Dlouhé načítání Oneplay při spuštění

Problémy s načtením Oneplay mohou být způsobeny problémy s internetovým připojením set-top boxu, nebo jeho chybou. Set-top box vyžaduje pro využívání Oneplay stabilní internetové připojení s dostatečnou rychlostí. Více informací o kvalitě obrazu Oneplay na set-top boxu

Jestliže vám nepomohlo restartování set-top boxu, postupujte následovně:

  1. Restartujte zařízení

    Někdy může pomoci restartovat modem (router) a případné další síťové prvky.

    Postupně odpojte od napájení a opět do něj zapojte v uvedeném pořadí všechny vaše síťové prvky, které máte. Pokud restart provedete správně, na restartovaném zařízení do několika sekund po odpojení napájecího kabelu vše zhasne, po zapojení kabelu se kontrolky opět začnou rozsvěcet:

    1. Pokud máte některé z těchto zařízení:
      • vnější anténu u internetu technologií 5G-ready
      • optický převodník (ONT) u optického internetu
      • CETIN Terminátor u internetu technologií Bonding
      • DOCSIS modem u kabelového internetu
    2. Některé z těchto zařízení určitě máte:
    3. Pokud máte nějaká další zařízení: routery / switche / PLC adaptéry / bezdrátové přístupové body / opakovače (repeatery)

    Až vše opět naběhne, tak ověřte, zda se problém podařilo vyřešit.

  2. Funguje vám internet po restartování vašich zařízení?

    Pokud ne, ozvěte se prosím přímo vašemu poskytovateli internetu. Internet od O2 zkontrolujte diagnostikou internetu v Moje O2.

  3. Pokud vám internet funguje, ale set-top box stále nefunguje správně, restartujte set-top box ještě jednou.
  4. Set-top box stále nefunguje, jak by měl?

Potřebujete s něčím poradit?

Jsme tu pro vás online každý den od 8:00 od 19:00.

Všechno snadno vyřídíte v aplikaci Moje O2

Stáhněte si mobilní aplikaci Moje O2 a spravujte své služby online. Jednoduše a pohodlně.
  • Důležité informace vždycky po ruce
  • Autodiagnostika a nastavení služeb
  • O2 Radosti plné atraktivních nabídek