Nejste si jistí, jaká volba je nejlepší pro vaši firmu? Nechte si od nás poradit s výběrem!
Služba Telefonie umožňuje agentům/operátorům Objednatele odbavovat telefonní hovory přímo v prostředí webové aplikace mluvii (Software). Poskytovatel poskytuje službu Telefonie na telefonních číslech v počtu uvedeném v projektovém listu. Tato telefonní čísla je možné použít jak pro příchozí, tak pro odchozí telefonní hovory. Konkrétní telefonní čísla, na nichž je tato služba Objednateli poskytována, jsou uvedena v aplikaci mluvii (Software).
Pracovní stanice operátorů musí pro správné fungování splňovat následující minimální parametry:
CPU: min i5
RAM: 8 GB RAM
HD: min 500MB volného prostoru
OS: Win10 nebo vyšší
Připojení k Internetu: min. 4MB/s
Aplikace mluvii vyžaduje pro svůj chod trvalé https spojení mezi prohlížečem operátora a aplikačním serverem (mluvii).
Operátoři musí být vždy připojeni přes prohlížeč Google Chrome.
Kompletní systémové požadavky naleznete zde.
Služba je Objednateli poskytována alespoň na jednom telefonním čísle. Toto číslo lze užívat pouze v rámci aplikace mluvii (Software) a Objednatel jej může užívat navenek na svých propagačních materiálech (webové stránky, prospekty apod.), a to po dobu trvání Dílčí smlouvy, na základě které je služba Objednateli poskytována. Služba podporuje standardní funkce jako přepojení hovoru, přidržení hovoru, hudba na pozadí, předání hovoru, převzetí hovoru, přesměrování hovorů, odmítnutí hovoru, převzetí hovoru ze skupiny.
Jednotlivé záznamy jsou pak k dispozici v detailu vzniklého sezení. Délka uchování takto vzniklých záznamů se pak řídí standardní dobou uchování souborů v aplikaci mluvii (viz https://docs.mluvii.com/pro-it-specialisty/soubory#maxdoba). Tato funkcionalita je aktivována pouze na výslovnou písemnou žádost Objednatele.
Pomocí routingových pravidel je možné rozřadit klienty Objednatele na základě určitých pravidel a preferencí. Každý klient může být směrován na jednu nebo více operátorských skupin či na externí telefonní číslo.
Kampaně slouží pro hromadné volání, kdy na základě vložených dat jsou automaticky vytvářena čísla a vzniklé spojení je pak předáno na operátora/agenta. Kampaně mají řadu funkcí, a to od prediktivního režimu, kdy se nejdříve aplikace mluvii spojí s volaným číslem a až následně předává na agenta/operátora, po náhledový režim, kdy agent/operátor má možnost připravit se před samotným spojením. Více na https://docs.mluvii.com/pro-administratory/sprava-tenantu/nastaveni/kampane. Tato funkcionalita je aktivována pouze na výslovnou písemnou žádost Objednatele.
Stejně tak jako u ostatních kanálů i zde při spojení mezi klientem a operátorem/agentem vzniká v mluvii sezení. O něm má řídící pracovník kompletní záznam v tzv. přehledu sezení. To je možné exportovat do csv či html. Je taktéž dostupné přes REST API.
Interactive Voice Response (IVR) představuje systém hlasové odezvy, který usnadňuje interakci s klientem. Základním prvkem jsou příchozí volací fronty, do kterých jsou nasměrovány hovory na přímá telefonní čísla nebo volby hlasových IVR rozcestníků. Nastavení IVR probíhá ze strany Poskytovatele.
Objednatel je oprávněn vytvářet si vlastní IVR stromy, které se mohou řetězit, přičemž Poskytovatel poskytne Objednateli následující součinnost:
Pro více informací a konkrétní cenové podmínky nás prosím kontaktujte.
Zanechte nám na sebe kontakt a my vám sestavíme kompletní nabídku na míru pro vaše call centrum.