Vidíte obrazovku s některým z textů: „není signál“, „není naprogramováno“, „no input“, „no signal“ nebo označení zvoleného vstupu signálu (například nápis „HDMI“), případně je obrazovka celá černá?
Jestliže vám nepomohlo restartování set-top boxu, postupujte následovně.
Jestliže vidíte obdobný nápis, znamená to, že vaše televize nepřijímá na zvoleném vstupu signál ze set-top boxu. Postupujte následovně:
Kontrolku set-top boxu se nedaří rozsvítit zeleně? V takovém případě může být vadný. Problém by mohlo vyřešit jeho obnovení do továrního nastavení, případně využijte stránku podpory pro řešení vadného O2 set-top boxu.
Někdy se může stát, že se přepne zdroj signálu televize, a to samovolně, nebo následkem výpadku proudu, nebo mohl někdo ve vaší domácnosti omylem stisknout tlačítko pro přepnutí zdroje obrazu na ovladači.
Když set-top box svítí zeleně, tlačítkem na ovladači televize INPUT / SOURCE / AV / tlačítkem s piktogramem obrazovky se šipkou (tedy ne ovladačem od set-top boxu) opakovaně mačkejte (případně použije kurzorové šipky či potvrzovací tlačítko ovladače televize), a tím postupně prohlédněte jednotlivé vstupy obrazu. Po každém přepnutí vstupu vždy několik sekund vyčkejte, zda se nezobrazí obraz ze set-top boxu.
Jestliže dotlačení kabelu nepomůže, mohla by být vadná HDMI zdířka v televizi. V takovém případě by pomohlo přepojení HDMI kabelu set-top boxu ze současné HDMI zdířky v televizi do jiné HDMI zdířky, má-li jich vaše televize více. Zdířky bývají označené nápisy odpovídajícími nápisům na obrazovce při výběru zdroje obrazu (vstupu), např. HDMI1.
Za určitých okolností se mohla objevit i vada HDMI kabelu. Máte-li jiný HDMI kabel, můžete jej zkusit zapojit namísto toho současného.
Po jakékoliv manipulaci s propojovacím kabelem mezi set-top boxem a televizí znovu projděte jednotlivé vstupy (zdroje) obrazu, viz předchozí krok 3).
Jestliže se ani po předchozích krocích nepovedlo problém vyřešit, set-top box, televizor nebo HDMI kabel mohou být vadné.
Závadu lze jednoznačně určit pouze přezkoušením s jinými zařízeními, např. na tento HDMI kabel připojit k televizi nějaké jiné zařízení, o kterém víte, že funguje, případně set-top box připojit HDMI kabelem k jiné televizi či počítačovému monitoru.
Máte podezření na vadný set-top box O2 nebo jste jeho vadu ověřili vyzkoušením s jinou televizí nebo monitorem? Využijte stránku podpory pro řešení vadného O2 set-top boxu.
Jestliže jste ani během toho, co jste restartovali set-top box, neviděli žádný obraz, postupujte následovně:
Zkuste některou z těchhle stránek: