správně.
Data v XML / CSV souboru jsou seřazená v určité struktuře. Podle ní je i účetní systém čte a zpracovává. Je proto potřeba mít účetní systém dobře nastavený, aby se pole zobrazovala správně.
Od 8. 10. 2024 12:00 hod. soubory s fakturami (CSV, XML a PDF) pojmenováváme následovně: "YYYY-MM-DD-číslozákaznickéhoúčtu-názevzákaznickéhoúčtu-typ-telefonnicislo.pdf/XML/CSV.".
Pokud data stahujete hromadně, bude mít soubor název „<ROK>-<MESIC>-ExportFaktur-<FORMAT>-YYYYMMDD-HHMI.zip“.
ROK, MESIC je podle období, které stahujete. Např. měsíc září roku 2024 je 2024-09.
Výsledný formát je XML.
YYYYMMDD-HHMI je datum a čas stažení souboru.
Struktura CSV
Formát odpovídá poplatkům na faktuře a detailnímu výpisu hovorů. Ve faktuře každý řádek odpovídá jednomu poplatku. V detailním výpisu každý řádek odpovídá jednomu spojení, SMS apod.
Struktura XML a nastavení účetního systému
Je potřeba účetní systémy nastavit tak, aby uměly strukturované informace správně zpracovat. Bez úpravy nastavení nemusí systém pole správně zobrazovat. Pro tento formát použijte XSD formátovací soubor.