Nejdříve restartujte set-top box

Nesouhlasí načtená programová nabídka, máte potíže s kvalitou obrazu, nebo set-top box vůbec nereaguje? Většinu potíží se set-top boxem vyřeší jeho restartování. Postupujte podle následujících kroků.

Postup pro restartování

  1. Odpojte konektor napáječe (trafa) od set-top boxu.

    Kontrolka na set-top boxu musí zhasnout.

    Vypojení STB z elektrické sítě

  2. Po uplynutí 5 sekund zapojte konektor napáječe (trafa) zpět do set-top boxu.

    Zapojení STB do elektrické sítě

    TIP: U set-top boxu NG („model 2022“) ověřte, že je tlačítko (ON/OFF) vedle konektoru ve stisknuté poloze.

  3. Na obrazovce se zobrazí logo Android TV a začne se načítat Oneplay.

    Počkejte na úplné načtení Oneplay.

Potíže přetrvávají?

Všechno snadno vyřídíte v aplikaci Moje O2

Stáhněte si mobilní aplikaci Moje O2 a spravujte své služby online. Jednoduše a pohodlně.
  • Důležité informace vždycky po ruce
  • Autodiagnostika a nastavení služeb
  • O2 Radosti plné atraktivních nabídek