Rezervace v O2 Prodejně je nejrychlejší varianta vyzvednutí zásilky. Zboží si objednáváte přímo ze skladových zásob konkrétní O2 Prodejny. K vyzvednutí je proto k dispozici hned.
Jakmile pro vás zásilku připravíme, pošleme vám SMS nebo mail. Zboží na vás v prodejně počká dva dny. Pokud víte, že si ho nestihnete v dané lhůtě vyzvednout, ozvěte se přímo konkrétní O2 Prodejně a na prodloužení lhůty se s nimi domluvte.
Pokud je ve vaší objednávce SIM karta, aktivujeme vám ji ještě během předání zásilky.
Při doručení do O2 Prodejny si objednáváte zboží z našeho skladu. Když objednávku stihnete udělat do 16:00, zásilku pro vás k osobnímu odběru připravíme do následujícího pracovního dne.
Až pro vás bude zásilka připravená k vyzvednutí, pošleme vám SMS nebo mail. Zboží na vás v prodejně počká sedm kalendářních dní
Pokud si objednáte novou službu včetně SIM karty, aktivujeme vám SIM už ve chvíli, kdy zásilku předáváme kurýrovi k doručení. Službu tak můžete začít používat hned po převzetí zásilky.
V případě, že si SIM měníte, můžete si sami vybrat, kdy vám ji máme aktivovat. Můžete ji zapnout hned po expedici balíčku z našeho skladu nebo kdykoliv později. Od chvíle, kdy aktivujete novou SIM, z té staré už nebude možné přijímat ani odesílat hovory.
Samozřejmě nám záleží na tom, abyste svou SIM v pořádku dostali. Na webu www.firemnitelefony.cz jsme proto pro vás připravili možnost doručení potvrdit nebo upozornit, že jste nic nedostali.
Pokud nám doručení SIM nepotvrdíte, zavoláme vám a převzetí s vámi ověříme.
Zkuste jednu z těchhle stránek: