O2 Cloud

Nejčastější požadavky

Jak si objednat rychlou změnu

 

Zadejte požadavek přes portál OTRS nebo napište na sd_ict@o2.cz. Pozor, to bude možné jen s dostatečným oprávněním. 
K objednávce můžete využít také svého obchodního zástupce.

Změnu velikosti paměti, výpočetního výkonu, velikosti diskového prostoru, počet IP adres a licencí MS zadáte přes portál nebo přes mail sd_ict@o2.cz.

 

Můžu u virtuálního datového centra vytvořit různá prostředí spravovaná různými správci?


Ano. Na úrovni logické skupiny serverů (vAPP) i na úrovni virtuálního serveru můžete vytvářet různá oprávnění, která se navzájem neovlivňují.

Každý, kdo dané oprávnění má, může vytvářet virtuální servery a kompletně je ovládat. Administrátor přidělený na úrovni celé organizace, který může vytvářet logické celky (vAPP), je ale univerzální. To znamená, že má přístup do všech struktur v rámci organizace. 

 

Jak řešit poruchy


Máte podezření, že se služba nechová správně a nevíte kde je chyba? Poradíme vám na bezplatné lince 800 333 777 nebo nám napište na sd_ict@o2.cz.

Provoz, bezpečnost a dokumentace

Co znamená, že některé služby O2 Cloud se poskytují na sdílených prostředcích?
Znamená sdílené prostředí nějaké riziko pro mé systémy a data?
Jak je zajištěná síťová bezpečnost O2 Cloud?
Můžu rozšířit úroveň ochrany dat nad úroveň poskytovanou službou?
V kterých prohlížečích otevřu management pro O2 Cloud?
Podporuje O2 Cloud IPv6 adresy?
Můžu u O2 Virtuálního datového centra vytvořit různá prostředí spravovaná různými správci?
Jak má O2 Virtuální server zajištěné zálohování?
Je možné se přihlásit k webovému ovládání cloudového prostředí z jakéhokoliv zařízení?
Zákazník potřebuje větší velikost VM z pohledu disků, než jaký umožňuje limit pro Monster VM. Jde to?
Nedaří se mi dostat do konzole virtuálního serveru vytvořeného přes vCloud Director. Co s tím?
Potřebuji rozdělit cloudovou službu na více částí, aby od sebe byly oddělené jak z pohledu zdrojů, z pohledu auditu i oprávnění přístupu
Podmínky přenesení neosobních údajů při ukončení služeb O2 Cloud

Smlouvy a licence

Je nutné při každém změnovém požadavku v rámci rychlých změn podepisovat novou smlouvu?
Můžu použít svoje licence na Windows Server v prostředí O2 Cloudů?
Mohu přesto použít pro spuštění serveru v prostředí O2 Cloud vlastní připravenou image obsahující Windows Server?
Musím u Windows Serveru v O2 Cloud používat k aktivaci nějaké vlastní licenční klíče?
Kolik uživatelů může přistupovat k serveru vytvořeném v O2 Cloudu a jak je to s jejich licencemi?
Kolik virtuálních serverů mohu spustit v rámci O2 Cloud?
Jak je to s možností použití aplikačního software v rámci O2 Cloud pokud je součástí poskytované služby?
Jaká platí pravidla pro používání vlastních licencí aplikací v prostředí O2 Cloud?
Mám licence mobility právo v rámci aktivního software assurance. Za jakých podmínek je mohu v O2 Cloud použít?
Potřebuji Remote Desktop Services licenci pro koncové uživatele?
Pokud si z prostředí O2 Cloud stáhnu image Windows Serveru, můžu využít licenci poskytnutou službou ke spuštění tohoto Windows Serveru i na vlastních serverech on-premise?
Lze použít v O2 Cloud Trial licence na software společnosti Microsoft?
Jedná se v případě Trial o plnohodnotné systémy?
Je nutné Trial licence nějak speciálně evidovat?
Lze trial licence využívat opakovaně?
Kdy automaticky ztrácím nárok na trial licenci?
Jaké je správné licencování u služby O2 Dedikovaný server?

Využití tzv. PayPerUse modelu a Try & Buy

Spotřebovali jsme výkon v rámci možností PayPerUse modelu, ale chceme spotřebovaný výkon změnit na zafixovanou kapacitu.
Můžeme v rámci PayPerUse spotřebovat neomezený výkon?
Jaké zdroje lze v rámci PayPerUse čerpat?
Má nárok zákazník na PayPerUse automaticky?
Můžu povolit neomezený růst PayPerUse?
Započítává se Try&Buy do celkové délky smlouvy?
Je možné využít Try&Buy opakovaně?
Je T&B k dispozici u služby O2 Virtuální server?
Je T&B k dispozici u služby O2 Privátní cloud?