Moje O₂ plná výhod i pro nezákazníky

Vyřídíte v ní všechno potřebné kdykoliv a kdekoliv.

Moje O2 plná výhod

Vyzkoušejte moderní aplikaci Moje O₂

Jak se přihlásit?

Pomocí e-mailu a hesla

Kompletní přístup s nabídkou na míru dostupný pro všechny uživatele

  1. Zadejte mail (O2 ID) a heslo

    Pokud jste se ještě neregistrovali v Moje O₂, nejdřív si O₂ ID založte. Jste v O2 Spolu nebo máte číslo od zaměstnavatele? Správce účtu vám nejdřív musí dát přístup.

  2. Stiskněte tlačítko Přihlásit a užívejte si výhody aplikace

Pomocí e-mailu a hesla

Jednorázové přihlášení přes SMS

Omezený přístup bez nabídky na míru. Vhodný třeba pokud máte číslo od zaměstnavatele nebo jste členem O₂ Spolu.

  1. Zvolte možnost pro „Jednorázové přihlášení“

  2. Na telefonní číslo vám zašleme SMS zprávu s jednorázovým kódem (OTP)

  3. Kód zadejte do aplikace a přihlaste se

    Nedaří se vám přihlásit? Podívejte se na způsoby řešení.

Jednorázové přihlášení přes SMS

Co získáte s O₂ Radostmi?

O₂ Radosti v aplikaci Moje O₂ nabízí každý měsíc nové slevy, soutěže a další výhody. A to jak pro naše zákazníky, ale i pro ty, kteří u nás žádnou službu zatím nemají.

  • Zařízení výhodněji
    Zařízení výhodněji
  • Slevy v O₂ Knihovně
    Slevy v O₂ Knihovně
  • Zlevněné vstupenky
    Zlevněné vstupenky
  • Vstupenky s předstihem
    Vstupenky s předstihem
Co získáte s O₂ Radostmi?

Unikátní odměny pro členy Unity

Svět Unity odměňuje společné zákazníky O₂ Air Bank. Využijte třeba odměnu 300 Kč měsíčně za využívání našich služeb.

Unikátní odměny pro členy Unity

Platba za vyúčtování je jednoduchá

V sekci Vyúčtování vyberete za které chcete zaplatit a jakým způsobem.

  1. Google Pay nebo Apple Pay

    ​​​​​​Platba se připíše okamžitě a vy nemusíte nic vyplňovat.

  2. Platba kartou online

    Vyplníte údaje na kartě a platba nám dorazí ihned.

  3. Bankovní převod

    Platba nám dorazí přibližně do 2 pracovních dnů.

Platba za vyúčtování s Moje O2

Webové Moje O₂

Moje O₂ najdete i ve webové podobě. Umožní vám například:

  • hromadně stahovat vyúčtování a faktury
  • spravovat role a oprávnění pro jednotlivé účty i produkty
  • zobrazit a obsluhovat produkty podle kategorií
Moje O2 na webu

Poruchy vyřešíte přímo v Moje O₂

  • Poruchu můžete jednoduše nahlásit rovnou v aplikaci.

  • V sekci Více klepněte na Technická pomoc a podpora a vyberte s jakou službou máte problém.
  • Aplikace vás následně provede celým procesem, jak správně postupovat, abyste problém vyřešili.
Řešení poruch

Výhody aplikace Moje O₂

Přehled o vašich službách i výhody navíc

obrázek Aplikace Moje O2

Registrace a přihlášení

Jak se zaregistruji do Moje O₂?

Moje O₂ je internetová samoobsluha určená zákazníkům O₂. K registraci vás vyzveme během vaší první objednávky.

  • K registraci si připravte kontaktní údaje – e-mailovou adresu a telefonní číslo. E-mail bude sloužit zároveň jako vaše O₂ ID, přes které se do Moje O₂ přihlásíte.
  • Na kontaktní e-mail vám pošleme registrační link. Registraci dokončíte kliknutím na registrační link a zadáním hesla. Platnost registračního linku je 72 hodin od poslání.
  • Pokud už jste naším zákazníkem a chcete používat Moje O₂, ale nemáte zaregistrovaný e-mail, stavte se za námi v některé z O2 Prodejen. Po předložení dokladu totožnosti údaje k registraci doplníme. K registraci vás vyzveme taky v průběhu objednávky služby z našich stránek.

Potřebujete s registrací pomoci nebo vám vypršela platnost registračního linku? Ozvěte se nám přes O₂ Guru chat nebo zavolejte na 800 02 02 02.

Co je O₂ ID a jak ho získám?

O₂ID je vaše e-mailová adresa, přes kterou se přihlásíte do Moje O₂. Vzniká při objednávce některé ze služeb O₂ na základě registrace do Moje O₂.

