Vyberu konkrétní zákaznický účet, u kterého chci nastavit.
V levém stromě dám možnost „Zasílání vyúčtování“.
5. Zobrazí se sekce umožňující změnu nastavení posílání vyúčtování. Vyberu možnost „Zasílání do datové schránky“, které mám aktuálně neaktivní. Sekci rozbalím kliknutím na modrou šipku.
Zkontroluju automaticky vyplněné údaje a potvrdím je tlačítkem „Pokračovat“.
V nově zobrazené oblasti nastavím, jak si chci vyúčtování do datové schránky dostávat. Výběr potvrdím tlačítkem „Aktivovat“.
Hotovo! Posílání vyúčtování do datové schránky je aktivní.
Vyberu konkrétní zákaznický účet, u kterého chci změnu.
V levém stromě dám možnost „Zasílání vyúčtování“.
Zobrazí se sekce umožňující změnu nastavení posílání vyúčtování. Vyberu možnost „Zasílání do datové schránky“, které mám aktuálně aktivní. Kliknu na tlačítko „Vypnout“.
Zobrazí se informace, že probíhá objednávka (tj. deaktivace).
Po dokončení objednávky je status služby „Neaktivní“.
Vyberu konkrétní zákaznický účet, u kterého chci změnu.
V levém stromě dám možnost „Zasílání vyúčtování“.
Zobrazí se sekce umožňující změnu nastavení posílání vyúčtování. Vyberu možnost „Zasílání do datové schránky“, které mám aktuálně aktivní. Sekci rozbalím kliknutím na modrou šipku.
Zobrazí se aktuálně nastavené údaje.
Tady je možné změnit buď:
ID datové schránky a název datové schránky nebo
formát a způsob, jakým se vyúčtování posílá.
Pokud chci změnit ID datové schránky nebo název, stisknu tlačítko „Změnit“.
Zobrazí se aktuální nastavení, které můžu následně přepsat. Změny uložím stisknutím tlačítka „Potvrdit změny“.
Pokud chci změnit formát a způsob posílání vyúčtování, stisknu tlačítko „Změnit“.
Zobrazí se výchozí nastavení, které můžu podle potřeby upravit.
Vyberu, jestli chci dostávat vyúčtování v příloze, nebo jen upozornění.
U volby vyúčtování v příloze dál vyberu, v jakém detailu chci dostávat vyúčtování:
„Daňový doklad s rozpisem za jednotlivá čísla“ (první strana vyúčtování plus další stránky vyúčtování za jednotlivá telefonní čísla).
„Jednostránkový daňový doklad“ (jenom první strana vyúčtování).
Vyberu formát vyúčtování - buď „Formát PDF“, nebo „Formát XML (ISDOC)“.
Přes zaškrtávací pole „Pro každý Zákaznický účet zašleme vyúčtování samostatně“ si můžu nastavit sloučení nebo rozdělení faktur:
Sloučení faktur sloučí jednotlivé faktury za všechny zákaznické účty v daném zúčtovacím období a pošle je hromadně v jednom mailu (tj. jeden mail, víc příloh) → pole „Pro každý Zákaznický účet zašleme vyúčtování samostatně“ není zaškrtnuté.
Rozdělení faktur pošle faktury za každý zákaznický účet v daném zúčtovacím období v samostatném mailu (tj. jeden mail, jedna příloha) → pole „Pro každý Zákaznický účet zašleme vyúčtování samostatně“ je zaškrtnuté.
Jednotlivé způsoby je možné libovolně kombinovat podle potřeby. Musíte mít ale vybranou aspoň jednu možnost (ve statusu „Aktivní“). Jako doplněk k hlavnímu způsobu posílání vyúčtování si můžete nastavit SMS notifikace.
Sloučení faktur sloučí jednotlivé faktury za všechny zákaznické účty v daném zúčtovacím období a pošle je hromadně v jednom mailu (tj. jeden mail, víc příloh) → pole „Pro každý Zákaznický účet zašleme vyúčtování samostatně“ není zaškrtnuté.
Rozdělení faktur pošle faktury za každý zákaznický účet v daném zúčtovacím období v samostatném mailu (tj. jeden mail, jedna příloha) → pole „Pro každý Zákaznický účet zašleme vyúčtování samostatně“ je zaškrtnuté.
Na zákaznickém účtu si aktivujete služby a vystavují se pro něj faktury. Zákaznický účet si můžete pojmenovat tak, jak sami potřebujete (například podle poboček atd.). Zároveň můžete přes zákaznické účty řídit oprávnění a role pro správu v Moje O2.
Strukturu snadno vytvoříte pomocí zákaznických účtů. Stačí kdekoliv pod zákaznickým účtem zvolit nový zákaznický účet, který si můžete pojmenovat tak, jak sami potřebujete.
U vybraného zákaznického účtu jděte do Nastavení, tady můžete jednoduše změnit jeho název, způsob platby, adresu pro posílání faktur, případně poznámku do faktury.