Zapomenuté heslo snadno obnovíte kliknutím na Nedaří se vám přihlásit? pod přihlašovacím oknem. Podrobnější návod najdete tady.
O2 ID je většinou e-mailová adresa, kterou jste použili při aktivaci služeb od O2.
Všechna vyúčtování za posledních 18 měsíců najdete v Moje O2. Jsou k dispozici v PDF formátu i v on-line podobě. Dokumenty, které budete potřebovat, si můžete vytisknout nebo třeba uložit do počítače. Zjistíte tu taky, jestli některá z vašich faktur není po splatnosti.
V Moje O2 si můžete zkontrolovat, jestli jste si pro posílání vyúčtování zadali správnou e-mailovou adresu. Klikněte na Vyúčtování a potom na Nastavit vyúčtování a Zasílání e-mailem. Pokud adresa správná není, kliknutím na křížek ji zrušíte a do políčka pod ní přidáte novou.
Pokud nemáte Moje O2 propojené s e-mailem, můžete si na zákaznické lince za poplatek podle aktuálního ceníku vyžádat opis vyúčtování. S aktivací Moje O2 vám rádi pomůžou kolegové v kterékoliv O2 Prodejně.
Abyste mohli za všechny služby dostávat jen jedno souhrnné vyúčtování, je potřeba spojit všechny své zákaznické účty do jednoho. To uděláte jednoduše v Moje O2. Nejdřív je potřeba rozkliknout konkrétní číslo (z hlavní karty zákazníka/Pomoc a podpora/Přesunout službu na jiný zákaznický účet/jiného zákazníka).
Pokud máte pronajaté zařízení nebo zařízení na splátky
Účty spojíte tak, že služby, u kterých nemáte pronajaté zařízení / zařízení na splátky, převedete na zákaznický účet (fakturu), u kterého pronajaté nebo splácené zařízení máte. Obráceně to možné není.
Ještě nemáte aplikaci Moje O2? Stáhnout si ji můžete tady.
Chcete mít přehled o tom, kdy jste volali, na jaká čísla a za kolik? Všechno tohle a další informace najdete v podrobném výpisu hovorů.
Podrobný výpis najdete v Moje O2 vždycky zdarma ve formátu PDF i v interaktivní podobě. Stačí si vybrat konkrétní vyúčtování a kliknout na Podrobný výpis vpravo. Na to, jestli si podrobný výpis zobrazíte, může mít vliv i role oprávnění uživatele.
Pokud potřebujete detailní tištěný výpis, vždy ho najdete v Moje O2, kde si ho můžete stáhnout jako PDF soubor.
Pokud potřebujete mít detailní tištěný výpis i v papírové podobě, můžete si to nastavit v Moje O2 přímo u služby nebo čísla, ke kterým chcete výpis posílat (v záložce Doplňkové služby).
Detailní tištěný výpis se posílá pouze jako součást vyúčtování a to jen v případě, že máte nastaveno zasílání vyúčtování poštou. Výpis bude chodit na vaši fakturační adresu vždycky po skončení zúčtovacího období. Tištěný podrobný výpis je zpoplatněný podle aktuálního ceníku.
Pokud máte balíček O2 Spolu, je potřeba se prokliknout až na detail konkrétního telefonního čísla, ke kterému podrobný výpis chcete.
V Moje O2 najdete podrobné vyúčtování za poslední 3 měsíce (Vyúčtování/vybrat konkrétní vyúčtování/Podrobný výpis). Služba je zapnutá automaticky a je zdarma.
Program WINPEU umožňuje zpracovávat data o telefonních hovorech v síti O2 pro podnikatele a firmy. Je určený všem, kdo potřebují podrobnou analýzu velkého objemu dat. Program využívá data o hovorech ze služby Moje O2.
Program WINPEU umožňuje zpracovávat data o telefonních hovorech v síti O2 pro podnikatele a firmy.
Je určený všem, kdo potřebují podrobnou analýzu velkého objemu dat. Program využívá data o hovorech ze služby Moje O2.
Pro zákazníky O2 je zdarma. Stačí mít aktivní elektronické vyúčtování s podrobným výpisem hovorů, které si můžete aktivovat v Moje O2 pro firmy.
