Při sledování O2 TV nefunguje zvuk nebo je ztišený

Nefunkční zvuk

Zkontrolujte, jestli na obrazovce televize nevidíte text MUTE nebo loga jako Varianta ikony mute, Jiná varianta loga mute a podobně.

Ano, vidím text MUTE nebo logo
Ne, nic takového nevidím

Pořád neslyšíte zvuk? Zkuste set-top box vypnout a zapnout

Vypojte set-top ze zásuvky, chvíli počkejte a potom ho znova zapojte.

Pořád nic?

Nakonec ještě zkontrolujte, jestli máte HDMI kabel důkladně zasunutý v televizi i v set-top boxu. Někdy ho jen stačí trochu „domáčknout“. Pokud ani to nepomůže, kabel vyměňte.

Ukázka zapojení STB do televize

O2 TV se mění na Oneplay, televizi a VOD platformu v jednom
O2 TV se mění na Oneplay

Zákazníky O2 TV na Oneplay postupně převedeme. Do té doby zůstává O2 TV Podpora stále k dispozici a pomůže vám vyřešit vaše potíže.

Potřebujete s něčím poradit?

Jsme tu pro vás online každý den od 8:00 do 19:00.

Všechno snadno vyřídíte v aplikaci Moje O2

Stáhněte si mobilní aplikaci Moje O2 a spravujte své služby online. Jednoduše a pohodlně.
  • Důležité informace vždycky po ruce
  • Autodiagnostika a nastavení služeb
  • O2 Radosti plné atraktivních nabídek