Se změnou nastavení vám pomůže obchodní zástupce. Nebo nám můžete napsat na korporace@o2.cz.
Pro nahlášení incidentu, nedostupnosti nebo prověření služby zavolejte na bezplatnou linku 800 333 777 a v hlasovém automatu zvolte ICT (volba 3).
Pro volání ze zahraničí volejte na +420 720 720 073 (nebo pište na sd_ict@o2.cz). Když zavoláte z kontaktního telefonu nebo když zadáte unikátní kód CCID (ten jste dostali poštou po podpisu smlouvy), spojíme vás přednostně přímo s IT specialistou.
Linka je dostupná nonstop.
Pro další řešení se hodí poznamenet si evidenční číslo požadavku. To vám nadiktuje specialista, se kterým budete mluvit.
Její výhoda je, že v ní kdykoliv vidíte i průběh řešení. Přístupové údaje do konzole jsme vám poslali při zřízení služby.
Stav nahlášeného požadavku zjistíte opět na bezplatné lince 800 333 777. V hlasovém automatu znova volte ICT (volba 3). Ze zahraničí volejte na +420 720 720 073 (popř. mailový kontakt sd_ict@o2.cz).
Eskalace lze stejně tak řešit přes konzoli OTRS.
Zkuste jednu z těchhle stránek: