• Moje O2

Spustili jsme novou aplikaci Moje O₂

Moje O2 plná výhod

Pracujeme na tom, aby aplikace fungovala co nejlépe

Aplikace je venku pár dní, a tak ji usilovně vylepšujeme a ladíme podle vašich podnětů, aby bylo vše ještě jednodušší a pohodlnější. O novinkách vás budeme průběžně informovat.

Pokud vám v aplikaci zatím něco nefunguje, vše jednoduše vyřešíte ve webovém Moje O₂.

Vylepšujeme Moje O2

Co je nového v aplikaci Moje O₂?

Vše ze světa O₂ na jednom místě

Ještě jednodušší O₂ Spolu

Když si u nás dáte služby dohromady, zaplatíte míň. A odteď je to ještě snadnější!

Stačí vám jedna mobilní služba plus pevný internet nebo Oneplay a automaticky je od nás dostanete za lepší cenu.

  • do balíčku si můžete nakombinovat až 10 služeb
  • vše si spravujete na jednom místě, v aplikaci Moje O₂
Spojení třech největších služeb o2, volání, internetu a oneplay

Přihlášení do aplikace je snadné

Jednorázové přihlášení přes SMS

Omezený přístup bez nabídky na míru. Vhodný třeba pokud máte číslo od zaměstnavatele nebo jste členem O₂ Spolu.

  1. Zvolte možnost pro „Jednorázové přihlášení“

  2. Na telefonní číslo vám zašleme SMS zprávu s jednorázovým kódem (OTP)

  3. Kód zadejte do aplikace a přihlaste se

    Nedaří se vám přihlásit? Podívejte se na způsoby řešení.

Jednorázové přihlášení přes SMS

Moje O₂ zvládne vše, co potřebujete

Náhled aplikace výhod Unity

V aplikaci toho najdete mnohem víc

Stáhněte si aplikaci Moje O₂ do svého telefonu

obrázek Aplikace Moje O2

Co pro vás chystáme dalšího

Registrace a přihlášení

Jak se zaregistruji do Moje O₂?

Moje O₂ je internetová samoobsluha určená zákazníkům O₂. K registraci vás vyzveme během vaší první objednávky.

  • K registraci si připravte kontaktní údaje – e-mailovou adresu a telefonní číslo. E-mail bude sloužit zároveň jako vaše O₂ ID, přes které se do Moje O₂ přihlásíte.
  • Na kontaktní e-mail vám pošleme registrační link. Registraci dokončíte kliknutím na registrační link a zadáním hesla. Platnost registračního linku je 72 hodin od poslání.
  • Pokud už jste naším zákazníkem a chcete používat Moje O₂, ale nemáte zaregistrovaný e-mail, stavte se za námi v některé z O₂ Prodejen. Po předložení dokladu totožnosti údaje k registraci doplníme. K registraci vás vyzveme taky v průběhu objednávky služby z našich stránek.

Potřebujete s registrací pomoci nebo vám vypršela platnost registračního linku? Ozvěte se nám přes O₂ Guru chat nebo zavolejte na 800 02 02 02.

Co je O₂ ID a jak ho získám?

O₂ID je vaše e-mailová adresa, přes kterou se přihlásíte do Moje O₂. Vzniká při objednávce některé ze služeb O₂ na základě registrace do Moje O₂.

Co když jsem zapomněl heslo nebo O₂ ID?

Zapomenuté heslo snadno obnovíte kliknutím na odkaz „Nedaří se vám přihlásit?". Najdete ho pod přihlašovacím oknem do Moje O₂. Když zadáte svou e-mailovou adresu (O₂ ID), pošleme vám odkaz na změnu hesla.

Pokud si nepamatujete svou e-mailovou adresu pro přihlášení (O₂ ID), stavte se v některé z O₂ Prodejen. Pokud si mailem jen nejste jistí, zavolejte nám na 800 02 02 02, kde se na dalším postupu domluvíte se specialistou.

Mám předplacenou kartu. Musím mít O₂ ID pro přístup do Moje O₂?

Nemusíte a O₂ ID v takovém případě nepotřebujete. Přihlaste se do Moje O₂ se jednorázově přes SMS nebo na základě automatické identifikace připojení k síti O₂.

Tip: Službu Moje O₂ můžete použít např. pro zjištění stavu kreditu nebo k jeho dobití.

Bezpečnost a ověření

Proč povolit přístup k biometrice a push notifikacím?

Přístup k biometrice je potřeba nastavit pro zabezpečení přístupu do mobilní aplikace.

Přístup k push notifikacím je potřeba mít nastavený pro příjem komerčních sdělení, soutěží a systémových notifikací (nedostatek volných jednotek, nové vyúčtování, připomenutí schůzky s obchodníkem, atd.).

Používání aplikace

V mobilní aplikaci mi nefunguje jednorázové přihlášení

Přihlášení přes SMS
Pokud vám ani přes opakované poslání jednorázového kódu přes SMS (OTP kód) nefunguje přihlášení, kontaktujte prosím operátora přes chat.

Přihlášení přes síť O₂
Zkontrolujte, že nejste připojení k Wi-Fi. Pokud ano, od Wi-Fi se odpojte. Pro přihlášení do Moje O₂ přes síť se telefon k internetu musí připojit přes mobilní síť O₂.

Můžu mít v aplikaci přihlášený i jiný zákaznický účet?

Bohužel ne, pro každý zákaznický účet je nutné mít vlastní registraci s unikátním e-mailem.

Funguje mobilní aplikace i zákazníkům O₂ Family?

Ano, aplikace Moje O₂ funguje i zákazníkům O₂ Family. Stačí, aby se zákazník přihlásil pod svým O₂ Family ID (e-mail).

Může mít o čerpání služeb v Moje O₂ přehled i manžel nebo manželka?

Ano, v Moje O₂ je možné přidat další osoby a nastavit jim jejich role (přístupová práva).

Primární správce zákazníka
Většinou přímo zákazník. Primární správce může být vždycky jenom jeden. Má kompletní práva pro všechny zákaznické účty a tarify. Může objednávat i rušit služby. Může dalším lidem přidávat roli Správce nebo nižší. 

Správce zákazníka
Má stejná práva jako primární správce, ale nemůže zakládat další správce zákazníka. Ostatní nižší role zakládat může. 

Správce služby
Ovládá konkrétní tarif, může měnit jeho nastavení a objednávat doplňkové služby k tarifu. Nemůže měnit tarif. 

Uživatel tarifu
Má náhled na tarif a k němu navázané služby, ale nemůže objednávat ani měnit nastavení služby. 

Nová aplikace Moje O₂

Budou mi fungovat stejné přihlašovací údaje?

Ano. Do aplikace se můžete přihlásit tak, jak jste zvyklí. Přihlašovací údaje zůstávají stejné.

Proč v nové aplikaci nefungují některé funkce, které fungovaly v předchozí verzi?

Na integraci některých služeb a funkcí v nové aplikaci ještě pracujeme. Budou do ní proto přibývat postupně. Jde například o obsluhu tarifů pro podnikatele, virtuální asistetku Evu, ověření zákazníka pomocí digitální identifikace (DIO), identifikaci zákazníka a potvrzení objednávek při kontaktu s O₂ zákaznickým centrem.

Tip: V červnu představíme také verzi aplikace i pro ty, kteří zatím nejsou zákazníky O₂.

Aplikace mi nefunguje. Co mám dělat?

V případě dočasných technických obtíží v aplikaci, prosím využijte webové Moje O₂, ve které vyřešíte všechny vaše požadavky. Omlouváme se za vzniklé potíže. Intenzivně pracujeme na jejich nápravě.  

Aplikaci Moje O₂ už mám. Proč bych měl přejít na novou verzi?

Původní aplikace je zatím stále funkční. Neumožňuje ale spravovat nové služby jako Oneplay, mobilní tarify s funkcí O₂ Connect nebo O₂ Spolu. Proto doporučujeme přechod na novou aplikaci.

Tip: Novou verzi aplikace budete mít k dispozici automaticky po aktualizaci současné podoby.

Nenašli jste, co jste hledali