Vidím jen černou obrazovku nebo text „Není signál“

Tenhle návod vám může pomoct, pokud v O2 TV nevidíte obraz. Typicky: černá obrazovka s některým z textů: „není signál“, „není naprogramováno“, „no input“, „no signal“ nebo označení zvoleného vstupu signálu (například nápis „HDMI“).

  1. Zkontrolujte, že set-top box není vypnutý

    Pokud je set-top box vypnutý a svítí na něm červená kontrolka, zapněte ho tlačítkem.

    Zapínací tlačítko na STB

  2. Zkontrolujte HDMI kabel, který propojuje set-top box s televizí

    Pokud je HDMI kabel zapojený správně, zkuste ho na obou stranách ještě víc domáčknout.

    Ukázka zapojení STB do televize

  3. Přepněte zdroj obrazu.

    Pokud jsou televize i set-top box zapnuté, ale obraz stejně nevidíte, možná máte u televize jen nastavený nesprávný vstup. Vstup přepněte tlačítkem INPUT/SOURCE nebo AV na ovladači od televize.

    Výběr vstupu na televizi

     

    Tip

    Někdy pomůže televizi odpojit z elektrické sítě a pak znova zapojit. Případně přepojit set-top box do jiného vstupu na televizi. Zdířky na televizi bývají označené nápisy odpovídajícími nápisům na obrazovce při výběru vstupu (zdroje signálu).

  4. Problém je v kabelu nebo v zařízení.

    Nic z toho nepomohlo? Pak je možná chyba v propojovacím kabelu (HDMI nebo AV RCA) mezi set-top boxem a televizí. Pokud používáte HDMI kabel, měl by být certifikovaný pro protokol HDMI 2.0b nebo vyšší. Můžete vyzkoušet jiný kabel (pokud ho máte) nebo koupit nový. Chyba ale může být i v samotné televizi (například vadná zdířka).

    HDMI kabel

    Pokud vám ani výměna kabelu nepomohla, je také možné, že jde o chybu set-top boxu. Pokud je set-top box už po záruce a vy si chcete ověřit, jestli není vadný, je tu pro vás chat s našimi specialisty O2 Guru technické podpory.

    Na set-top box od O2 se vztahuje podle data pořízení buď standardní dvouletá, nebo u set-top boxů koupených od května 2021 prodloužená pětiletá záruční lhůta. Pokud máte set-top box v záruce, reklamujte ho v kterékoliv O2 Prodejně.

Potřebujete s něčím poradit?

Jsme tu pro vás on-line každý den od 8:00 do 19:00.

Všechno snadno vyřídíte v aplikaci Moje O2

Stáhněte si mobilní aplikaci Moje O2 a spravujte své služby online. Jednoduše a pohodlně.
  • Důležité informace vždycky po ruce
  • Autodiagnostika a nastavení služeb
  • O2 Radosti plné atraktivních nabídek