Pokud máte potíže s internetem, ozvěte se prosím svému poskytovateli.
Pokud máte internet od O2, zkontrolujte ho pomocí diagnostiky.
Většinu potíží vyřeší restartování zařízení. Pokud jste to zatím nezkusili, restartujte je v tomhle pořadí:
Nízká rychlost nebo kolísání bezdrátového (Wi-Fi) připojení na set-top boxu - to jsou nejčastější příčiny neostrosti (snížení rozlišení) videa nebo zasekávání obrazu a zvuku.
Nejsnazším řešením je připojení zařízení k modemu síťovým (LAN) kabelem, pokud je to aspoň trochu možné.
Na kanále „777 Africké nebe“ si zobrazte technické detaily testovacího videa. Pokud máte v set-top boxu nastavené HD rozlišení, mělo by se vám zobrazovat 1080p25, při SD rozlišení to bude 540p25.
V případě, že je zobrazené rozlišení nižší nebo se často mění, do set-top boxu vám asi nejde dostatečně rychlý internet.
V případě bezdrátového připojení (Wi-Fi) je většinou chyba v nedostatečné kapacitě přenosu. To bývá způsobené vzdáleností nebo překážkami mezi set-top boxem a modemem, případně rušením okolními Wi-Fi sítěmi na 2,4GHz frekvenci.
Pokud se vyskytuje problém na zařízení připojeném kabelem nebo když zařízení nemůžete přes kabel připojit, ověřte diagnostikou O2 Internetu nízkou rychlost připojení vašeho zařízení.
Zkuste některou z těchhle stránek: