Způsoby dopravy

Základní informace

Všechno zboží, které si objednáte, vám dovezeme, kam si řeknete. Nebo si ho můžete rezervovat v některé O2 Prodejně a koupit přímo tam.

  • Zboží vám doručí kurýři, Česká pošta nebo si ho vyzvednete na výdejních místech. Který dopravce vám balíček doveze, záleží na tom, jaké zboží si objednáte. Hned, jak zboží dopravci předáme, pošleme vám SMS. Další pracovní den se vám dopravce ozve ještě sám – telefonicky nebo přes SMS, takže budete vědět, kdy máte zásilku čekat.
  • Pro převzetí balíčků budete potřebovat až dva doklady totožnosti.
  • Až vám kurýr nebo pošťák zboží přiveze, pečlivě ho zkontrolujte. Pokud bude balíček jakkoliv poškozený, hned to dejte dopravci vědět. A pokud budete mít podezření, že se do balíčku při přepravě už někdo podíval, balík od dopravce vůbec nepřebírejte.

Můžete si vybrat tyhle způsoby doručení

Rezervace v O2 Prodejně
Doručení do O2 Prodejny
Rozdíl mezi rezervací a doručením do O2 Prodejny
Kurýr
Kurýrní služba WE|DO
Česká pošta
Kurýr PJ Expedis
Kurýrní služba PPL
Kurýrní služba DPD
Expresní kurýr
Výdejní místo WE|DO / PPL ParcelShop / DPD PickUp Point / Geis point
Doručení a instalace technikem

Všechno snadno vyřídíte v aplikaci Moje O2

Stáhněte si mobilní aplikaci Moje O2 a spravujte své služby online. Jednoduše a pohodlně.
  • Důležité informace vždycky po ruce
  • Autodiagnostika a nastavení služeb
  • O2 Radosti plné atraktivních nabídek