Umístění platformy a způsob komunikace
Platforma pro správu mobilních zařízení je umístěna
- buď v prostředí cloudu ve speciálních datových centrech
- nebo na serverech umístěných přímo u zákazníka
Platforma komunikuje na jedné straně prostřednictvím klientských aplikací s jednotlivými mobilními zařízeními a na straně druhé s konzolí, pomocí které se služba ovládá.
Integrace s ostatními systémy
V případě potřeby lze O2 Mobile Device Management propojit i s vnitřní IT infrastrukturou organizace, jako jsou např. adresářové nebo e-mailové služby.
Přenos informací do telefonů a tabletů
Firemní dokumenty jsou z datových úložišť zasílány do mobilních zařízení výhradně napřímo. Veškerá komunikace je zabezpečena šifrováním.
Zavedení mobilního zařízení pod správu, vytvoření a nasazení politiky pro toto zařízení je otázka několika jednoduchých kroků v řádu minut.
Obslužná konzole
Umožňuje pokročilou, přesto snadnou správu rozsáhlého počtu mobilních zařízení. Pomocí konzole lze nastavovat veškeré parametry služby, bezpečnostní politiky a pravidla pro jejich nasazení.

Konzole poskytuje kontrolu nad distribucí mobilních aplikací a nad jejich vzdálenou instalací. S její pomocí můžete sledovat, zda vše probíhá v souladu s definovanými pravidly a také získávat přehledné a detailní reporty.