Samotný program, upgrade nebo potřebné registrační číslo získáte vyplněním krátkého formuláře.
Program si taky můžete stáhnout na stránkách našeho partnera ATECO spol. s r.o.
Stáhnout WinPEU ze stránek ATECO
V případě zájmu si můžete pořídit nadstavbový modul, který zohlední ceny podle vaší platné Rámcové dohody nebo umožní individualizovat nastavení.
WINPEU/SLV
Slevový modul umožňující rozpočítat slevy hovorného až na úroveň jednotlivých hovorů. Vhodné pro rozpočítání individuálních roamingových slev.
WINPEU/WEB
Webová nadstavba, zpřístupňující data uživatelům přes internetový prohlížeč (cloudové řešení). Oprávnění přístupu k datům se řídí zařazením uživatele v organizační struktuře.
Potřebujete víc informací? Volejte na 266 090 043 nebo nám napište na info@ateco.cz (případně na servis@ateco.cz).
Reverse charge neboli přenesená daňová povinnost k DPH je režim, při kterém neodvádí DPH z fakturovaných částek poskytovatel služby. Ve faktuře se uvádí pouze základ daně a text stanovený zákonem. DPH platí odběratel, který si musí DPH tzv. samovyměřit. V přiznání musí odvést DPH z částky fakturované poskytovatelem a současně uplatnit nárok na odpočet DPH na vstupu.
Reverse charge by se měl uplatnit na české ekonomicky aktivní plátce DPH vykonávající ekonomickou činnost, a to na transakce, jejichž předmětem je:
Podrobnější informace o rozsahu služeb, na které se režim přenesené daňové povinnosti k DPH vztahuje, najdete na stránkách finanční správy.
Na které služby se režim reverse charge vztahuje?
Co když se přeprodává jen část služeb a část je pro interní užití?
Jak se změní faktury za služby podléhající režimu reverse charge?
Vztahuje se reverse charge i na subjekty státní správy?
Díky formátu XML / CSV zvládnou vaši fakturu přečíst a zpracovat počítače, resp. účetní systémy. Navíc je to oficiální formát, který přijímají datové schránky a splňuje požadavky českých i zahraničních zákonů. Víc se o XML / CSV dovíte na stránkách ISDOC.
Systémy nastavíte pomocí formátovacího souboru XSD. Ten obsahuje ukázku struktury dat, podle které se systém přenastaví a bude soubory číst správně.
Data v XML / CSV souboru jsou seřazená v určité struktuře. Podle ní je i účetní systém čte a zpracovává. Je proto potřeba mít účetní systém dobře nastavený, aby se pole zobrazovala správně.
Jak vypadají názvy souborů vyúčtování
Od 8. 10. 2018 12:00 hod. soubory s fakturami (CSV, XML a PDF) pojmenováváme následovně:
"YYYY-MM-DD-číslozákaznickéhoúčtu-názevzákaznickéhoúčtu-typ-telefonnicislo.pdf/XML/CSV.".
Pokud data stahujete hromadně, bude mít soubor název „<ROK>-<MESIC>-ExportFaktur-<FORMAT>-YYYYMMDD-HHMI.zip“.
ROK, MESIC je podle období, které stahujete. Např. měsíc září roku 2018 je 2018-09.
Výsledný formát je XML.
YYYYMMDD-HHMI je datum a čas stažení souboru.
Struktura CSV
Formát odpovídá poplatkům na faktuře a detailnímu výpisu hovorů. Ve faktuře každý řádek odpovídá jednomu poplatku. V detailním výpisu každý řádek odpovídá jednomu spojení, SMS apod.
Struktura XML a nastavení účetního systému
Je potřeba účetní systémy nastavit tak, aby uměly strukturované informace správně zpracovat. Bez úpravy nastavení nemusí systém pole správně zobrazovat. Pro tento formát použijte XSD formátovací soubor.
Všechna vyúčtování za posledních 18 měsíců najdete v Moje O2. Jsou k dispozici v PDF formátu i v on-line podobě. Dokumenty, které budete potřebovat, si můžete vytisknout nebo třeba uložit do počítače. Zjistíte tu taky, jestli některá z vašich faktur není po splatnosti.
