Po kliknutí na tlačítko Vstoupit v Moje O2 se rovnou otevře obrazovka s nastavením služeb a sekcí Informace.
Všechna telefonní čísla v portále je nutné zadávat v mezinárodním tvaru (např. +420123456789) nebo zkráceným číslem.
Tady si zapínáte různé typy přesměrování hovorů a vidíte omezení přesměrovaných hovorů, které vám nastavil administrátor.
Virtuální služby najdete v menu pod záložkou „Virtuální služby“.
Tady vytváříte tzv. stromy směrování. Vidíte jejich název, stav a můžete je mazat nebo upravovat.
Služba Hunt Group slouží k distribuci příchozích hovorů na víc účastníků podle předem nastavených pravidel. Že se jedná o službu Hunt Group, poznáte podle symbolu panáčků vedle telefonního čísla.
Aplikace Call manager slouží uživatelům uskutečnit hovory pomocí webového prohlížeče a správě osobního telefonního seznamu. Call manager nenahrazuje VoIP telefon.
Call manager si otevřete z vybraného telefonního čísla v Moje O2 přes tlačítko Otevřít Call Manager. Je potřeba se přihlašovat na počítači (na mobilním telefonu není Call Manager podporován).
Při odchozím hovoru z aplikace nejdřív zazvoní váš VoIP telefon a po přijmutí hovoru dojde ke spojení s volaným číslem.