Problémy s kvalitou zvuku či obrazu mohou být způsobeny pomalým nebo aktuálně nestabilním internetovým připojením set-top boxu. Set-top box vyžaduje pro využívání Oneplay stabilní internetové připojení s dostatečnou rychlostí. Více informací o kvalitě obrazu Oneplay na set-top boxu
Jestliže vám nepomohlo restartování set-top boxu, postupujte následovně:
Pokud máte potíže s internetem, ozvěte se prosím svému poskytovateli. Internet od O2 zkontrolujte diagnostikou v Moje O2.
Rychlost a aktuální stabilitu připojení si ověřte jednoduše přímo ve Oneplay: přepněte na kanál 777 Afrika, čímž si zobrazíte technické detaily testovacího videa. Na spodním řádku byste měli za chvilku po přepnutí vidět údaj „1080p25 5500 kbps“.
Pokud uvidíte delší dobu nižší hodnotu, nebo se bude tato hodnota často měnit, příčinou potíží s kvalitou obrazu a zvuku je internetové připojení vašeho set-top boxu.
Byly na kanále 777 Afrika obraz i zvuk v pořádku?
Většina domácích Wi-Fi sítí nabízí možnost připojení na základní (2,4GHz) či novější (5GHz) frekvenci. Máte-li možnost připojit se k Wi-Fi s „5G“ nebo „5GHz“ v názvu a nabízí-li alespoň 2 čárky signálu, bude vám pravděpodobně fungovat lépe než základní síť. Připojte se k ní. Máte-li O2 Smart Box, ten se o to stará automaticky.
TIP: Správnou funkčnost set-top boxu jako takového si můžete také ověřit připojením k jiné Wi-Fi síti, např. vytvořením hotspotu na mobilním telefonu a připojením k této jeho Wi-Fi síti
Pokud máte některé z těchto zařízení:
Pokud máte nějaká další zařízení: routery / switche / PLC adaptéry / bezdrátové přístupové body / opakovače (repeatery)
Zkuste některou z těchhle stránek: