Když si u nás dáte služby dohromady, zaplatíte míň. A odteď je to ještě snadnější!
Stačí vám jedna mobilní služba plus pevný internet nebo Oneplay a automaticky je od nás dostanete za lepší cenu.
Kompletní přístup s nabídkou na míru dostupný pro všechny uživatele.
Pokud jste se ještě neregistrovali v Moje O₂, nejdřív si O₂ ID založte. Jste v O₂ Spolu nebo máte číslo od zaměstnavatele? Správce účtu vám nejdřív musí dát přístup.
Vyskytly se potíže s přihlášením?
Omezený přístup bez nabídky na míru. Vhodný třeba pokud máte číslo od zaměstnavatele nebo jste členem O₂ Spolu.
Vyúčtování můžete zaplatit Apple Pay, Google Pay, bankovním převodem i dalšími typy plateb.
Vaše bezpečí i soukromí je pro nás zásadní, proto jsme zabezpečili přihlašování do aplikace.
Na nové stránce Domů najdete vše, co potřebujete, od služeb až po inspiraci ze světa O₂.
V nové aplikaci si snadno objednáte jakoukoli O₂ službu nebo zařízení. Stačí si jen vybrat a rovnou ji zaplatit.
Moje O₂ je internetová samoobsluha určená zákazníkům O₂. K registraci vás vyzveme během vaší první objednávky.
Potřebujete s registrací pomoci nebo vám vypršela platnost registračního linku? Ozvěte se nám přes O₂ Guru chat nebo zavolejte na 800 02 02 02.
O₂ID je vaše e-mailová adresa, přes kterou se přihlásíte do Moje O₂. Vzniká při objednávce některé ze služeb O₂ na základě registrace do Moje O₂.
Zapomenuté heslo snadno obnovíte kliknutím na odkaz „Nedaří se vám přihlásit?". Najdete ho pod přihlašovacím oknem do Moje O₂. Když zadáte svou e-mailovou adresu (O₂ ID), pošleme vám odkaz na změnu hesla.
Pokud si nepamatujete svou e-mailovou adresu pro přihlášení (O₂ ID), stavte se v některé z O₂ Prodejen. Pokud si mailem jen nejste jistí, zavolejte nám na 800 02 02 02, kde se na dalším postupu domluvíte se specialistou.
Nemusíte a O₂ ID v takovém případě nepotřebujete. Přihlaste se do Moje O₂ se jednorázově přes SMS nebo na základě automatické identifikace připojení k síti O₂.
Tip: Službu Moje O₂ můžete použít např. pro zjištění stavu kreditu nebo k jeho dobití.
Přístup k biometrice je potřeba nastavit pro zabezpečení přístupu do mobilní aplikace.
Přístup k push notifikacím je potřeba mít nastavený pro příjem komerčních sdělení, soutěží a systémových notifikací (nedostatek volných jednotek, nové vyúčtování, připomenutí schůzky s obchodníkem, atd.).
Přihlášení přes SMS
Pokud vám ani přes opakované poslání jednorázového kódu přes SMS (OTP kód) nefunguje přihlášení, kontaktujte prosím operátora přes chat.
Přihlášení přes síť O₂
Zkontrolujte, že nejste připojení k Wi-Fi. Pokud ano, od Wi-Fi se odpojte. Pro přihlášení do Moje O₂ přes síť se telefon k internetu musí připojit přes mobilní síť O₂.
Bohužel ne, pro každý zákaznický účet je nutné mít vlastní registraci s unikátním e-mailem.
Ano, aplikace Moje O₂ funguje i zákazníkům O₂ Family. Stačí, aby se zákazník přihlásil pod svým O₂ Family ID (e-mail).
Ano, v Moje O₂ je možné přidat další osoby a nastavit jim jejich role (přístupová práva).
Primární správce zákazníka
Většinou přímo zákazník. Primární správce může být vždycky jenom jeden. Má kompletní práva pro všechny zákaznické účty a tarify. Může objednávat i rušit služby. Může dalším lidem přidávat roli Správce nebo nižší.
Správce zákazníka
Má stejná práva jako primární správce, ale nemůže zakládat další správce zákazníka. Ostatní nižší role zakládat může.
Správce služby
Ovládá konkrétní tarif, může měnit jeho nastavení a objednávat doplňkové služby k tarifu. Nemůže měnit tarif.
Uživatel tarifu
Má náhled na tarif a k němu navázané služby, ale nemůže objednávat ani měnit nastavení služby.
Ano. Do aplikace se můžete přihlásit tak, jak jste zvyklí. Přihlašovací údaje zůstávají stejné.
Na integraci některých služeb a funkcí v nové aplikaci ještě pracujeme. Budou do ní proto přibývat postupně. Jde například o obsluhu tarifů pro podnikatele, virtuální asistetku Evu, ověření zákazníka pomocí digitální identifikace (DIO), identifikaci zákazníka a potvrzení objednávek při kontaktu s O₂ zákaznickým centrem.
Tip: V červnu představíme také verzi aplikace i pro ty, kteří zatím nejsou zákazníky O₂.
V případě dočasných technických obtíží v aplikaci, prosím využijte webové Moje O₂, ve které vyřešíte všechny vaše požadavky. Omlouváme se za vzniklé potíže. Intenzivně pracujeme na jejich nápravě.
Původní aplikace je zatím stále funkční. Neumožňuje ale spravovat nové služby jako Oneplay, mobilní tarify s funkcí O₂ Connect nebo O₂ Spolu. Proto doporučujeme přechod na novou aplikaci.
Tip: Novou verzi aplikace budete mít k dispozici automaticky po aktualizaci současné podoby.