Krok 1: Zapojení O2 Smart Boxu 2

  1. O2 Smart Box 2 zapojte:

    Zapojení pevného internetu xDSL (pevná linka)

    Telefonní a DSL zásuvka

    Pokud máte pevnou linku, stávající modem odpojte a do šedé DSL zásuvky připojte O2 Smart Box 2. Při použití rozbočovače (splitteru) prosím zkontrolujte jeho verzi (doporučujeme použít model SP305 a novější). V případě, že pevnou linku nemáte, rozbočovač pro zapojení nebudete potřebovat. 

    Ostatní typy připojení (modem/datová zásuvka)

    LAN, datová a WAN zásuvka

    Pokud se připojujete přes O2 Internet na doma po optické síti, AIR FIX, 5G na doma nebo zařízení Terminátor, zapojte O2 Smart Box 2 podle jednoho z obrázků.

  2. Připojte napájecí adaptér (IN 12V = 2,5 A).

    Adaptér (12V = 2,5A)

  3. O2 Smart Box 2 zkontroluje přístup k internetu (akce může trvat cca 3 minuty).

    Načítání Smart Boxu

  4. Počkejte, až se O2 Smart Box 2 aktualizuje.
  5. Po aktualizaci O2 Smart Boxu 2 se vám zobrazí název a heslo dočasné Wi‑Fi sítě sloužící jen pro nastavení
    O2 Smart Boxu 2.

    (Pozor: dočasná síť pro plnohodnotné připojení k internetu nefunguje.)

    Název a heslo ke Smart Boxu

Krok 2: Instalace aplikace

  1. Vyhledejte v telefonu dočasnou Wi-Fi síť uvedenou na displeji O2 Smart Boxu 2 a připojte se k ní pomocí hesla, které je také zobrazené na displeji.

    Pro rychlé připojení můžete naskenovat QR kód, pokud to váš telefon podporuje.  Po připojení se automaticky zobrazí další instrukce na displeji Smart Boxu.
     

  2. V prohlížeči svého telefonu zadejte app.o2smartbox.cz a budete přesměrování ke stažení aplikace O2 Smart Box.

    I zde můžete načíst QR kód, který vás ušetří přepisování adresy do prohlížeče ručně.

    Smart Box 2Adresa

  3. Nainstalujte aplikaci a otevřete ji.

    App stroeGoogle Play

     

Krok 3: Přihlášení k aplikaci

  1. Aplikace si může u zařízení s iOS vyžádat některá oprávnění, aby správně fungovala. Klikněte na "Pokračovat k oprávnění" a v dalším kroku na povolit.

    Tlačítko nastavení nového Smart BoxuPovolení oprávnění aplikace

  2. Vyberte si jednu z možností přihlášení k aplikaci O2 Smart Box. Pokud jste již aplikaci O2 Smart Box používali, přihlaste se stejným účtem.

    Přihlásit se můžete přes své O2 ID nebo pomocí účtů třetích stran.

    Přihlášení do aplikace

Krok 4: Nastavení O2 Smart Boxu 2

Tento postup se týká pouze prvního přihlášení do aplikace. Pokud jste již své telefonní číslo v aplikaci O2 Smart Box registrovali nebo jste již přihlášeni na jiném zařízení, bude se postup lišit. V takovém případě pečlivě čtěte instrukce přímo v aplikaci

  1. Pokud se do aplikace přihlašujete poprvé, zadejte své telefonní číslo (1). Po zadání telefonního čísla pokračujte na „Odeslat ověřovací SMS“ (2). Obratem vám na telefon zašleme 6místný potvrzovací kód.

    Zadání telefonního čísla pro odeslání ověřovací SMS

  2. Zadejte 6místný kód, který jste od nás dostali v SMS, a klikněte na „Pokračovat“.

    Zadání ověřovacího kódu

  3. Na displeji O2 Smart Boxu 2 uvidíte hlášku, že teď už budete pokračovat s nastavováním jen v mobilu.

    Displej Smart Boxu

  4. Přečtěte si Podmínky služby a pokračujte kliknutím na přepínač „Souhlasím s podmínkami služby“. Zvažte i schválení marketingových podmínek a klikněte na „Pokračovat“.

    Obchodní podmínky

  5. Pro správné zobrazení venkovního počasí na displeji Smart Boxu je potřeba určit polohu vaší domácnosti. Vyberte místo pomocí mapy nebo napište adresu a potvrďte tlačítkem „Pokračovat“.

    Obrazovka pro určení polohy

  6. Vytvořte si vlastní název Wi-Fi sítě a její bezpečné heslo (1). Navíc si můžete i vybrat ikonu pro snazší orientaci v aplikaci (2), pokud budete mít více O2 Smart Boxů.

    Nastavení dokončíte volbou „Pokračovat“ (3).

    Nastavení názvu a hesla Wi-Fi

  7. Úspěšně jste dokončili nastavení vašeho O2 Smart Boxu. Tlačítkem „Dokončit“ se dostanete na hlavní stránku Vašeho O2 Smart Boxu nebo se připojte k jeho Wi-Fi pomocí tlačítka „Připojit k Wi-Fi“.

    Dokončení nastavení Smart Boxu

Další přehled funkcí O2 Smart Boxu 2 najdete v Nastavení a ovládání.

Potřebujete s něčím poradit?

Jsme tu pro vás on-line každý den od 8:00 do 19:00.

Všechno snadno vyřídíte v aplikaci Moje O2

Stáhněte si mobilní aplikaci Moje O2 a spravujte své služby online. Jednoduše a pohodlně.
  • Důležité informace vždycky po ruce
  • Autodiagnostika a nastavení služeb
  • O2 Radosti plné atraktivních nabídek