Co když jsem zapomněl heslo nebo O₂ ID?

Zapomenuté heslo snadno obnovíte kliknutím na odkaz „Nedaří se vám přihlásit?". Najdete ho pod přihlašovacím oknem do Moje O₂. Když zadáte svou e-mailovou adresu (O₂ ID), pošleme vám odkaz na změnu hesla.

Pokud si nepamatujete svou e-mailovou adresu pro přihlášení (O₂ ID), stavte se v některé z O2 Prodejen. Pokud si mailem jen nejste jistí, zavolejte nám na 800 02 02 02, kde se na dalším postupu domluvíte se specialistou.

Mám předplacenou kartu. Musím mít O₂ ID pro přístup do Moje O₂?

Nemusíte a O₂ ID v takovém případě nepotřebujete. Přihlaste se do Moje O₂ se jednorázově přes SMS nebo na základě automatické identifikace připojení k síti O₂.

Tip: Službu Moje O₂ můžete použít např. pro zjištění stavu kreditu nebo k jeho dobití.

Bezpečnost a ověření

Co je digitální ověření zákazníka?

Díky digitálnímu ověření se identifikujete jednoduše pomocí mobilu

  • Pro ověření údajů nemusíte nic ručně vypisovat z dokladů. Všechno stačí nafotit na chytrý telefon s nainstalovanou aplikací Moje O₂.

  • Při přejímce objednaného zboží není potřeba ověření totožnosti od kurýra. Díky tomu si můžete objednávky vyzvednout prakticky kdekoliv. Třeba na poště nebo v prodejně.

  • Některé naše digitální služby můžete začít používat hned po dokončení objednávky. Například sledovat své oblíbené programy v O₂ TV bez set-top boxu.

  • Potřebujete aktualizovat své údaje (třeba při stěhování)? Zvládnete to přímo v Moje O₂. Nemusíte chodit do prodejny ani volat call centrum.

Kdo může digitální ověření využít?

Funkce je užitečná pro nové i stávající zákazníky O₂. Využijete ji, pokud si pořizujete naši novou službu nebo v případě aktualizace svých identifikačních údajů (například bydliště).

Používání digitálního ověření zákazníka je naprosto bezpečené

Při ověřování dokladu totožnosti přes databázi MVČR i při odesílání údajů do Moje O₂ je všechno šifrované a zabezpečené. Váš doklad nezůstane uložený ani v aplikaci nebo v telefonu.

Jak digitální ověření používat?

Proč povolit přístup k biometrice a push notifikacím?

Přístup k biometrice je potřeba nastavit pro zabezpečení přístupu do mobilní aplikace.

Přístup k push notifikacím je potřeba mít nastavený pro příjem komerčních sdělení, soutěží a systémových notifikací (nedostatek volných jednotek, nové vyúčtování, připomenutí schůzky s obchodníkem, atd.).

Používání aplikace

V mobilní aplikaci mi nefunguje jednorázové přihlášení

Přihlášení přes SMS
Pokud vám ani přes opakované poslání jednorázového kódu přes SMS (OTP kód) nefunguje přihlášení, kontaktujte prosím operátora přes chat.

Přihlášení přes síť O₂
Zkontrolujte, že nejste připojení k Wi-Fi. Pokud ano, od Wi-Fi se odpojte. Pro přihlášení do Moje O₂ přes síť se telefon k internetu musí připojit přes mobilní síť O₂.

Můžu mít v aplikaci přihlášený i jiný zákaznický účet?

Bohužel ne, pro každý zákaznický účet je nutné mít vlastní registraci s unikátním e-mailem.

Funguje mobilní aplikace i zákazníkům O₂ Family?

Ano, aplikace Moje O₂ funguje i zákazníkům O₂ Family. Stačí, aby se zákazník přihlásil pod svým O₂ Family ID (e-mail).

Může mít o čerpání služeb v Moje O₂ přehled i manžel nebo manželka?

Ano, v Moje O₂ je možné přidat další osoby a nastavit jim jejich role (přístupová práva).

Primární správce zákazníka
Většinou přímo zákazník. Primární správce může být vždycky jenom jeden. Má kompletní práva pro všechny zákaznické účty a tarify. Může objednávat i rušit služby. Může dalším lidem přidávat roli Správce nebo nižší. 

Správce zákazníka
Má stejná práva jako primární správce, ale nemůže zakládat další správce zákazníka. Ostatní nižší role zakládat může. 

Správce služby
Ovládá konkrétní tarif, může měnit jeho nastavení a objednávat doplňkové služby k tarifu. Nemůže měnit tarif. 

Uživatel tarifu
Má náhled na tarif a k němu navázané služby, ale nemůže objednávat ani měnit nastavení služby. 

Nenašli jste, co jste hledali