V rámci O2 Mobile Device Management si můžete určit, které aplikace povolíte nebo které naopak zakážete, protože jsou nežádoucí. Všechno snadno nastavíte v administrátorském rozhraní v sekci Apps na hlavní obrazovce. Tam si taky vyberete aplikace, které budou do zařízení automaticky integrované.
Zaměstnanci se o své soukromí bát nemusejí. IT nemá přístup ke konkrétním datům v zařízení. Ideální nastavení je takové, že se zaměstnanec na začátku pracovní doby připojí na interní Wi‑Fi a v tu chvíli se zařízení přepne do zaměstnaneckého módu, ve kterém má zpřístupněné interní aplikace.
Jakmile se na konci pracovního dne zaměstnanec z interní Wi-Fi odhlásí, může zařízení používat k soukromým účelům. V krajních případech je možné vynutit si používání soukromého zařízení v rámci zaměstnání např. interní doložkou.
Doporučujeme nastavit především zamezení přístupu na Wi‑Fi mimo organizaci a omezení instalace aplikací. Žádoucí je také nastavení, které zajistí, že při opuštění budovy už nebude mít uživatel přístup k interním datům.
Zdá se vám, že se služba nechová správně, a nevíte kde je chyba?
Poradíme vám na čísle 800 333 777 nebo na mailu sd_ict@o2.cz.
Platforma pro správu mobilních zařízení je
Veškerá komunikace je zabezpečená šifrováním.
Zkuste jednu z těchhle stránek: