Jiný problém s O2 set-top boxem

Řešíte jiný problém s O2 set-top boxem a restartování set-top boxu vám nepomohlo? Vyberte si z následujících možností:

Restartovat internetové připojení domácnosti

I když nemusíte pociťovat žádné problémy s vaším internetovým připojením, někdy může různé problémy vyřešit restart modemu (routeru), případně dalších síťových prvků.

Postupně odpojte od napájení a opět do něj zapojte v uvedeném pořadí všechny vaše síťové prvky, které máte. Pokud restart provedete správně, na restartovaném zařízení do několika sekund po odpojení napájecího kabelu vše zhasne, po zapojení kabelu se kontrolky opět začnou rozsvěcet:

  1. Pokud máte některé z těchto zařízení:
    • vnější anténu u internetu technologií 5G-ready
    • optický převodník (ONT) u optického internetu
    • CETIN Terminátor u internetu technologií Bonding
    • DOCSIS modem u kabelového internetu
  2. Některé z těchto zařízení určitě máte:
  3. Pokud máte nějaká další zařízení: routery / switche / PLC adaptéry / bezdrátové přístupové body / opakovače (repeatery)
Získat další informace o nastavení a ovládání set-top boxu

Nemusí jít vždy o chybu. Navštivte sekci podpory Nastavení a ovládání, kde najdete užitečné informace o využívání služby Oneplay.

Diagnostikovat vaši službu Oneplay

Diagnostika služby prověří možné nesrovnalosti v nastavení plánu či balíčků, případně se pokusí zjistit, zda není problém s internetovým připojením set-top boxu a zda chování aplikace Oneplay v set-top boxu nevykazuje nějaké nestandardní stavy. Diagnostikujte vaši službu Oneplay v Moje O2.

Reklamovat set-top box

Myslíte si, že by váš set-top box mohl být vadný, např. jeho kontrolka zhasíná, odpojuje se od Wi-Fi, nebo není v pořádku jeho obrazový výstup? Navštivte stránku podpory pro řešení vadného O2 set-top boxu.

Obnovit tovární nastavení set-top boxu

Některá funkce set-top boxu nefunguje správně? Set-top box reaguje pomaleji než dříve? V takovém případě resetujte set-top box do továrního nastavení.

Potřebujete s něčím poradit?

Jsme tu pro vás online každý den od 8:00 do 19:00.

Všechno snadno vyřídíte v aplikaci Moje O2

Stáhněte si mobilní aplikaci Moje O2 a spravujte své služby online. Jednoduše a pohodlně.
  • Důležité informace vždycky po ruce
  • Autodiagnostika a nastavení služeb
  • O2 Radosti plné atraktivních nabídek