Pro nahlášení incidentu, nedostupnosti, nebo prověření služby volejte na bezplatnou linku 800 333 777. Systém vám nabídne několik možností. Zvolte "3" a „ICT“.
Ze zahraničí volejte na telefonní číslo +420 720 720 073. Nebo můžete poslat e-mail na sd_ict@o2.cz.
V případě volání z kontaktního telefonu nebo zadání unikátního kódu CCID, který jste dostali poštou po podpisu smlouvy, váš požadavek vyřídíme přednostně a spojíme vás přímo s IT specialistou.
Linka je dostupná 24 hodin denně.
Až se vás během hovoru zeptáme na název a identifikátor služby, budeme potřebovat:
Při hovoru si prosím poznamenejte evidenční číslo požadavku, který vám sdělí specialista.
Přístupy jsme vám poslali při zřízení služby. V konzoli navíc uvidíte i průběh řešení.
Požadavek můžete nahlásit i přes Aplikační portál. V menu vyberte možnost Poruchy a výluky > Nahlášení, ověření poruchy > Nahlášení a pokračujete výběrem služby a popisem problému.
Pokud máte přiděleného servisního manažera, můžete se s urgencí nebo eskalací obrátit rovnou na něj. V opačném případě pokračujte podle následujících instrukcí.
Stav svého požadavku zjistíte na bezplatné lince 800 333 777 *. Systém vám nabídne několik možností. Zvolte "3" a „ICT“.
Pro nahlášení incidentu, nedostupnosti, nebo prověření služby volejte na bezplatnou linku 800 333 777. Systém vám nabídne několik možností. Zvolte "3" a „ICT“.
Ze zahraničí volejte na telefonní číslo +420 720 720 073. Nebo můžete poslat e-mail na sd_ict@o2.cz.
Linka je dostupná 24 hodin denně.
Během hovoru se vás zeptáme na název a identifikátor služby:
Eskalace je možné řešit i přes konzoli OTRS.
Zkuste jednu z těchhle stránek: