Problémy s načtením Oneplay mohou být způsobeny problémy s internetovým připojením set-top boxu, nebo jeho chybou. Set-top box vyžaduje pro využívání Oneplay stabilní internetové připojení s dostatečnou rychlostí. Více informací o kvalitě obrazu Oneplay na set-top boxu
Jestliže vám nepomohlo restartování set-top boxu, postupujte následovně:
Někdy může pomoci restartovat modem (router) a případné další síťové prvky.
Postupně odpojte od napájení a opět do něj zapojte v uvedeném pořadí všechny vaše síťové prvky, které máte. Pokud restart provedete správně, na restartovaném zařízení do několika sekund po odpojení napájecího kabelu vše zhasne, po zapojení kabelu se kontrolky opět začnou rozsvěcet:
Až vše opět naběhne, tak ověřte, zda se problém podařilo vyřešit.
Pokud ne, ozvěte se prosím přímo vašemu poskytovateli internetu. Internet od O2 zkontrolujte diagnostikou internetu v Moje O2.
Zkuste některou z těchhle stránek: