Jak a kdy zaplatit za vyúčtování

Splatnost a zúčtovací období

Splatnost vyúčtování závisí na vašem zúčtovacím období. Ve vyúčtování najdete i datum splatnosti, abyste všechno stihli zaplatit včas.

Do kdy je potřeba vyúčtování zaplatit? Jaké je datum splatnosti?
Za jaké období vyúčtování dostanete?
Co dělat, když jste nestihli zaplatit fakturu před splatností?
Nevyhovuje mi termín splatnosti

Způsoby platby

Za vyúčtování můžete platit několika způsoby. Nejpohodlnější je využít inkaso. Stačí si ho jednou nastavit, a platba za fakturu bude odcházet každý měsíc automaticky. Platit můžete i přímo v Moje O2 přes Apple Pay, Google Pay nebo platební kartou.

INKASO (automatická a včasná platba)
Online platba v Moje O2 (hned)
Platba v Moje O2 přes Google Pay / Apple Pay (hned)
Bankovní převod (2 pracovní dny)
Bankovní převod (platba ze zahraničí)
QR Platba (2 pracovní dny)
Bankomat České spořitelny (2 pracovní dny)
Hotovostní vklad v bance (2 pracovní dny)
Složenka (3 pracovní dny)
V hotovosti v O2 Prodejně (hned)

Vyúčtování a platby vyřešíte v aplikaci Moje O2

Stáhněte si mobilní aplikaci Moje O2 a spravujte své služby online. Jednoduše a pohodlně. Nebo zkuste Moje O2 na webu.
  • snadná a rychlá úhrada přímo v aplikaci
  • všechna vyúčtování máte kdykoliv po ruce
  • O2 Radosti plné atraktivních nabídek

Mám potíže s platbou vyúčtování

Platil jsem a nevím, jestli vám už platba dorazila. Zaplatil jsem pod špatným variabilním symbolem
Platba inkasem za služby O2 neproběhla. Co mám dělat?
Zaplatil jsem fakturu omylem dvakrát
Zaplatil jsem depozit, který mám uvedený ve vyúčtování. Kdy a jak ho dostanu zpátky?
Ve výpovědní lhůtě (při rušení služby z důvodu neplacení) jsem všechny pohledávky zaplatil, ale přesto chci číslo zrušit. Jak mám postupovat?
Nezaplatil jsem vyúčtování a odpojili jste mi služby. Co mám dělat?
Neznám údaje pro zaplacení vyúčtování

Potíže s dobitím kreditu

Nepodařilo se mi kredit přes platební kartu dobít. Kde může být chyba?
Dobil jsem špatné telefonní číslo
Ochrana osobních údajů v systému online dobíjení

Platební brána a další

Poskytovatel platební brány
Jak funguje platební brána?
Kde se dozvím, jak probíhá zpracování objednávky z e-shopu?
Chat Eva
Pomůžeme vám online

Na většinu dotazů vám kdykoliv ráda odpoví naše virtuální asistentka Eva nebo specialista O2 Guru.