Všechna telefonní čísla je nutné zadávat v mezinárodním tvaru (např. +420123456789) nebo zkráceným číslem.
Na 1. úrovni Virtuální ústředny najdete úložiště nahrávek, které můžete používat v nastavení dalších služeb. Spravujete tady své vlastní nahrávky, nebo můžete použít obecné nahrávky, které jsme sem pro vás uložili. Potřebujete si nahrávku poslechnout? Stačí na ni kliknout, a pak najeďte na tlačítko Přehrát.
Členové jsou všechna standardní telefonní čísla s tarify VoIP Centrex, která jsou součástí Virtuální ústředny. Taky tu vidíte kontakty ve firemním telefonním seznamu a můžete je přidávat, mazat a upravovat. V kontaktech se pak vyhledává ve VoIP telefonu nebo aplikaci Call Manager.
Ve videu je vysvětlena také sekce "Prezentace skupiny" a "Prezentace uživatele - odchozí hovory".
Tady si nastavujete události na úrovni Virtuální ústředny (např. firemní dovolená, svátky, …), které můžete použít při konfiguraci služeb využívajících Kalendář.
Administrátor Virtuální ústředny může měnit nastavení všech služeb, uživatel ale jen některé. U těch, které nemůže nastavovat, vidí jejich stav. Více je popsané v příručce určené uživateli.
Tady si zapínáte různé typy přesměrování hovorů a omezení přesměrovaných hovorů.
Virtuální služby najdete v menu pod záložkou „Virtuální služby“.
Tady vytváříte tzv. stromy směrování. Vidíte jejich název, stav a můžete je mazat nebo upravovat.
Služba Hunt Group slouží k distribuci příchozích hovorů na víc účastníků podle předem nastavených pravidel. Že se jedná o službu Hunt Group, poznáte podle symbolu panáčků vedle telefonního čísla.