Zákaznický portál O2 Barevné linky je webová aplikace, kde si můžete online nastavit parametry Barevných linek a zároveň formou statistických reportů sledovat provoz.
Návod vám ukáže, jak s webovou aplikací pracovat, jaké parametry jednotlivých Barevných linek můžete nastavovat a měnit a jak získat statistická data o příchozích hovorech na Barevné linky.
Do portálu O2 Barevné linky se přihlásíte přes Moje O2 podle rozsahu svého oprávnění. Oprávnění s přístupem do portálu O2 Barevné linky:
• Primární správce zákazníka
• Správce zákazníka
• Správce zákaznického účtu pouze s náhledem / bez náhledu na podrobný výpis
• Správce zákaznického účtu bez náhledu do vyúčtování a podrobných výpisů
• Správce služby
Pokud přístup do profilu Barevné linky nemáte a potřebujete ho, zavolejte nám na 800 111 777.
Způsob směrování hovorů – nepodmíněné na konkrétní číslo nebo podmíněné na strom směrování
Strom pro směrování příchozích hovorů na jednotlivé cíle podle kritéria
Cíle, na které se budou příchozí hovory směrovat při nepodmíněném směrování nebo se použijí v podmínkách stromu směrování.
Omezení volání pomocí zakázaných/povolených směrů – vložením konkrétních čísel nebo směrů zakážete nebo naopak povolíte volání na vaši linku prostřednictvím těchto čísel.
Hlásky – zvukové soubory, které se volajícímu přehrají při volání na barevnou linku v nastavených situacích – uvítací hláska, strom směrování, cíl. Hlásky jsou společné pro všechny linky v portálu.
Pokud potřebujete změnit něco z uvedného seznamu, zavolejte nám na 800 111 777.
Zkuste jednu z těchhle stránek: