Obsah stránky

Zprovoznění služby

Jaký potřebujete hardware

Pro zprovoznění O2 Zálohování nepotřebujete žádný hardware navíc. Služba totiž zahrnuje všechny potřebné softwarové i hardwarové nástroje pro provoz. Jedině u varianty Conection potřebujete vlastní licenci na příslušný software. Pokud ji ještě nemáte, můžete si ji pořídit i od nás. Při požadavku na přístup přes VPN může být podmínkou pro provoz pořízení terminačního koncového zařízení.

 

Technologie a sítě

Aby služba fungovala správně, je potřeba zajistit datové propojení mezi primárním úložištěm dat (data, která potřebujete zálohovat) a mezi záložním úložištěm dat (diskové pole O2 Zálohování). Abychom mohli zajistit bezpečnost dat nejen v průběhu jejich uchovávání, ale i během přenosu, je potřeba fyzická vyhrazená linka nebo virtuálně vyhrazená linka (VPN).

Služba podporuje tyhle typy připojení:

  • FC – pouze v rámci HC O2 (tato varianta silně ovlivní výši instalačního poplatku)
  • LAN – v rámci HC O2, O2 Managed WAN, IP Connect, Ethernet
  • SSL – dostupné pouze pro variantu služby přes CloudConnect

Pro zajištění aplikačně konzistentní zálohy je potřeba vysoké přístupové oprávnění k zálohovacímu serveru (administrátorské oprávnění na straně O2) a vysoké přístupové oprávnění na straně zálohované aplikace (administrátorské oprávnění na vaší straně).

Pokud našemu správci systému poskytnete dostatečné oprávnění, můžeme zajistit obnovu dat do úrovně aplikačně konzistentní zálohy jako součást poskytované služby.

Bez oprávnění pro naše pracovníky můžeme zálohování poskytnout jako dedikované prostředí (projektové řešení).

Informace k nastavení a provozu

Zálohování serverů
Zálohování VDC
Zálohování prostředí zákazníků Veeam

Jak řešit poruchy

Pokud se služba nechová správně a nevíte kde je chyba, poradíme vám na telefonním čísle 800 333 777.

Nebo nám napište na sd_ict@o2.cz.

Technické řešení

Podle toho CO, JAK a KDY chcete zálohovat, připravíme konfigurace a prostředky pro zálohování a všechny zálohy provádí, kontroluje a reportuje služba O2 Zálohování.

Doporučené zálohování pro běžné aplikace je 1 Full backup + Incremental backup s platností 7 dní. Pro zvolená data (soubory, aplikace, servery) lze nastavit i jakékoliv jiné individuální režimy zálohování.

 

Zálohování pomocí varianty pro Zálohování serverů
Zálohování pomocí varianty Zálohování O2 VDC
Zálohování pomocí varianty Vzdálené úložiště pro zákazníky Veeam

Časté otázky k technickému řešení

Jaká data se zálohují?
Jaká data se archivují?
Jaká data replikovat?
Jaká data lze chránit prostou redundancí komponent?
Co je to full back up?
Co je to inkrementální back up?
Co je to diferenční/diferenciální back up?