Rozešlete hromadné varování podle předem připraveného scénáře. Sdílejte provozní informace s obyvateli i zaměstnanci. Svolejte krizový štáb nebo poradu vedení.
V akutní krizové situaci, když hrozí stav nebezpečí nebo v běžném provozu.
Telefonní hovor, SMS, e‑mail, PUSH notifikace v mobilní aplikaci nebo akustické hlášení v budově. Způsoby varování můžete kombinovat a zvýšit úspěšnost doručení zprávy.
Můžete připravit krizový scénář pro každou mimořádnou událost. Sami si předem určíte, kdy, koho a jakým způsobem má systém oslovit a informovat.
Systém informuje o doručení zprávy a umožňuje sbírat odpovědi. Máte tak přehled o úspěšnosti komunikace a můžete reagovat – opakovat upozornění nebo oslovit náhradníky v případě svolávání týmu.
Díky kvalitnímu API rozhraní můžete O2 KISS propojit například s externí databází kontaktů, firemním CRM nebo bezpečnostními prvky v budově.
Vybraný krizový scénář spustíte přes počítač, tablet i mobil, pomocí SMS/e‑mailu nebo SOS tlačítkem na pracovišti. Systém lze aktivovat i automaticky třeba na základě dat z požárních senzorů.
V O2 KISS vás čeká přívětivé uživatelské rozhraní, se kterým je snadné pracovat i při náročných stresových situacích. Nic neinstalujete, stačí se jen přihlásit.
Zvyšuje připravenost na mimořádné situace, jako je teroristický útok, havárie nebo živelná pohroma.
Zlepšuje zabezpečení osob a majetku, a tím snižuje náklady na krize a výpadky.
Zlepšuje informovanost obyvatel, zákazníků nebo návštěvníků a přispívá tak k lepším vztahům s veřejností.
Projdeme váš aktuální krizový plán, způsoby komunikace a navrhneme, jak O2 KISS co nejlépe využít v rámci vaší organizace.
Do 1 týdne
Pomůžeme vám připravit nejdůležitější kritické scénáře a naučíme vás efektivně pracovat s jejich nastavením (podmínky, rozhodovací uzly) i propojením (navazující scénáře).
Do 2 týdnů
Práci se systémem podrobně představíme všem relevantním osobám. Proškolíme uživatele, kteří mají právo vytvářet krizové scénáře, stejně jako uživatele s právem scénáře jen spouštět.
Do 1 týdne
Budeme vám k dispozici v případě dotazů nebo pokud budete chtít systém rozšířit.
Ihned
Máte speciální požadavky? Potřebujete O2 KISS propojit s dalšími systémy? Navrhneme úpravy dle vašich potřeb, pomůžeme s integrací (do 5 týdnů dle složitosti) a vše ověříme v testovacím provozu (do 1 týdne).
A dalším orgánům státní správy, veřejným institucím i soukromým společnostem. Za 10 let pomohl O2 KISS zákazníkům více než 90000×, rozeslal přes 6250000 SMS a provedl 575000 volání.
Díky zkušenostem, vlastnímu cloudu a konektivitě je O2 ideálním partnerem pro zajištění spolehlivého provozu O2 KISS pro veřejnou správu i privátní sektor.
Provozujeme mobilní sítě, které jsou součástí kritické infrastruktury státu. Zajišťujeme fungování tísňové linky 112 a O2 SOS, aplikace pro dobrovolné záchranáře.
Díky bezpečnostní certifikaci SOC 2 jsme ideální volbou pro provoz kriticky důležitých systémů. Celou infrastrukturu provozujeme ve vlastních datových centrech na území České republiky.
Nabízíme široké portfolio konektivity od DSL přes optiku až po mobilní sítě včetně zálohy. Přes vysílače O2 dokážeme zacílit na mobilní telefony v určitém perimetru.
Systém O2 Kiss provozujeme ve spolupráci s firmou SAFE Technology SAFETE, s.r.o.
K oslovení osob můžete využít až 8 komunikačních kanálů. Kanály je možné kombinovat a zvýšit tak úspěšnost doručení zprávy.
Měkký cíl je označení pro místo s vysokou koncentrací lidí a nižším stupněm zabezpečení proti násilným útokům. Patří sem školy, nákupní centra, kina, nemocnice, nádraží a další. Útočníci si tato místa vybírají kvůli snadnosti provedení útoku a proto, že útok může způsobit velký počet obětí.
Za útoky na měkké cíle nemusí stát jen teroristické skupiny, ale často jsou i činem jednotlivců, kteří jednají izolovaně. Útoky těchto tzv. osamělých vlků se špatně předvídají a nedá se jim nikdy zcela zabránit.
Z analýz těchto událostí vyplývá, že po jednom útoku může následovat další. Rychlé a přesné informování všech ohrožených osob, krizového štábu a složek integrovaného záchranného systému tak hraje klíčovou roli při zvládání celé kritické situace a pomáhá minimalizovat oběti na životech i újmu na zdraví osob.
O2 SOS je mobilní aplikace pro dispečery a dobrovolné záchranáře, která už od roku 2016 přispívá k záchraně životů u pacientů se srdeční zástavou. Pokud si někdo ve vašem okolí zavolá pomoc profesionálních záchranářů, dostanete možnost pomoci mu dříve, než se k němu dostane vůz záchranné služby.
Aplikace automaticky vyhledá a upozorní nejbližší proškolené dobrovolníky, tzv. First Respondery. Jakmile její výzvu přijmou, naviguje je přímo k nemocnému. Aplikace souběžně informuje dispečink a informuje volajícího na tísňovou linku, že pomoc je na cestě. V průměru se tak čekání na resuscitaci zkrátí o víc než 5 minut.
Aplikaci O2 SOS využívá záchranná služba v Královehradeckém kraji, která se podílela na jejím vývoji, i záchranáři v dalších krajích ČR.