V Moje O2 si můžete zkontrolovat, jestli jste si pro posílání vyúčtování zadali správnou e-mailovou adresu. Klikněte na Vyúčtování a potom na Nastavit vyúčtování a Zasílání e-mailem. Pokud adresa správná není, kliknutím na křížek ji zrušíte a do políčka pod ní přidáte novou.
Pokud nemáte Moje O2 propojené s e-mailem, můžete si na zákaznické lince za poplatek podle aktuálního ceníku vyžádat opis vyúčtování. S aktivací Moje O2 vám rádi pomůžou kolegové v kterékoliv O2 Prodejně.
Zapomenuté heslo snadno obnovíte kliknutím na Nedaří se vám přihlásit? pod přihlašovacím oknem. Podrobnější návod najdete tady.
O2 ID je většinou e-mailová adresa, kterou jste použili při aktivaci služeb od O2.
Nastavení najdete v sekci Vyúčtování/Nastavení vyúčtování/Zasílání vyúčtování. Vyúčtování můžete dostávat buď tištěné poštou nebo elektronicky e-mailem. Jako doplněk si pak k vybrané formě můžete nastavit i SMS upozornění.
Ano. Všechna svá vyúčtování najdete v Moje O2. Tam si taky můžete nastavit, abychom vám vyúčtování posílali e-mailem (Vyúčtování/Nastavit vyúčtování/Zasílání vyúčtování/Zasílání e-mailem). Elektronické vyúčtování i jeho posílání na e-mail je zdarma. V Moje O2 máte navíc zdarma k dispozici detailní výpis, který najdete v sekci vyúčtování.
Své vyúčtování najdete v Moje O2, odkud si ho můžete vytisknout. Pokud byste potřebovali poslat opis poštou, počítejte s tím, že jde o službu zpoplatněnou podle ceníku. Objednat si ji můžete:
Abyste mohli za všechny služby dostávat jen jedno souhrnné vyúčtování, je potřeba spojit všechny své zákaznické účty do jednoho. To uděláte jednoduše v Moje O2. Nejdřív je potřeba rozkliknout konkrétní číslo (z hlavní karty zákazníka/Pomoc a podpora/Přesunout službu na jiný zákaznický účet/jiného zákazníka).
Pokud máte pronajaté zařízení nebo zařízení na splátky
Účty spojíte tak, že služby, u kterých nemáte pronajaté zařízení / zařízení na splátky, převedete na zákaznický účet (fakturu), u kterého pronajaté nebo splácené zařízení máte. Obráceně to možné není.
Při změně tarifu si můžete vybrat, jestli chcete změnu udělat hned, nebo počkáte na nové zúčtovací období. Podle toho bude vypadat i vyúčtování. Když si vyberete okamžitou změnu tarifu, zaplatíte za původní tarif jen za dny, kdy jste ho používali. Podobně z původního tarifu můžete využít jen poměrnou část volných minut. To samé se týká i nového tarifu. Paušální poplatek se započítá jen za dny, ve kterých už jste měli nový tarif nastavený. A k dispozici budete mít poměrnou část volných minut.
Jak to může vypadat? Na příkladu dole vidíte, že u čísla 602 XXX XXX došlo 14. listopadu ke změně tarifu z FREE Bronzový na FREE+ Modrý. Zúčtovací období zákazníka je od 12. do 11. dne v měsíci. Měsíční poplatky jsou rozúčtované poměrnou částí od 12. 11. do 13. 11. za 1 den tarifu FREE Bronzový a od 14. 11. do 11. 12. za nový FREE+ Modrý.
Ve vyúčtování nejdřív sečteme všechny částky bez DPH a teprve k jejich součtu připočítáme DPH příslušné výše. Protože ve vyúčtování můžou být položky s různou výší DPH, je celková částka vždycky součtem jednotlivých položek se shodnou sazbou DPH. Tyhle položky pak v součtu najdete jako „Celkem zaplatíte“.
Zkuste jednu z těchhle stránek: