Kontaktujte stávající zákazníky přes O2 SMS Bránu.
Využijte rozšíření O2 SMS Brány a oslovte nové potenciální klienty z databáze O2.
Podrobné ceny najdete v Ceníku základních služeb pro firemní zákazníky.
,,V International school Olomouc jsme začali používat O2 SMS Bránu v době pandemie pro komunikaci s rodiči a zaměstnanci. Věci ve školství a opatření se měnily a mění ze dne na den a O2 SMS Brána nám umožňuje rychle a efektivně informovat celou školní komunitu."
Michaela Fusková MSc.
Operations Director
Stávající zákazníci O2:
Zájemci o služby, kteří nejsou O2 zákazníci:
Jak na změnu tarifu, vyúčtování a další časté otázky? Podívejte se na uživatelskou příručku a videonávod.
Podmínky webové aplikace O2 SMS Brána (pdf)
Podmínky služby SMS Connector Lite najdete v Ceníku základních služeb pro firemní zákazníky.
Úvodní stránka aplikace O2 SMS Brána
Ukázka rozesílky v aplikaci
„Přes SMS bránu posíláme informace o bohoslužbách, řešíme odečty energií i odstávky vody. Z pohledu obce je určitě dobře, že jsme přešli na digitální komunikaci. Dřív se využíval obecní rozhlas. Ale lidi jsou zavření doma a polovina ho přes okna vůbec neslyší. Naopak SMS se dostane vlastně ke 100 % lidem. I ti starší, třeba s tlačítkovými mobily jsou v pohodě a radši využívají mobil, než aby poslouchali pod amplionem.“
Josef Krupička
starosta obce Žďánice
„V International School Olomouc jsme začali používat O2 SMS Bránu v době pandemie pro komunikaci s rodiči a zaměstnanci. Věci ve školství a opatření se měnili a mění ze dne na den a O2 SMS Brána nám umožnuje rychle a efektivně informovat celou školní komunitu.“
Michaela Fusková MSc.
Operations Director
Není čas ztrácet čas. Přesně to platilo na jaře 2021 v souvislosti s vakcinací proti Covid-19. Dodávky vakcín do ordinací praktických lékařů byly dlouho slibované, několikrát odkládané a nepředvídatelné. Zájemců o ně bylo mnoho a k jejich hromadnému oslovení posloužila O2 SMS Brána:
„Vakcíny nám dorazily v pondělí před polednem a já jsem si vytyčila úkol, že v úterý oslovím pacienty a od středy už musíme očkovat! Cílovou skupinu, která se měla o nabídce očkování dozvědět, tvořilo asi 200 lidí. Bylo mi jasné, že v tomto počtu nejde vyťukávat číslo po čísle, vysvětlovat kdo jsem, co nabízím a kdy se to má uskutečnit. V nabídce O2 jsem se dočetla o nástroji, který by mi dokázal být nápomocný v dosažení mého nemalého cíle. Vyhledala jsem si návod, zorientovala se a nakonec dosáhla svého! Co jsem se během noci naučila, to jsem ráno použila. Rozesílku jsem rozprostřela v čase, což se ukázalo jako velmi praktické. Zprávy odcházely automaticky samy, pacienti se tak ozývali postupně, ze SMS věděli kdo jsem, co a kdy nabízím. Myslím, že je důležité zdůraznit, že jsme oslovovali pacienty v nejstarších věkových kategoriích. I oni zvládli úkol bravurně a na obdrženou zprávu reagovali podle pokynů v ní obsažených.“
Markéta Vokrouhlíková
manželka MUDr. Víta Vokrouhlíka, praktického lékaře pro dospělé