Vyřídíte v ní všechno potřebné kdykoliv a kdekoliv.
V aplikaci Moje O₂ můžete využívat O₂ Radosti i když nemáte žádnou naši službu.
Kompletní přístup s nabídkou na míru dostupný pro všechny uživatele
Pokud jste se ještě neregistrovali v Moje O₂, nejdřív si O₂ ID založte. Jste v O2 Spolu nebo máte číslo od zaměstnavatele? Správce účtu vám nejdřív musí dát přístup.
Vyskytly se potíže s přihlášením?
Omezený přístup bez nabídky na míru. Vhodný třeba pokud máte číslo od zaměstnavatele nebo jste členem O₂ Spolu.
O₂ Radosti v aplikaci Moje O₂ nabízí každý měsíc nové slevy, soutěže a další výhody. A to jak pro naše zákazníky, ale i pro ty, kteří u nás žádnou službu zatím nemají.
V sekci Vyúčtování vyberete za které chcete zaplatit a jakým způsobem.
Platba se připíše okamžitě a vy nemusíte nic vyplňovat.
Vyplníte údaje na kartě a platba nám dorazí ihned.
Platba nám dorazí přibližně do 2 pracovních dnů.
Moje O₂ najdete i ve webové podobě. Umožní vám například:
Poruchu můžete jednoduše nahlásit rovnou v aplikaci.
Moje O₂ je internetová samoobsluha určená zákazníkům O₂. K registraci vás vyzveme během vaší první objednávky.
Potřebujete s registrací pomoci nebo vám vypršela platnost registračního linku? Ozvěte se nám přes O₂ Guru chat nebo zavolejte na 800 02 02 02.
O₂ID je vaše e-mailová adresa, přes kterou se přihlásíte do Moje O₂. Vzniká při objednávce některé ze služeb O₂ na základě registrace do Moje O₂.
Zapomenuté heslo snadno obnovíte kliknutím na odkaz „Nedaří se vám přihlásit?". Najdete ho pod přihlašovacím oknem do Moje O₂. Když zadáte svou e-mailovou adresu (O₂ ID), pošleme vám odkaz na změnu hesla.
Pokud si nepamatujete svou e-mailovou adresu pro přihlášení (O₂ ID), stavte se v některé z O2 Prodejen. Pokud si mailem jen nejste jistí, zavolejte nám na 800 02 02 02, kde se na dalším postupu domluvíte se specialistou.
Nemusíte a O₂ ID v takovém případě nepotřebujete. Přihlaste se do Moje O₂ se jednorázově přes SMS nebo na základě automatické identifikace připojení k síti O₂.
Tip: Službu Moje O₂ můžete použít např. pro zjištění stavu kreditu nebo k jeho dobití.
Díky digitálnímu ověření se identifikujete jednoduše pomocí mobilu
Pro ověření údajů nemusíte nic ručně vypisovat z dokladů. Všechno stačí nafotit na chytrý telefon s nainstalovanou aplikací Moje O₂.
Při přejímce objednaného zboží není potřeba ověření totožnosti od kurýra. Díky tomu si můžete objednávky vyzvednout prakticky kdekoliv. Třeba na poště nebo v prodejně.
Některé naše digitální služby můžete začít používat hned po dokončení objednávky. Například sledovat své oblíbené programy v O₂ TV bez set-top boxu.
Potřebujete aktualizovat své údaje (třeba při stěhování)? Zvládnete to přímo v Moje O₂. Nemusíte chodit do prodejny ani volat call centrum.
Kdo může digitální ověření využít?
Funkce je užitečná pro nové i stávající zákazníky O₂. Využijete ji, pokud si pořizujete naši novou službu nebo v případě aktualizace svých identifikačních údajů (například bydliště).
Používání digitálního ověření zákazníka je naprosto bezpečené
Při ověřování dokladu totožnosti přes databázi MVČR i při odesílání údajů do Moje O₂ je všechno šifrované a zabezpečené. Váš doklad nezůstane uložený ani v aplikaci nebo v telefonu.
Přístup k biometrice je potřeba nastavit pro zabezpečení přístupu do mobilní aplikace.
Přístup k push notifikacím je potřeba mít nastavený pro příjem komerčních sdělení, soutěží a systémových notifikací (nedostatek volných jednotek, nové vyúčtování, připomenutí schůzky s obchodníkem, atd.).
Přihlášení přes SMS
Pokud vám ani přes opakované poslání jednorázového kódu přes SMS (OTP kód) nefunguje přihlášení, kontaktujte prosím operátora přes chat.
Přihlášení přes síť O₂
Zkontrolujte, že nejste připojení k Wi-Fi. Pokud ano, od Wi-Fi se odpojte. Pro přihlášení do Moje O₂ přes síť se telefon k internetu musí připojit přes mobilní síť O₂.
Bohužel ne, pro každý zákaznický účet je nutné mít vlastní registraci s unikátním e-mailem.
Ano, aplikace Moje O₂ funguje i zákazníkům O₂ Family. Stačí, aby se zákazník přihlásil pod svým O₂ Family ID (e-mail).
Ano, v Moje O₂ je možné přidat další osoby a nastavit jim jejich role (přístupová práva).
Primární správce zákazníka
Většinou přímo zákazník. Primární správce může být vždycky jenom jeden. Má kompletní práva pro všechny zákaznické účty a tarify. Může objednávat i rušit služby. Může dalším lidem přidávat roli Správce nebo nižší.
Správce zákazníka
Má stejná práva jako primární správce, ale nemůže zakládat další správce zákazníka. Ostatní nižší role zakládat může.
Správce služby
Ovládá konkrétní tarif, může měnit jeho nastavení a objednávat doplňkové služby k tarifu. Nemůže měnit tarif.
Uživatel tarifu
Má náhled na tarif a k němu navázané služby, ale nemůže objednávat ani měnit nastavení služby.