Nefunkční přihlášení

Jestliže vám nepomohlo restartování set-top boxu, pro vyřešení nefunkčního přihlášení postupujte následovně:

  1. Přihlaste se pomocí O2 ID (vaše e-mailová adresa) a hesla. Přihlašovací údaje jsou stejné jako pro přihlášení do Moje O2. Ujistěte se, že se můžete přihlásit do Moje O2.
    • Pokud vám nefunguje ani přihlášení do Moje O2, obnovte si heslo tady.
    • Pokud vám přihlášení do Moje O2 funguje, můžete se do Oneplay v set-top boxu snadněji přihlásit pomocí mobilní aplikace Oneplay nebo webu Oneplay.
  2. Nepamatujete si svou e-mailovou adresu (O2 ID), nebo nemáte registraci do Moje O2? Na téhle stránce si s pomocí mobilní aplikace Moje O2 potřebné údaje pro přihlášení zřídíte.
  3. Máte správnou roli kontaktní osoby v Moje O2? Kontaktní osoby s některými rolemi nemají přístup ke sledování Oneplay – pokud se do Oneplay pokusíte přihlásit přihlašovacími údaji takové kontaktní osoby, přihlášení se nezdaří. Pouze kontaktní osoby s těmito rolemi mají přístup ke sledování služby Oneplay:
    • Primární správce zákazníka
    • Správce zákazníka
    • Správce zákaznického účtu
    • Správce služby (s číslem řešené Oneplay služby)
    • Uživatel služby (s číslem řešené Oneplay služby)

Případně se stavte v kterékoliv prodejně O2. Rádi vám se vším pomůžeme.

Mohlo by vás zajímat

Set-top box opakovaně vyžaduje přihlášení do Oneplay

V takovém případě možná některá vaše kontaktní osoba s přístupem do vašeho Oneplay váš set-top box odebírá ve Správě zařízení.

Jestli se domníváte, že někdo zjistil vaše přihlašovací údaje nebo přihlašovací údaje některé z vašich kontaktních osob pro přístup do vašeho Oneplay, doporučujeme nastavit u kontaktních osob nová hesla pro přístup do Moje O2. Změna hesla je možná buď v nastavení Moje O2 (po přihlášení do Moje O2), nebo volbou „Neznám heslo“ (bez přihlášení do Moje O2), která vám zašle na zadaný e-mail kontaktní osoby formulář pro nastavení nového hesla.

Dokončení registrace do Moje O2

Pokud si na našem webu objednáte O2 služby, přímo v průběhu objednávky vás vyzveme k registraci do Moje O2. Budete potřebovat kontaktní údaje a e-mail, kterým se budete později přihlašovat. V případě digitálního ověření vás ještě vyzveme k vytvoření hesla. Pokud jste během digitálního ověření heslo nevyplňovali nebo registraci nedokončili, pošleme vám na e-mail odkaz, přes který registraci do Moje O2 dokončíte.

  • Pokud e-mail nevidíte v doručené poště, podívejte se ještě do složky nevyžádané pošty (spam).
  • Platnost registračního odkazu je 72 hodin, proto dokončení registrace zbytečně neodkládejte.
  • Platnost registračního odkazu vypršela? Nic se neděje. Postupujte podle následujícího návodu.

Bez dokončené registrace se do Moje O2 ani do Oneplay nepřihlásíte.

Změna O2 ID nebo nová registrace

O2 ID nebo registraci do Moje O2 můžete dodatečně změnit online prostřednictvím digitálního ověření v mobilní aplikaci Moje O2.

Využijte tenhle postup, pokud si O2 ID (e-mail) nepamatujete, nebo registraci do Moje O2 ještě nemáte.

Potřebujete s něčím poradit?

Jsme tu pro vás online každý den od 8:00 do 19:00.

Všechno snadno vyřídíte v aplikaci Moje O2

Stáhněte si mobilní aplikaci Moje O2 a spravujte své služby online. Jednoduše a pohodlně.
  • Důležité informace vždycky po ruce
  • Autodiagnostika a nastavení služeb
  • O2 Radosti plné atraktivních nabídek