Neztrácejte čas a nervy s instalací a dalšími technickými úkony. Naši zkušení technici jsou připravení vám pomoci.
Nechcete to řešit přes Moje O2? Zavolejte na O2 linku a my s vámi objednávku vyřídíme.
Nechcete to řešit přes Moje O2? Zavolejte na O2 linku a my s vámi objednávku vyřídíme.
Nechcete to řešit přes Moje O2? Zavolejte na O2 linku a my s vámi objednávku vyřídíme.
Nechcete to řešit přes Moje O2? Zavolejte na O2 linku a my s vámi objednávku vyřídíme.
Tohle bude úkol pro vašeho obchodního zástupce z O2.
Ozvat se nám ale můžete i na zákaznickou O2 linku. Kolegové vám pomůžou požadavek správně zadat.
Cenu za jednotlivé práce O2 technika najdete v aktuálním ceníku. Některé zásahy se platí jednorázově, u jiných cenu počítáme podle hodinové sazby. U takových prací můžeme nezávazně odhadnout, co budou stát, reálnou cenu vám ale řekne technik až po tom, co posoudí konkrétní podmínky přímo na místě.
Na místě nic platit nemusíte. Cenu za technika zahrneme do vašeho příštího pravidelného vyúčtování za O2 služby. Uděláme to na základě zakázkového listu (předávacího protokolu), který vám dá technik podepsat.
Pokud ještě nejste zákazník O2, pošleme vám samostatnou fakturu.
Zkuste jednu z těchhle stránek: