Řešíte jiný problém s O2 set-top boxem a restartování set-top boxu vám nepomohlo? Vyberte si z následujících možností:
I když nemusíte pociťovat žádné problémy s vaším internetovým připojením, někdy může různé problémy vyřešit restart modemu (routeru), případně dalších síťových prvků.
Postupně odpojte od napájení a opět do něj zapojte v uvedeném pořadí všechny vaše síťové prvky, které máte. Pokud restart provedete správně, na restartovaném zařízení do několika sekund po odpojení napájecího kabelu vše zhasne, po zapojení kabelu se kontrolky opět začnou rozsvěcet:
Nemusí jít vždy o chybu. Navštivte sekci podpory Nastavení a ovládání, kde najdete užitečné informace o využívání služby Oneplay.
Diagnostika služby prověří možné nesrovnalosti v nastavení plánu či balíčků, případně se pokusí zjistit, zda není problém s internetovým připojením set-top boxu a zda chování aplikace Oneplay v set-top boxu nevykazuje nějaké nestandardní stavy. Diagnostikujte vaši službu Oneplay v Moje O2.
Myslíte si, že by váš set-top box mohl být vadný, např. jeho kontrolka zhasíná, odpojuje se od Wi-Fi, nebo není v pořádku jeho obrazový výstup? Navštivte stránku podpory pro řešení vadného O2 set-top boxu.
Některá funkce set-top boxu nefunguje správně? Set-top box reaguje pomaleji než dříve? V takovém případě resetujte set-top box do továrního nastavení.
Zkuste některou z těchhle stránek: