Kde najdu vyúčtování a výpis

Podívejte se pohodlně na své vyúčtování

Ještě nemáte aplikaci Moje O2? Stáhněte si ji a vyřešte v ní vyúčtování snadno a rychle.

V Moje O2

Vyúčtování za posledních 18 měsíců ukládáme do Moje O2. Najdete tu i ostatní typy dokladů (např. dobropisy, depozity, nebo smluvní pokuty).

PDF e‑mailem

Vyúčtování vám můžeme každý měsíc poslat zdarma e-mailem v PDF formátu. A můžete ho dostávat až na 5 e-mailových adres. Vše snadno nastavíte v Moje O2. 
Pro podnikatele a firmy

Do datové schránky

Vyúčtování můžete dostávat také do datové schránky ve formátu PDF nebo ISDOC. Tuto možnost si snadno nastavíte v Moje O2.
  1. Zkontrolujte si v Moje O2, jestli máte pro vyúčtování uvedenou správnou e-mailovou adresu.
  2. Klikněte na VyúčtováníNastavit vyúčtování → Zasílání e-mailem.
  3. Pokud vaše adresa není správná nebo aktuální, kliknutím na křížek ji zrušíte a do políčka pod ní přidáte novou.

Všechna vyúčtování za posledních 18 měsíců najdete v Moje O2. Jsou k dispozici v PDF formátu i v on-line podobě. Tyto dokumenty si můžete následně vytisknout nebo uložit do počítače. Také si zde ověříte, jestli některá z vašich faktur není po splatnosti.

Tip: Pokud jste zapomněli heslo nebo nemáte registraci do Moje O2, připravili jsme pro vás jednoduchý návod.

Podrobný výpis hovorů a služeb

Chcete mít přehled o tom, kdy jste volali, na jaká čísla a za kolik? Všechny tyto informace najdete v podrobném výpisu odchozích hovorů.

Kde najdu podrobný výpis hovorů?
Chci elektronický podrobný výpis
Chci tištěný podrobný výpis

Vyúčtování a platby vyřešíte v aplikaci Moje O2

Stáhněte si mobilní aplikaci Moje O2 a spravujte své služby online. Jednoduše a pohodlně. Nebo zkuste Moje O2 na webu.
  • snadná a rychlá úhrada přímo v aplikaci
  • všechna vyúčtování máte kdykoliv po ruce
  • O2 Radosti plné atraktivních nabídek

Změna a nastavení vyúčtování

Potřebuji změnit údaje na faktuře. Jak to udělám?
Chcete si v Moje O2 nastavit, jak vám budeme vyúčtování posílat
Neznáte heslo do Moje O2 nebo O2 ID? Nedaří se vám přihlásit?
Můžu dostávat vyúčtování v elektronické podobě e-mailem?
Chcete tištěné vyúčtování do schránky
Mám od vás víc služeb a chci dostávat jedno vyúčtování. Jak to zařídím?
Co když si v průběhu zúčtovacího období změním tarif? Jak bude vypadat vyúčtování?
Potřebuju opis faktury. Co mám dělat?
Jak je to s DPH ve vyúčtování?

Pro podnikatele a firmy

WinPEÚ: Aplikace pro analýzu hovorů a práci s podrobným vyúčtováním
Speciální typy faktur pro firemní zákazníky (Reverse charge)
Elektronické vyúčtování v XML/CSV
Chat Eva
Pomůžeme vám online

Na většinu dotazů vám kdykoliv ráda odpoví naše virtuální asistentka Eva nebo specialista O2 Guru.