Služba Virtuální ústředna zahrnuje všechna vaše telefonní čísla s tarify VoIP Centrex. Automaticky získáte přístup do Portálu Virtuální ústředny, kde si můžete nastavovat veškeré funkce, které ústředna nabízí.
Všechny služby Virtuální ústředny jsou otestované a garantované pouze na VoIP telefonech, dodaných od O2.
Služba VoIP Centrex vyžaduje ke svému fungování internet od O2.
Do nové Virtuální ústředny se snadno dostanete přímo z Moje O2. Stačí být zavedený v Moje O2 jako kontaktní osoba s odpovídajícím oprávněním.
Do portálu se dostanete proklikem z Moje O2 přes tlačítko "Vstoupit do portálu":
Jak do Moje O2 zavést novou kontaktní osobu najdete tady.
Zákaznický portál Virtuální ústředny slouží k nastavení funkcí služby IP Centrex.
Konfigurační kódy slouží k nastavování vybraných služeb Virtuální ústředny zavoláním. Jednoduše stačí zvednout sluchátko telefonu a vytočit požadovaný kód. Hláška vám potvrdí, jestli kód zafungoval.
U některých VoIP telefonů můžete pro potvrzení kódu místo # stisknout tlačítko sluchátka.
Zkuste jednu z těchhle stránek: