Nechte nám na sebe kontakt. Ozveme se vám a společně probereme, jak vám můžeme pomoci.
Náš operátor vás bude kontaktovat.
Nezávazná konzultaceNechte nám na sebe kontakt. Ozveme se vám a společně probereme, jak vám můžeme pomoci.Kontaktujte měNáš operátor vás bude ihned kontaktovat.
Nezávazná konzultaceNechte nám na sebe kontakt. Ozveme se vám a společně probereme, jak vám můžeme pomoci.Kontaktujte měNáš operátor vás bude kontaktovat.
Nezávazná konzultaceNechte nám na sebe kontakt. Ozveme se vám a společně probereme, jak vám můžeme pomoci.Kontaktujte měNáš operátor vás bude kontaktovat.
Nezávazná konzultaceNechte nám na sebe kontakt. Ozveme se vám a společně probereme, jak vám můžeme pomoci.Kontaktujte měNáš operátor vás bude kontaktovat.
Nezávazná konzultaceNechte nám na sebe kontakt. Ozveme se vám a společně probereme, jak vám můžeme pomoci.Kontaktujte měNáš operátor vás bude ihned kontaktovat.
Nezávazná konzultaceNechte nám na sebe kontakt. Ozveme se vám a společně probereme, jak vám můžeme pomoci.Kontaktujte měNáš operátor vás bude kontaktovat.
Nezávazná konzultaceNechte nám na sebe kontakt. Ozveme se vám a společně probereme, jak vám můžeme pomoci.Kontaktujte měNáš operátor vás bude kontaktovat.
Rich Communication Service(RCS) je protokol pro přijímání a posílání multimediálních zpráv na mobily.
RCS je pro koncového uživatele dostupná, pokud jeho mobil umožňujefunkci chatu. To jsou mobily s operačním systémem Android 5.0 a vyšší. Koncový uživatel musí mít dostupnou veřejnou internetovou síť. RCS se odesílá přes Wi-Fi nebo mobilní data.
RCS se doručuje do nativní aplikace Zprávy od společnosti Google LLC nebo Samsung Electronics Co., Ltd. To je aplikace, kam koncovému uživateli chodí i běžné SMS nebo MMS. Podmínkou je, aby měl koncový uživatel funkci chatu v aplikaci Zprávy v nastavení zapnutou.
RCS Chat je funkce dostupná u aplikace Zprávy od společnosti od společnosti Google LLC nebo Samsung Electronics Co., Ltd. Jde o aplikace, kam koncovému uživateli chodí SMS nebo MMS.
Pokud chce Účastník posílat koncovému uživateli RCS, musejí mít oba zapnutou funkci chatu. Účastník k zapnutí chatu potřebuje mít aktivní službu RCS Connector či RCS Connector Studio a nastaveného Chatbota.
Společnost O2 ověřuje identitu Účastníka u každého jednotlivého Chatbota. U Chatbota ověřeného Účastníka je uvedené „ověřeno“, případně se zobrazuje ověřovací ikona.
Jednorázová multimediální zpráva a obsah, na kterou koncový uživatel neodpovídá. Jedná se o poslanou koncovému uživateli Účastníkem služby RCSC nebo RCSC Studia. Každá RCS zpráva se účtuje jako samostatná zpráva.
RCS konverzace
Multimediální zpráva a obsah, na kterou koncový uživatel odpoví v průběhu 24 hodin od přijetí RCS zprávy do mobilu. Tím se zahájí chat s Účastníkem.
Jedná se o konverzaci mezi koncovým uživatelem a Účastníkem služby RCSC nebo RCSC Studia. RCS konverzace trvá 24 hodin od první odpovědi koncového uživatele Účastníkovi. Veškeré zprávy zaslané v průběhu této konverzace se účtují jako jedna společná RCS konverzace, tj. včetně RCS zprávy, kterou poslal Účastník služby RCSC nebo RCSC Studia a odpovědí, kterou koncový uživatel zahájil chat.
Pokud koncový uživatel ve stejném období dostane víc RCS zpráv, součástí RCS konverzace se stává jen poslední RCS zpráva, na kterou odpoví a zahájí tím s Účastníkem konverzaci. Všechny předchozí i následné RCS zprávy bez odpovědi koncového uživatele se budou účtovat jako samostatná RCS zpráva.