Podrobnosti v Ceníku.
Rich Communication Service (RCS) je protokol pro přijímání a posílání multimediálních zpráv na mobily.
RCS je pro koncového uživatele dostupná, pokud jeho mobil umožňuje funkci chatu. To jsou mobily s operačním systémem Android 5.0 a vyšší. Koncový uživatel musí mít dostupnou veřejnou internetovou síť. RCS se odesílá přes Wi-Fi nebo mobilní data.
RCS se doručuje do nativní aplikace Zprávy od společnosti Google LLC nebo Samsung Electronics Co., Ltd. To je aplikace, kam koncovému uživateli chodí i běžné SMS nebo MMS. Podmínkou je, aby měl koncový uživatel funkci chatu v aplikaci Zprávy v nastavení zapnutou.
RCS umožňuje vaší firmě jedinečnou prezentaci - Branding Chatbota. Jedná se o reklamní banner Účastníka určený pro rozesílku RCS.
Branding Chatbot musí splňovat náležitosti uvedené v manuálu dostupném na internetových stránkách O2. Podléhá schválení O2.
Pokud máte zájem o O2 RCS Connector, ozvěte se svému obchodnímu zástupci nebo nám na sebe nechte kontakt. Celou aktivací vás provedeme.
RCS Chat je funkce dostupná u aplikace Zprávy od společnosti od společnosti Google LLC nebo Samsung Electronics Co., Ltd. Jde o aplikace, kam koncovému uživateli chodí SMS nebo MMS.
Pokud chce Účastník posílat koncovému uživateli RCS, musejí mít oba zapnutou funkci chatu. Účastník k zapnutí chatu potřebuje mít aktivní službu RCS Connector či RCS Connector Studio a nastaveného Chatbota.
Společnost O2 ověřuje identitu Účastníka u každého jednotlivého Chatbota. U Chatbota ověřeného Účastníka je uvedené „ověřeno“, případně se zobrazuje ověřovací ikona.
Jednorázová multimediální zpráva a obsah, na kterou koncový uživatel neodpovídá. Jedná se o poslanou koncovému uživateli Účastníkem služby RCSC nebo RCSC Studia. Každá RCS zpráva se účtuje jako samostatná zpráva.
Multimediální zpráva a obsah, na kterou koncový uživatel odpoví v průběhu 24 hodin od přijetí RCS zprávy do mobilu. Tím se zahájí chat s Účastníkem.
Jedná se o konverzaci mezi koncovým uživatelem a Účastníkem služby RCSC nebo RCSC Studia. RCS konverzace trvá 24 hodin od první odpovědi koncového uživatele Účastníkovi. Veškeré zprávy zaslané v průběhu této konverzace se účtují jako jedna společná RCS konverzace, tj. včetně RCS zprávy, kterou poslal Účastník služby RCSC nebo RCSC Studia a odpovědí, kterou koncový uživatel zahájil chat.
Pokud koncový uživatel ve stejném období dostane víc RCS zpráv, součástí RCS konverzace se stává jen poslední RCS zpráva, na kterou odpoví a zahájí tím s Účastníkem konverzaci. Všechny předchozí i následné RCS zprávy bez odpovědi koncového uživatele se budou účtovat jako samostatná RCS zpráva.
Pro kompletní API specifikaci se ozvěte svému obchodnímu zástupci nebo nám na sebe nechte kontakt.
Kompletní podmínky služby najdete na téhle stránce v sekci Ostatní dokumenty.