Správa přihlášených zařízení

Přihlášená zařízení můžete spravovat ve Správě zařízení. Vidíte zde informaci o maximálním počtu zařízení, na kterých může být váš Oneplay současně sledován, dále pak u jednotlivých zařízení jejich typ, název a čas posledního použití včetně uživatelského profilu, který zařízení použil. Ve výpisu přihlášených zařízení se zobrazuje maximálně 20 zařízení.

Kterékoliv přihlášené zařízení kromě toho, v němž správu zařízení aktuálně provádíte, můžete odstranit, čímž jej z Oneplay odhlásíte. Pokud toto zařízení Oneplay právě sledovalo, uvolníte si tím pozici pro aktuální přehrávání.

V mobilní aplikaci a na webu máte také možnost k Oneplay snadno přihlásit novou chytrou televizi nebo set-top box s aplikací Oneplay.

Mohlo by vás zajímat

Odstranění zařízení
  1. Ujistěte se, že nahoře vidíte ikonu lupy a ikonu profilu. Pokud je nevidíte, nejprve se vraťte na obrazovku Domů.
  2. Vpravo nahoře klepněte na ikonu profilu.
  3. Na obrazovce, která se objevila, klepněte na položku Správa zařízení.
  4. U zařízení, které si přejete odstranit, klepněte na tlačítko „Smazat“.
  5. V potvrzovacím dialogu „Chcete smazat zařízení?“ klepněte na tlačítko „Smazat“.
  6. Zařízení bylo tímto odhlášeno a smazáno ze seznamu ve Správě zařízení.
Odstranění všech zařízení

V mobilní aplikaci Oneplay máte také možnost využít funkci „Smazat všechna zařízení“, která odhlásí veškerá zařízení kromě toho, ve kterém ji právě využijete:

  1. Ujistěte se, že nahoře vidíte ikonu lupy a ikonu profilu. Pokud je nevidíte, nejprve se vraťte na obrazovku Domů.
  2. Vpravo nahoře klepněte na ikonu profilu.
  3. Na obrazovce, která se objevila, klepněte na položku Správa zařízení.
  4. V potvrzovacím dialogu „Chcete smazat všechna zařízení?“ klepněte na tlačítko „Smazat“.
  5. Veškerá zařízení kromě toho, ve kterém jste tlačítko použili, byla tímto odhlášena a smazána ze seznamu ve Správě zařízení.
Přejmenování zařízení

V mobilní aplikaci Oneplay zatím není možné jednotlivá zařízení přejmenovávat. S touto funkcí ale počítáme do budoucna. Jakmile bude funkce dostupná, budete ji moci využít tímto postupem:

  1. Ujistěte se, že nahoře vidíte ikonu lupy a ikonu profilu. Pokud je nevidíte, nejprve se vraťte na obrazovku Domů.
  2. Vpravo nahoře klepněte na ikonu profilu.
  3. Na obrazovce, která se objevila, klepněte na položku Správa zařízení.
  4. U zařízení, které si přejete přejmenovat, klepněte na tlačítko Ikona úprav úpravy názvu zařízení na řádku s aktuálním názvem zařízení.
  5. Název zařízení se změní na pole s editovatelným textem. Vedle se zobrazí tlačítko „Uložit“. Upravte název zařízení na požadovaný nový název a klepněte na tlačítko „Uložit“.
  6. Zařízení bylo přejmenováno. Nový název vidíte v seznamu ve Správě zařízení na jeho dlaždici.

Jelikož tato funkce v mobilní aplikaci zatím není dostupná, přejmenovávat svá zařízení můžete pouze na webu Oneplay.

Snadné přihlášení nové chytré televize nebo set-top boxu

Nechcete se na vaší chytré televizi nebo set-top boxu vypisovat s přihlašovacími údaji do služby Oneplay? Využijte možnost snadného přihlášení prostřednictvím vašeho již dříve přihlášeného zařízení v mobilní aplikaci Oneplay:

  1. Ujistěte se, že nahoře vidíte ikonu lupy a ikonu profilu. Pokud je nevidíte, nejprve se vraťte na obrazovku Domů.
  2. Vpravo nahoře klepněte na ikonu profilu.
  3. Na obrazovce, která se objevila, klepněte na položku Správa zařízení.
  4. Klepněte na položku Přidat TV.
  5. Na chytré televizi nebo set-top boxu spusťte aplikaci Oneplay.
  6. Kurzorovými šipkami dálkového ovladače označte na obrazovce chytré televize nebo set-top boxu tlačítko „Přihlásit se“ a potvrďte volbu tlačítkem OK dálkového ovladače. Na další obrazovce se vám zobrazí kód, který budete potřebovat vložit do vaší mobilní aplikace. Ověřovací kód má omezenou platnost. Zbývající čas platnosti se zobrazuje na vaší televizi. Po vypršení času se objeví nový kód a původní kód se zneplatní.
  7. V mobilní aplikaci Oneplay klepněte na řádek nad tlačítkem „Přidat TV“ a opište kód, který se vám zobrazil na chytré televizi nebo set-top boxu.
  8. Po opsání kódu potvrďte zadání klepnutím na tlačítko „Přidat TV“.
  9. Vaše chytrá televize nebo set-top box se během chvilky přihlásí.

Všechno snadno vyřídíte v aplikaci Moje O2

Stáhněte si mobilní aplikaci Moje O2 a spravujte své služby online. Jednoduše a pohodlně.
  • Důležité informace vždycky po ruce
  • Autodiagnostika a nastavení služeb
  • O2 Radosti plné atraktivních nabídek