Zobrazuje se vám obrazovka s upozorněním na nedostupnost internetového připojení? Tuto obrazovku set-top box zobrazuje kvůli tomu, že jeho připojení k internetu je částečně, či zcela nefunkční. Set-top box vyžaduje pro využívání Oneplay funkční internetové připojení.
Jestliže vám nepomohlo restartování set-top boxu, postupujte následovně:
Funguje vám stejné internetové připojení na jiném zařízení? Ověřte to třeba na mobilním telefonu. Pokud nefunguje, pravděpodobně řešíte problém s internetem: internet od O2 zkontrolujte pomocí diagnostiky internetu v Moje O2. Jestliže nemáte internet od O2, obraťte se na vašeho poskytovatele internetového připojení.
Pokud používáte bezdrátové připojení (Wi-Fi), může být problém s bezdrátovým přenosem. Můžete-li, připojte set-top box kabelem. Kabel pro připojení set-top boxu k internetu je součástí balení.
Pokud nemůžete, nebo nechcete set-top box připojit k internetu kabelem, přejděte do systémového nastavení a ověřte, že je set-top box připojený k vaší Wi-Fi:
TIP: Většina domácích Wi-Fi sítí nabízí možnost připojení na základní (2,4GHz) či novější (5GHz) frekvenci. Máte-li možnost připojit se k Wi-Fi s „5G“ nebo „5GHz“ v názvu a nabízí-li alespoň 2 čárky signálu, bude vám pravděpodobně fungovat lépe než základní síť. Připojte se k ní. Máte-li O2 Smart Box, ten se o to stará automaticky.
Jestli vaši Wi-Fi na set-top boxu nevidíte, buď je na modemu (routeru) vypnutá a stačí ji zapnout tlačítkem na vašem modemu (routeru), nebo se set-top box nachází mimo její dosah. V takovém případě bude vhodné jej přemístit tak, aby k němu signál dosahoval, nebo aby jej bylo možné připojit k internetu kabelem.
Wi-Fi je zapnutá a jste k ní připojeni, přesto to stále nefunguje? Je možné, že některé z připojených zařízení vaše připojení vytěžuje. Zkuste od vaší Wi-Fi ještě odpojit ostatní zařízení.
TIP: Funkčnost set-top boxu si můžete také ověřit připojením k jiné Wi-Fi síti, např. vytvořením hotspotu na mobilním telefonu a připojením k této jeho Wi-Fi síti.
Pokud set-top box nevidí žádnou Wi-Fi síť, i když jiné zařízení ji na stejném místě vidí, může se jednat o závadu set-top boxu. Přejděte na řešení vadného set-top boxu.
Pokud máte set-top box připojen k internetu kabelem, zkontrolujte, zda je kabel skutečně na obou stranách dobře zacvaknut a není někde poškozený (např. pohryzaný domácími mazlíčky). Je-li poškozený, vyměňte jej.
Na straně modemu (routeru) můžete zkusit kabel vedoucí od set-top boxu připojit do jiné zdířky LAN (např. z LAN2 do LAN1 / LAN3 / LAN4). Zdířka, ve které máte kabel zapojený, by mohla být vadná a zdířka LAN2 se na některých modemech O2 navíc může chovat jinak než jiné zdířky.
TIP: Na modemech (routerech) bývají přímo u jednotlivých zdířek LAN kontrolky. Je-li kabel v pořádku, měla by kontrolka u zdířky, ve které je zapojený kabel od set-top boxu, blikat, nebo svítit. Pokud je zhasnutá, kabel či zdířka LAN nejsou v pořádku.
Někdy může pomoci restartovat modem (router) a případné další síťové prvky.
Postupně odpojte od napájení a opět do něj zapojte v uvedeném pořadí všechny vaše síťové prvky, které máte. Pokud restart provedete správně, na restartovaném zařízení do několika sekund po odpojení napájecího kabelu vše zhasne, po zapojení kabelu se kontrolky opět začnou rozsvěcet:
Zkuste některou z těchhle stránek: