Od 23. 11. 2022 si můžete nechat posílat vyúčtování do datové schránky.
Výhody datové schránky
Aktuálně je možné nechat si vyúčtování posílat:
Jednotlivé způsoby je možné libovolně kombinovat podle potřeby. Musíte mít ale vybranou aspoň jednu možnost (ve statusu „Aktivní“). Jako doplněk k hlavnímu způsobu posílání vyúčtování si můžete nastavit SMS notifikace.
Vyberte si, v jakém formátu chcete vyúčtování dostávat:
Na zákaznickém účtu si aktivujete služby a vystavují se pro něj faktury. Zákaznický účet si můžete pojmenovat tak, jak sami potřebujete (například podle poboček atd.). Zároveň můžete přes zákaznické účty řídit oprávnění a role pro správu v Moje O2.
Strukturu snadno vytvoříte pomocí zákaznických účtů. Stačí kdekoliv pod zákaznickým účtem zvolit nový zákaznický účet, který si můžete pojmenovat tak, jak sami potřebujete.
U vybraného zákaznického účtu jděte do Nastavení, tady můžete jednoduše změnit jeho název, způsob platby, adresu pro posílání faktur, případně poznámku do faktury.
Zkuste jednu z těchhle stránek: